Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy czy za panelem klimatronika jest jakiś przekaźnik

bo podczas jazdy slychac jakieś takie dziwne cykanie jak (przekaźnik by się załączał)

co to może być bo troszkę to denerwujące jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy czy za panelem klimatronika jest jakiś przekaźnik

bo podczas jazdy slychac jakieś takie dziwne cykanie jak (przekaźnik by się załączał)

co to może być bo troszkę to denerwujące jest

 

co oznacza dla ciebie dziwne cykanie, cc pstryka co jakiś czas bo zmienia kierunki nawiewów oraz ciepłe zimne to chyba normalne :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie bo to jest takie cykanie jak nic nierobie ustawie nawiew na szybę czy na nogi a to cyka sobie w rożnych odstępach czasu raz jest przerwa 10 minut a potem cyka co 2 minuty czy coś kolo tego i to cykanie trwa tak ze 20-40sekund

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no nie bo to jest takie cykanie jak nic nierobie ustawie nawiew na szybę czy na nogi a to cyka sobie w rożnych odstępach czasu raz jest przerwa 10 minut a potem cyka co 2 minuty czy coś kolo tego i to cykanie trwa tak ze 20-40sekund

 

a sprawdzałeś czy masz jakieś błędy na vag-u, może coś z silniczkami sterującymi klapkami, może cos się przycina?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

climatronikiem sprawdzałem i nic niema

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dasz rade to nagraj plik dźwiękowy będzie łatwiej bo jeżeli to tylko cykanie klapek i silniczków wydaje mi się ze to jest normalne tylko może jesteś za drażliwy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie bo to sie zaczęło z tydzień temu

sprawdze to jeszcze ze wogule wylacze climatronik

climatronik wylaczony a klikanie nadal jest

jak to sprawdzic climatronik VAGiem niemam zakladki climatronik to co wybrac innego

Edytowane przez slawekzaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,miesiąc temu wymieniłem czujnik temperatury (na oryg.vw) ,bo ciągle miałem błąd o zakresie możliwości,teraz po miesiącu znowu to samo.Na wskaźniku w samochodzie ok,ale po podłączeniu vaga-a max temp.to 52 C,po przejachaniu 30 km.Na wolnych obrotach nie schodzi poniżej 800.Ostatnio kilka dni ponad 6 stopni ciepła,a on pokazuje -2 C.temp.silnika.przed odpalaniem.Niewiem,czy taki pech,czy coś mi go wykończyło,czy wina jeszcze gdzieś może byc.Kilka dni temu dwa razy zaświecił się check silnika,błąd to niewydolnośc zaspołu katalizatorów i brak napięcia na styku,czy sterowniku 30.Pisze z pamięci,bo nie zapisałem sobie tego,a teraz jak na złośc-nie złośc cisza.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Jestem tu nowy wiec witam wszystkich uzytkownikow.

Mamy na warsztacie Passata 2002 rok produkcji, 2.8 V6 silnik AMX i rece juz opadaja

Problem polega na tym iz diagnoza VCDSem pokazala wypadanie zaplonow na lewej glowicy.( cylinder 4,6,5)

Wymieniono swiece i problem pozostal

Wymieniono kable WN problem pozostal

Wymieniono cewke problem pozostal

Silnik pracuje nierowno, slobo wchodzi na obroty, brak mocy

 

bledy 16684, 16688, 16690, 16689,

moze macie jakis pomysly jak podejsc do tematu, wszystkie sugestie mile widziane

P

 

Witam.

Dla zainteresowanych chcialbym przekazac iz powodem wszystkich problemow byly zapchane katalizatory, po ich udroznieniu wszystkie objawy ustapily i samochod zaczal jezdzic.

Magia swiat:)

Pozdrawiam

Dzieki za okazana pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Dla zainteresowanych chcialbym przekazac iz powodem wszystkich problemow byly zapchane katalizatory, po ich udroznieniu wszystkie objawy ustapily i samochod zaczal jezdzic.

Magia swiat:)

Pozdrawiam

Dzieki za okazana pomoc.

 

Aż trudno uwierzyć że zapchane katy mogą spowodować takie anomalie. Ale brawo! że doszliście do przyczyny usterki .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Auto stoi w komisie ojca mojej kumpeli w Lublinie

http://grandauto.otomoto.pl/volkswag...C23308279.html

Było serwisowane w ASO, faktycznie jest od pierwszego właściciela i bezwypadkowe, w książce są wszystkie wpisy, książka nie podrabiana. Było już sprawdzane u mechanika. Wgląd do książki będę miał za tydzień lub 2. Co do samego wyglądu to bez rewelacji, małe obcierki, itp, ale tutaj sobie wszystko sam dopracuję

 

Auto zakupione !!!!!

Skrzynia działa jak należy, serwisowana co 60 tys., nie szarpie, pięknie zmienia biegi w górę zarówna na D jak i +/-, ładnie redukuje. W zawieszeniu żadnych stuków. Silnik bardzo ładnie się wkręca, chodzi idealnie. Auto było serwisowane w VW. Jedyne co, tylny zderzak do poprawek i delikatnie zarysowany prawy przód zdarzeka. Środek zadbany, nieporysowany, nieopowycierany, mały FIS, Climatronic, bez radia. Auto miało spalony alternator, został wrzucony po regeneracji. Wszystko działa jak należy. Dokumenty bede miał za tydzień i za 2 tygodnie moze uda sie zarejestrować i zorganizować, płyny, rozrząd i wszystko co napisał Paragon.

 

Pzdr

Edytowane przez Panasonix82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to pogratulować i do zobaczenia na warszawskim spocie. Cena iście niewiarygodna :)

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie jestem w kropce nie wiem co to może być...

Od jakiegoś czasu przy prędkościach 120 - 140 mam wibracje nie wielkie ale dokuczliwe dopisze że sprawdzałem zbieżność koła wyważone tarcze nowe tył przód na wahaczach (jak narazie) luzów brak...

Ma ktoś jakiś pomysł moze przeguby ? (wymieniłem w jednym osłonę) wał? nie wiem gdzie szukać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam takie pytanie jak mozna podniesc moc w 2.8 V6 czy chip to dobre rozwiązanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam takie pytanie jak mozna podniesc moc w 2.8 V6 czy chip to dobre rozwiązanie?

 

zakładaj kompresor :-D moim zdaniem jedyne w miare tanie rozwiązanie żeby podnieść moc w 2.8 v6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zakładaj kompresor :-D moim zdaniem jedyne w miare tanie rozwiązanie żeby podnieść moc w 2.8 v6

 

Masz jakiś dokładny opis co zakupić, jakich marek oraz jak to zgrać itp. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz jakiś dokładny opis co zakupić, jakich marek oraz jak to zgrać itp. ?

takie coś:

http://www.youtube.com/watch?v=kR30JLhCeJ8

Jak kiedyś szukałem,to koszt zestawu PnP około 3500$

Też bym się chętnie dowiedział jak to taniej zrobic,ale myślę,że bez co najmniej 10k. zł.nie ma o czym za bardzo myślec:)

 

ps.tutaj proszę PES G2 Supercharger:

http://www.goodspeedperformance.com/products.php?make=Volkswagen&model=Passat&trim=B5&prodid=1262&prodName=+G2+Supercharger+++Passat+with+2.8L+

 

Kompresor w zestawie to bodajże eaton m62,cena używanego oscyluje w granicach 1400 zł.

 

 

Edytowane przez luk88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakis czas temu trochę pomagałem koledze zakładać kompresor do omegi 3.2 całość go wyszła coś ok3000-4000zł oczywiscie uzywany kompresor.

 

---------- Dodano o 12:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:32 ----------

 

myslę że w naszych paskach największym problemem jest zrobienie kolektora ssącego z mocowaniem odrazu na kompressor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

są takie kity w stanach ale 3000dolarów, Panowie mam problem i prosze o porade poniewaz ukradziono mi mojego passacika i spalono mi sprzęgło koledzy z pracy chcieli mi zrobic głupi zart zgłosiłem to na policje ale sciąganie z nich kasy moze potwac a ja niemoge jezdzic. i mam rozwazanie tego problemu powiedzcie czy dobre : mogę kupic taki silnik 2.8 V6 30V który ma najechane 100tyś (pewne źrudło) tak mało bo znajimy w szwecji miał takiego passata od nowosci i miał gwarancje na 5 lAT KUPIONY ZOSTŁ W 2000R I PRZY PRZEBOEGU 200TYS COS ZACZEŁO SIĘ DZIAC Z NIM I NA GWARANCJI WYMIENILI MU CAŁY ZESPÓŁ NAPĘOWY NA NOWY. JA MOGE MIEC TEN SILNIK ZA 800ZŁ Z OSPRZETEM I SPRZEGŁEM I KOŁEM 2mas i no\w by wymienił sobie silnik?mój ma 60tys na gazie juz. ja bym miał sprawne auto a potem z nich bym kase sciągał bo zanim te procedury itp to wiecie, co radzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Mam pewien problem z parujacymi szybami wertuje te forum w te i tamta strone i dalej nie wiem co to za przyczyna moze byc kompreser zmienilem bo nie chlodzil nabita klima i odgrzybiona filtr nowy, jak sie pojawi deszcz szczegolnie to zaczyna sie dziac ale odplywy sa sprawdzone i nie sa zatkane prosze o pomysly i porady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności