Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

NIE BEDE SIE KLUCIL CZYTALEM KIEDYS NA FORUM O SKRZYNIACH I W WIELU PRZYPADKACH PRZY MOCNEJ JEZDZIE WYSKOCZY BIEG POTEM JUZ CORAZ CZESCIEJ

PATRZAC NA PRZEPISY W TERENIE ZABUDOWANYM JEST 50 tak WIEC SAMOCHUD SIE MECZY ON POWINIEN WCHODZIC NA WIEKSZE OBROTY I CZUJES WTEDY WYGODE Z JAZDY PRZEPRASZAM ZA SLOWO NIE POLECAM BO TO JEST DOBRY SILNIK PO MIESCIE DUZE SPALANIE ALE NA TRASIE REWELACJA MOZEMY SIE UMOWIC DO OPOLA JESLI CHCESZ GO UTRZYMAC NA WYSOKICH OBROTACH POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
NIE BEDE SIE KLUCIL CZYTALEM KIEDYS NA FORUM O SKRZYNIACH I W WIELU PRZYPADKACH PRZY MOCNEJ JEZDZIE WYSKOCZY BIEG POTEM JUZ CORAZ CZESCIEJ

PATRZAC NA PRZEPISY W TERENIE ZABUDOWANYM JEST 50 tak WIEC SAMOCHUD SIE MECZY ON POWINIEN WCHODZIC NA WIEKSZE OBROTY I CZUJES WTEDY WYGODE Z JAZDY PRZEPRASZAM ZA SLOWO NIE POLECAM BO TO JEST DOBRY SILNIK PO MIESCIE DUZE SPALANIE ALE NA TRASIE REWELACJA MOZEMY SIE UMOWIC DO OPOLA JESLI CHCESZ GO UTRZYMAC NA WYSOKICH OBROTACH POZDRAWIAM

 

_niekrzycz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
NIE BEDE SIE KLUCIL CZYTALEM KIEDYS NA FORUM O SKRZYNIACH I W WIELU PRZYPADKACH PRZY MOCNEJ JEZDZIE WYSKOCZY BIEG POTEM JUZ CORAZ CZESCIEJ

PATRZAC NA PRZEPISY W TERENIE ZABUDOWANYM JEST 50 tak WIEC SAMOCHUD SIE MECZY ON POWINIEN WCHODZIC NA WIEKSZE OBROTY I CZUJES WTEDY WYGODE Z JAZDY PRZEPRASZAM ZA SLOWO NIE POLECAM BO TO JEST DOBRY SILNIK PO MIESCIE DUZE SPALANIE ALE NA TRASIE REWELACJA MOZEMY SIE UMOWIC DO OPOLA JESLI CHCESZ GO UTRZYMAC NA WYSOKICH OBROTACH POZDRAWIAM

 

sorki,

ale kompletnie nie rozumiem o Ci chodzi w tej wypowiedzi.

Ja jeżdżę po mieście nie przekraczając 2500-3000 rpm i nie uważam abym był zawalidrogą.

Zużywa wtedy 11-12 litrów.

Ale z takim silnikiem i takim napędem to grzech. Auto ma jeździć tak, żeby 15 paliło - wtedy jest fun.

P.S. Kłócił, nie klucil; samochód, nie samochud

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś wie jak sprawdzić czy dyfer jest uszkodzony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A może ktoś wie jak sprawdzić czy dyfer jest uszkodzony?

podnieś auto i "jedź w powietrzu".

Będziesz słyszał czy stuki pochodzą z mostów, czy ze skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam Paska b5 fl 2.8 V6 ma do setki w 7.7 sek. na dwójce jest małe szarpnięcie ale tylko kiedy jeżdzi się na maksa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15w50?? mineralny?? panie spojrz pan w ksiazke obslugi... to nie duzy fiat.

dobrze Panie Kidrowiec tylko że 15w50 motul to jest polsyntetyk

wydaje mi sie byc podejrzane róznica miedzy automatem a manulalem 2,5 sekundy to chyab troche za duzo

różnica jest faktycznie, stalem ostatnio na swiatlach z manualem i automat nie ma szans,moj ma nie cale 11 do setki, tragedia jest przy przejsiu z jedynki na dwójke, załamka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale i tak jest fun z jazdy v6. Najbardziej mi się podoba jak jadę autostradą 180 i on nadal chce przyspieszać bez zająknięcia.

Ps. Gdzieś na forum USA czytałem, że ośka w automacie ma 8,9 s do 60 mil czyli setki.

Ale czy to prawda to nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba trzeba postawic obok siebie automat imanuala i samemu zmierzyc mu przyspieszenie bo dane podawne w interneci róznia sie od siebie. Zastanawiam nad passatem 2.8 i nad audi 2.8 q i szczerze mówiac coraz bardzie skłaniam sie ku audi i chyba zamienia swojego passka 1.9 tdi 110km własnie na audi a6 2.8q sedan tylko zostala kwestia manual czy automat .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zastanawiam nad passatem 2.8 i nad audi 2.8 q i szczerze mówiac coraz bardzie skłaniam sie ku audi

 

w Q i automacie to nie jedzie ;) Miałem C4 i był to muł straszny, VR6 go objeżdżał z każdej strony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba trzeba postawic obok siebie automat imanuala i samemu zmierzyc mu przyspieszenie
stalem ostatnio na swiatlach z manualem i automat nie ma szans

różnica duza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze jednak jedzie i to dosc zwawo bo 8,2 s to według mnie calkiem niezły wynik a manula równe 8 sekund wiec roznica praktycznie nie zauwazalna a spalanie w q no troche wieksze jak w osce i badz tu madry polaku i zdecyduj sie na cos . a koszty ekslpatacji czesci i napraw za którym aut przemawiaja ??? duzo czytałem ze passat bierze olej i to w niekiedy w sporych ilosciach w a6 nie ma chyba tak czestych przypadków tego zjawiska moge sie mylic bo swoaj wiedze opieram o tym o wyczytwlem w internecie jesli miał ktos do czynienia z tymi dwoma samochodami to prosił bym o rade bo chciałem pojedzic i zeby z tej jazdy czerpac przyjemnosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
duzo czytałem ze passat bierze olej i to w niekiedy w sporych ilosciach w a6 nie ma chyba tak czestych przypadków

 

Tu nie chodzi o nadwozie :D Wszystkie V-ałki biorą tylko jedne mniej inne więcej :)

 

a spalanie w q no troche wieksze jak w osce

 

Większe bo i waga auta większa ;)

 

e i badz tu madry polaku i zdecyduj sie na cos

 

Moim zdaniem te prawie 200 KM to takie minimum w aucie :) i można już przyzwoicie jeździć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co bys polecił a6 czy passka ??? biorac pod uwage awaryjnosc koszty napraw prowadzenie wyposazenie ???ja jestem za a6 chyab koszty napraw i czesi beda na podobnym poziomie tak mi sie wydaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co bys polecił a6 czy passka ??? biorac pod uwage awaryjnosc koszty napraw prowadzenie wyposazenie ???ja jestem za a6 chyab koszty napraw i czesi beda na podobnym poziomie tak mi sie wydaje

obecnie żona jeździ paskiem, ale rozglądam się za adi z motorkiem 4.2

Oglądałem, jeźdizłem kilkoma A6 i Allroad'ami.

Pasek jest fajny, ale w adi czujesz wyższą klasę. Lepsze materiały, lepsze wykończenie. Takie jest moje odczucie.

Niestety coś za coś - części i naprawy oooo są droższe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba trzeba postawic obok siebie automat imanuala i samemu zmierzyc mu przyspieszenie bo dane podawne w interneci róznia sie od siebie. Zastanawiam nad passatem 2.8 i nad audi 2.8 q i szczerze mówiac coraz bardzie skłaniam sie ku audi i chyba zamienia swojego passka 1.9 tdi 110km własnie na audi a6 2.8q sedan tylko zostala kwestia manual czy automat .

 

Na poprzedniej stronie podałem przyspieszenia z oryginalnej książki. Jeśli nie szkoda Ci straty 2 sekund straty i nie lubisz bawić się z manualem to bierz automat. Ale tak jak napisał kuczlaw. VR6 a nawet 1.8T Cię będzie robić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te czasy co podałes to jest syncro czy oska ??

bo jesli syncro w manualu by miał 7,7 co sety to całkiem niezly wynik :)bo automat z takim czasem odpada zupełnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu automat odpada, tiptronic to bardzo szybka skrzynia, oczywiście przyspieszenie gorsze ale jak się nie jeździ na wyścigi to te 193KM w automacie wystarcza, aby był absolutny brak stresu przy wyprzedzaniu, kickdown działa sprawnie i autko rwie ładnie do przodu. Ja jestem zwolennikiem spokojnej jazdy z automatem i nie wajchowanie w mieście non stop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
te czasy co podałes to jest syncro czy oska ??

bo jesli syncro w manualu by miał 7,7 co sety to całkiem niezly wynik bo automat z takim czasem odpada zupełnie

 

Czasy podałem dla 4motion. Też mi się wydaje że jest ok. Auto małe nie jest.

 

Czemu automat odpada, tiptronic to bardzo szybka skrzynia, oczywiście przyspieszenie gorsze ale jak się nie jeździ na wyścigi to te 193KM w automacie wystarcza, aby był absolutny brak stresu przy wyprzedzaniu, kickdown działa sprawnie i autko rwie ładnie do przodu. Ja jestem zwolennikiem spokojnej jazdy z automatem i nie wajchowanie w mieście non stop.

 

Co kto lubi :) Oczywiście te 10 sekund nie jest źle. Na trasie pewnie idzie podobnie... do czasu zmiany biegu :P Dla mnie te 2 sekundy jednak trochę dużo, a i zabawy takiej nie ma ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie te 10 sekund to za duzo 11 mam w swoim tdi wiec roznica nie wielka a koszt paliwa jednak sie rózni a przy takim apetycie silnikia to lepiej celowac w 7 sekund ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności