slawekzaj Zgłoś #2801 Napisano 2 Stycznia 2013 Koledzy czy za panelem klimatronika jest jakiś przekaźnik bo podczas jazdy slychac jakieś takie dziwne cykanie jak (przekaźnik by się załączał) co to może być bo troszkę to denerwujące jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2802 Napisano 2 Stycznia 2013 Koledzy czy za panelem klimatronika jest jakiś przekaźnikbo podczas jazdy slychac jakieś takie dziwne cykanie jak (przekaźnik by się załączał) co to może być bo troszkę to denerwujące jest co oznacza dla ciebie dziwne cykanie, cc pstryka co jakiś czas bo zmienia kierunki nawiewów oraz ciepłe zimne to chyba normalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #2803 Napisano 2 Stycznia 2013 no nie bo to jest takie cykanie jak nic nierobie ustawie nawiew na szybę czy na nogi a to cyka sobie w rożnych odstępach czasu raz jest przerwa 10 minut a potem cyka co 2 minuty czy coś kolo tego i to cykanie trwa tak ze 20-40sekund Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2804 Napisano 2 Stycznia 2013 no nie bo to jest takie cykanie jak nic nierobie ustawie nawiew na szybę czy na nogi a to cyka sobie w rożnych odstępach czasu raz jest przerwa 10 minut a potem cyka co 2 minuty czy coś kolo tego i to cykanie trwa tak ze 20-40sekund a sprawdzałeś czy masz jakieś błędy na vag-u, może coś z silniczkami sterującymi klapkami, może cos się przycina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #2805 Napisano 2 Stycznia 2013 climatronikiem sprawdzałem i nic niema Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2806 Napisano 2 Stycznia 2013 jak dasz rade to nagraj plik dźwiękowy będzie łatwiej bo jeżeli to tylko cykanie klapek i silniczków wydaje mi się ze to jest normalne tylko może jesteś za drażliwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #2807 Napisano 2 Stycznia 2013 (edytowane) no nie bo to sie zaczęło z tydzień temu sprawdze to jeszcze ze wogule wylacze climatronik climatronik wylaczony a klikanie nadal jest jak to sprawdzic climatronik VAGiem niemam zakladki climatronik to co wybrac innego Edytowane 3 Stycznia 2013 przez slawekzaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2808 Napisano 3 Stycznia 2013 Koledzy,miesiąc temu wymieniłem czujnik temperatury (na oryg.vw) ,bo ciągle miałem błąd o zakresie możliwości,teraz po miesiącu znowu to samo.Na wskaźniku w samochodzie ok,ale po podłączeniu vaga-a max temp.to 52 C,po przejachaniu 30 km.Na wolnych obrotach nie schodzi poniżej 800.Ostatnio kilka dni ponad 6 stopni ciepła,a on pokazuje -2 C.temp.silnika.przed odpalaniem.Niewiem,czy taki pech,czy coś mi go wykończyło,czy wina jeszcze gdzieś może byc.Kilka dni temu dwa razy zaświecił się check silnika,błąd to niewydolnośc zaspołu katalizatorów i brak napięcia na styku,czy sterowniku 30.Pisze z pamięci,bo nie zapisałem sobie tego,a teraz jak na złośc-nie złośc cisza. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AutoTechnika Zgłoś #2809 Napisano 3 Stycznia 2013 Witam. Jestem tu nowy wiec witam wszystkich uzytkownikow.Mamy na warsztacie Passata 2002 rok produkcji, 2.8 V6 silnik AMX i rece juz opadaja Problem polega na tym iz diagnoza VCDSem pokazala wypadanie zaplonow na lewej glowicy.( cylinder 4,6,5) Wymieniono swiece i problem pozostal Wymieniono kable WN problem pozostal Wymieniono cewke problem pozostal Silnik pracuje nierowno, slobo wchodzi na obroty, brak mocy bledy 16684, 16688, 16690, 16689, moze macie jakis pomysly jak podejsc do tematu, wszystkie sugestie mile widziane P Witam. Dla zainteresowanych chcialbym przekazac iz powodem wszystkich problemow byly zapchane katalizatory, po ich udroznieniu wszystkie objawy ustapily i samochod zaczal jezdzic. Magia swiat:) Pozdrawiam Dzieki za okazana pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #2810 Napisano 3 Stycznia 2013 Witam.Dla zainteresowanych chcialbym przekazac iz powodem wszystkich problemow byly zapchane katalizatory, po ich udroznieniu wszystkie objawy ustapily i samochod zaczal jezdzic. Magia swiat:) Pozdrawiam Dzieki za okazana pomoc. Aż trudno uwierzyć że zapchane katy mogą spowodować takie anomalie. Ale brawo! że doszliście do przyczyny usterki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Panasonix82 Zgłoś #2811 Napisano 6 Stycznia 2013 (edytowane) Auto stoi w komisie ojca mojej kumpeli w Lublinie http://grandauto.otomoto.pl/volkswag...C23308279.html Było serwisowane w ASO, faktycznie jest od pierwszego właściciela i bezwypadkowe, w książce są wszystkie wpisy, książka nie podrabiana. Było już sprawdzane u mechanika. Wgląd do książki będę miał za tydzień lub 2. Co do samego wyglądu to bez rewelacji, małe obcierki, itp, ale tutaj sobie wszystko sam dopracuję Auto zakupione !!!!! Skrzynia działa jak należy, serwisowana co 60 tys., nie szarpie, pięknie zmienia biegi w górę zarówna na D jak i +/-, ładnie redukuje. W zawieszeniu żadnych stuków. Silnik bardzo ładnie się wkręca, chodzi idealnie. Auto było serwisowane w VW. Jedyne co, tylny zderzak do poprawek i delikatnie zarysowany prawy przód zdarzeka. Środek zadbany, nieporysowany, nieopowycierany, mały FIS, Climatronic, bez radia. Auto miało spalony alternator, został wrzucony po regeneracji. Wszystko działa jak należy. Dokumenty bede miał za tydzień i za 2 tygodnie moze uda sie zarejestrować i zorganizować, płyny, rozrząd i wszystko co napisał Paragon. Pzdr Edytowane 6 Stycznia 2013 przez Panasonix82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2812 Napisano 6 Stycznia 2013 No to pogratulować i do zobaczenia na warszawskim spocie. Cena iście niewiarygodna Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszekk Zgłoś #2813 Napisano 9 Stycznia 2013 Witam Panowie jestem w kropce nie wiem co to może być... Od jakiegoś czasu przy prędkościach 120 - 140 mam wibracje nie wielkie ale dokuczliwe dopisze że sprawdzałem zbieżność koła wyważone tarcze nowe tył przód na wahaczach (jak narazie) luzów brak... Ma ktoś jakiś pomysł moze przeguby ? (wymieniłem w jednym osłonę) wał? nie wiem gdzie szukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek 2.8V6 Zgłoś #2814 Napisano 9 Stycznia 2013 Witam takie pytanie jak mozna podniesc moc w 2.8 V6 czy chip to dobre rozwiązanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2815 Napisano 9 Stycznia 2013 Witam takie pytanie jak mozna podniesc moc w 2.8 V6 czy chip to dobre rozwiązanie? zakładaj kompresor moim zdaniem jedyne w miare tanie rozwiązanie żeby podnieść moc w 2.8 v6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Panasonix82 Zgłoś #2816 Napisano 10 Stycznia 2013 zakładaj kompresor moim zdaniem jedyne w miare tanie rozwiązanie żeby podnieść moc w 2.8 v6 Masz jakiś dokładny opis co zakupić, jakich marek oraz jak to zgrać itp. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2817 Napisano 10 Stycznia 2013 (edytowane) Masz jakiś dokładny opis co zakupić, jakich marek oraz jak to zgrać itp. ? takie coś: http://www.youtube.com/watch?v=kR30JLhCeJ8 Jak kiedyś szukałem,to koszt zestawu PnP około 3500$ Też bym się chętnie dowiedział jak to taniej zrobic,ale myślę,że bez co najmniej 10k. zł.nie ma o czym za bardzo myślec:) ps.tutaj proszę PES G2 Supercharger: http://www.goodspeedperformance.com/products.php?make=Volkswagen&model=Passat&trim=B5&prodid=1262&prodName=+G2+Supercharger+++Passat+with+2.8L+ Kompresor w zestawie to bodajże eaton m62,cena używanego oscyluje w granicach 1400 zł. Edytowane 11 Stycznia 2013 przez luk88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2818 Napisano 11 Stycznia 2013 jakis czas temu trochę pomagałem koledze zakładać kompresor do omegi 3.2 całość go wyszła coś ok3000-4000zł oczywiscie uzywany kompresor. ---------- Dodano o 12:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:32 ---------- myslę że w naszych paskach największym problemem jest zrobienie kolektora ssącego z mocowaniem odrazu na kompressor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek 2.8V6 Zgłoś #2819 Napisano 12 Stycznia 2013 są takie kity w stanach ale 3000dolarów, Panowie mam problem i prosze o porade poniewaz ukradziono mi mojego passacika i spalono mi sprzęgło koledzy z pracy chcieli mi zrobic głupi zart zgłosiłem to na policje ale sciąganie z nich kasy moze potwac a ja niemoge jezdzic. i mam rozwazanie tego problemu powiedzcie czy dobre : mogę kupic taki silnik 2.8 V6 30V który ma najechane 100tyś (pewne źrudło) tak mało bo znajimy w szwecji miał takiego passata od nowosci i miał gwarancje na 5 lAT KUPIONY ZOSTŁ W 2000R I PRZY PRZEBOEGU 200TYS COS ZACZEŁO SIĘ DZIAC Z NIM I NA GWARANCJI WYMIENILI MU CAŁY ZESPÓŁ NAPĘOWY NA NOWY. JA MOGE MIEC TEN SILNIK ZA 800ZŁ Z OSPRZETEM I SPRZEGŁEM I KOŁEM 2mas i no\w by wymienił sobie silnik?mój ma 60tys na gazie juz. ja bym miał sprawne auto a potem z nich bym kase sciągał bo zanim te procedury itp to wiecie, co radzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #2820 Napisano 12 Stycznia 2013 Witam Mam pewien problem z parujacymi szybami wertuje te forum w te i tamta strone i dalej nie wiem co to za przyczyna moze byc kompreser zmienilem bo nie chlodzil nabita klima i odgrzybiona filtr nowy, jak sie pojawi deszcz szczegolnie to zaczyna sie dziac ale odplywy sa sprawdzone i nie sa zatkane prosze o pomysly i porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach