rafalxxxxbs Zgłoś #761 Napisano 12 Marca 2010 NIE BEDE SIE KLUCIL CZYTALEM KIEDYS NA FORUM O SKRZYNIACH I W WIELU PRZYPADKACH PRZY MOCNEJ JEZDZIE WYSKOCZY BIEG POTEM JUZ CORAZ CZESCIEJ PATRZAC NA PRZEPISY W TERENIE ZABUDOWANYM JEST 50 tak WIEC SAMOCHUD SIE MECZY ON POWINIEN WCHODZIC NA WIEKSZE OBROTY I CZUJES WTEDY WYGODE Z JAZDY PRZEPRASZAM ZA SLOWO NIE POLECAM BO TO JEST DOBRY SILNIK PO MIESCIE DUZE SPALANIE ALE NA TRASIE REWELACJA MOZEMY SIE UMOWIC DO OPOLA JESLI CHCESZ GO UTRZYMAC NA WYSOKICH OBROTACH POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #762 Napisano 12 Marca 2010 NIE BEDE SIE KLUCIL CZYTALEM KIEDYS NA FORUM O SKRZYNIACH I W WIELU PRZYPADKACH PRZY MOCNEJ JEZDZIE WYSKOCZY BIEG POTEM JUZ CORAZ CZESCIEJPATRZAC NA PRZEPISY W TERENIE ZABUDOWANYM JEST 50 tak WIEC SAMOCHUD SIE MECZY ON POWINIEN WCHODZIC NA WIEKSZE OBROTY I CZUJES WTEDY WYGODE Z JAZDY PRZEPRASZAM ZA SLOWO NIE POLECAM BO TO JEST DOBRY SILNIK PO MIESCIE DUZE SPALANIE ALE NA TRASIE REWELACJA MOZEMY SIE UMOWIC DO OPOLA JESLI CHCESZ GO UTRZYMAC NA WYSOKICH OBROTACH POZDRAWIAM _niekrzycz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #763 Napisano 12 Marca 2010 NIE BEDE SIE KLUCIL CZYTALEM KIEDYS NA FORUM O SKRZYNIACH I W WIELU PRZYPADKACH PRZY MOCNEJ JEZDZIE WYSKOCZY BIEG POTEM JUZ CORAZ CZESCIEJ PATRZAC NA PRZEPISY W TERENIE ZABUDOWANYM JEST 50 tak WIEC SAMOCHUD SIE MECZY ON POWINIEN WCHODZIC NA WIEKSZE OBROTY I CZUJES WTEDY WYGODE Z JAZDY PRZEPRASZAM ZA SLOWO NIE POLECAM BO TO JEST DOBRY SILNIK PO MIESCIE DUZE SPALANIE ALE NA TRASIE REWELACJA MOZEMY SIE UMOWIC DO OPOLA JESLI CHCESZ GO UTRZYMAC NA WYSOKICH OBROTACH POZDRAWIAM sorki, ale kompletnie nie rozumiem o Ci chodzi w tej wypowiedzi. Ja jeżdżę po mieście nie przekraczając 2500-3000 rpm i nie uważam abym był zawalidrogą. Zużywa wtedy 11-12 litrów. Ale z takim silnikiem i takim napędem to grzech. Auto ma jeździć tak, żeby 15 paliło - wtedy jest fun. P.S. Kłócił, nie klucil; samochód, nie samochud Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snake Zgłoś #764 Napisano 12 Marca 2010 A może ktoś wie jak sprawdzić czy dyfer jest uszkodzony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #765 Napisano 12 Marca 2010 A może ktoś wie jak sprawdzić czy dyfer jest uszkodzony? podnieś auto i "jedź w powietrzu". Będziesz słyszał czy stuki pochodzą z mostów, czy ze skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ferrari440 Zgłoś #766 Napisano 12 Marca 2010 Witam mam Paska b5 fl 2.8 V6 ma do setki w 7.7 sek. na dwójce jest małe szarpnięcie ale tylko kiedy jeżdzi się na maksa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #767 Napisano 13 Marca 2010 15w50?? mineralny?? panie spojrz pan w ksiazke obslugi... to nie duzy fiat. dobrze Panie Kidrowiec tylko że 15w50 motul to jest polsyntetyk wydaje mi sie byc podejrzane róznica miedzy automatem a manulalem 2,5 sekundy to chyab troche za duzo różnica jest faktycznie, stalem ostatnio na swiatlach z manualem i automat nie ma szans,moj ma nie cale 11 do setki, tragedia jest przy przejsiu z jedynki na dwójke, załamka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #768 Napisano 13 Marca 2010 Ale i tak jest fun z jazdy v6. Najbardziej mi się podoba jak jadę autostradą 180 i on nadal chce przyspieszać bez zająknięcia. Ps. Gdzieś na forum USA czytałem, że ośka w automacie ma 8,9 s do 60 mil czyli setki. Ale czy to prawda to nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lsw Zgłoś #769 Napisano 13 Marca 2010 chyba trzeba postawic obok siebie automat imanuala i samemu zmierzyc mu przyspieszenie bo dane podawne w interneci róznia sie od siebie. Zastanawiam nad passatem 2.8 i nad audi 2.8 q i szczerze mówiac coraz bardzie skłaniam sie ku audi i chyba zamienia swojego passka 1.9 tdi 110km własnie na audi a6 2.8q sedan tylko zostala kwestia manual czy automat . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #770 Napisano 13 Marca 2010 Zastanawiam nad passatem 2.8 i nad audi 2.8 q i szczerze mówiac coraz bardzie skłaniam sie ku audi w Q i automacie to nie jedzie Miałem C4 i był to muł straszny, VR6 go objeżdżał z każdej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #771 Napisano 13 Marca 2010 chyba trzeba postawic obok siebie automat imanuala i samemu zmierzyc mu przyspieszenie stalem ostatnio na swiatlach z manualem i automat nie ma szans różnica duza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lsw Zgłoś #772 Napisano 13 Marca 2010 wydaje mi sie ze jednak jedzie i to dosc zwawo bo 8,2 s to według mnie calkiem niezły wynik a manula równe 8 sekund wiec roznica praktycznie nie zauwazalna a spalanie w q no troche wieksze jak w osce i badz tu madry polaku i zdecyduj sie na cos . a koszty ekslpatacji czesci i napraw za którym aut przemawiaja ??? duzo czytałem ze passat bierze olej i to w niekiedy w sporych ilosciach w a6 nie ma chyba tak czestych przypadków tego zjawiska moge sie mylic bo swoaj wiedze opieram o tym o wyczytwlem w internecie jesli miał ktos do czynienia z tymi dwoma samochodami to prosił bym o rade bo chciałem pojedzic i zeby z tej jazdy czerpac przyjemnosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #773 Napisano 13 Marca 2010 duzo czytałem ze passat bierze olej i to w niekiedy w sporych ilosciach w a6 nie ma chyba tak czestych przypadków Tu nie chodzi o nadwozie Wszystkie V-ałki biorą tylko jedne mniej inne więcej a spalanie w q no troche wieksze jak w osce Większe bo i waga auta większa e i badz tu madry polaku i zdecyduj sie na cos Moim zdaniem te prawie 200 KM to takie minimum w aucie i można już przyzwoicie jeździć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lsw Zgłoś #774 Napisano 13 Marca 2010 a co bys polecił a6 czy passka ??? biorac pod uwage awaryjnosc koszty napraw prowadzenie wyposazenie ???ja jestem za a6 chyab koszty napraw i czesi beda na podobnym poziomie tak mi sie wydaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #775 Napisano 13 Marca 2010 a co bys polecił a6 czy passka ??? biorac pod uwage awaryjnosc koszty napraw prowadzenie wyposazenie ???ja jestem za a6 chyab koszty napraw i czesi beda na podobnym poziomie tak mi sie wydaje obecnie żona jeździ paskiem, ale rozglądam się za adi z motorkiem 4.2 Oglądałem, jeźdizłem kilkoma A6 i Allroad'ami. Pasek jest fajny, ale w adi czujesz wyższą klasę. Lepsze materiały, lepsze wykończenie. Takie jest moje odczucie. Niestety coś za coś - części i naprawy oooo są droższe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #776 Napisano 13 Marca 2010 chyba trzeba postawic obok siebie automat imanuala i samemu zmierzyc mu przyspieszenie bo dane podawne w interneci róznia sie od siebie. Zastanawiam nad passatem 2.8 i nad audi 2.8 q i szczerze mówiac coraz bardzie skłaniam sie ku audi i chyba zamienia swojego passka 1.9 tdi 110km własnie na audi a6 2.8q sedan tylko zostala kwestia manual czy automat . Na poprzedniej stronie podałem przyspieszenia z oryginalnej książki. Jeśli nie szkoda Ci straty 2 sekund straty i nie lubisz bawić się z manualem to bierz automat. Ale tak jak napisał kuczlaw. VR6 a nawet 1.8T Cię będzie robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lsw Zgłoś #777 Napisano 13 Marca 2010 te czasy co podałes to jest syncro czy oska ?? bo jesli syncro w manualu by miał 7,7 co sety to całkiem niezly wynik :)bo automat z takim czasem odpada zupełnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #778 Napisano 13 Marca 2010 Czemu automat odpada, tiptronic to bardzo szybka skrzynia, oczywiście przyspieszenie gorsze ale jak się nie jeździ na wyścigi to te 193KM w automacie wystarcza, aby był absolutny brak stresu przy wyprzedzaniu, kickdown działa sprawnie i autko rwie ładnie do przodu. Ja jestem zwolennikiem spokojnej jazdy z automatem i nie wajchowanie w mieście non stop. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #779 Napisano 14 Marca 2010 te czasy co podałes to jest syncro czy oska ??bo jesli syncro w manualu by miał 7,7 co sety to całkiem niezly wynik bo automat z takim czasem odpada zupełnie Czasy podałem dla 4motion. Też mi się wydaje że jest ok. Auto małe nie jest. Czemu automat odpada, tiptronic to bardzo szybka skrzynia, oczywiście przyspieszenie gorsze ale jak się nie jeździ na wyścigi to te 193KM w automacie wystarcza, aby był absolutny brak stresu przy wyprzedzaniu, kickdown działa sprawnie i autko rwie ładnie do przodu. Ja jestem zwolennikiem spokojnej jazdy z automatem i nie wajchowanie w mieście non stop. Co kto lubi Oczywiście te 10 sekund nie jest źle. Na trasie pewnie idzie podobnie... do czasu zmiany biegu Dla mnie te 2 sekundy jednak trochę dużo, a i zabawy takiej nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lsw Zgłoś #780 Napisano 14 Marca 2010 dla mnie te 10 sekund to za duzo 11 mam w swoim tdi wiec roznica nie wielka a koszt paliwa jednak sie rózni a przy takim apetycie silnikia to lepiej celowac w 7 sekund Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach