Kuczi Zgłoś #701 Napisano 12 Lutego 2010 Czy kolor ma znaczenie ? Ma Który czujnik będzie odpowiedni ? Tylko oryginał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #702 Napisano 12 Lutego 2010 (edytowane) http://www.allegro.pl/item904863754_czujnik_temperatury_audi_a3_a4_a6_vw_bora_passat.html Ten będzie OK ? A gdzie dostanę nowy oryginalny, jedynie telefon do ASO, czy jest dostępny gdzieś w necie ? Lub ten : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=917504057 Edytowane 12 Lutego 2010 przez Rapik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #703 Napisano 13 Lutego 2010 (edytowane) nieaktualne Edytowane 16 Lutego 2010 przez kidrowiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #704 Napisano 16 Lutego 2010 Ok, udalo mi sie zamowic wreszcie czujnik temp. cieczy silnika oraz czujnik temperatury zewnetrznej do paska. Pytanie czy od ktoregos z tych czujnikow moze wystepowac objaw ciezkiego odpalania na cieplym silniku? Aby odpalil na cieplym musze dac na maksa gazu i wtedy nie ma problemu. Na vagu wyskoczyly bledy tylko tych 2 w/w czujnikow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekk Zgłoś #705 Napisano 16 Lutego 2010 jak juz przy czujnikach jestesmy to czy mozliwe jest ze to przez czujnik cieczy czasami nie odpala? to znaczy dzieje sie cos takiego jakby sie zalal.. jak sie poczeka pare minut to odpali przez chwile nie chce wejsc na obroty przepali i juz jest dobrze, wystepuje to bardzo nieregularnie czasami raz czy dwa razy w tygodniu czsami raz na dwa miesiace nawet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #706 Napisano 16 Lutego 2010 Miałem ten sam objaw. Dziś wymieniłem czujnik cieczy i jak ręką odjął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maggt Zgłoś #707 Napisano 21 Lutego 2010 Witam. Przed chwilą pisałem to w innym wątku. Zalewa go przez walnięty czujnik temp. cieczy. U mnie przed wymianą po odpaleniu czuć było przez chwilę benzynę. Po wymianie spokój, nie ma błędów, i pali ok. 1,5 litra mniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #708 Napisano 21 Lutego 2010 mi wywala 2 błędy " uboga mieszanka " podobno przez instalacje gazową, i norma euro 4, to normalne ? Instalacja brc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maggt Zgłoś #709 Napisano 21 Lutego 2010 Niekoniecznie.U mnie wywalało błędy o mieszance częściej jak jeżdziłem na benzynie, a też mam gaz. Okazało się że gaz nic tu nie ma do rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #710 Napisano 21 Lutego 2010 Gaz ma do rzeczy!! Ustaw dobrze mapę i będzie gites. Trzeba się przyłożyć do regulacji, silnik jest wymagający. Ja mam stag 300 troche mi zajeło ustawienie instalacji, ale teraz tylko się ciesze przy tankowaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #711 Napisano 26 Lutego 2010 Witam panowie ostatnio zawadziłem miską no i pekła:(. Co sądziecie o takim zamienniku http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=934966700 czy warto jes coś takiego kupić?? czy lepiej jakaś używaną tylko problem polega na tym ze ciążko jakąś zanleźć ;/ z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #712 Napisano 26 Lutego 2010 Ja mi jak pękła do kupiłem w ASO. Ja mam z czujnikiem oleju i ciężko było mi dostać zamiennik, jeżeli jest dobrze wykonany zamiennik to bierz i się nie zastanawiaj. Powiem ci tak jak zobaczyłem jak wykonana jest miska olejowa nowa z ASO to się przeraziłem, więc nie uważam, że zamiennik będzie gorszy. Oryginalna była znakomicie wykonana, idealnie wypolerowana, a ta nowa z ASO, zostawię bez komentarza. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #713 Napisano 26 Lutego 2010 no na zdjęciach wygląda ładnie:) tylko znajomy powiedzial mi ze widział taki zamiennik i że jest on cieńszy od orginału i ze trzeba bardziej uważać dlatego pytam was jako fachowców:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #714 Napisano 26 Lutego 2010 Mi się wydaje że używany oryginał będzie lepszy. Nie wiem czy dokładnie szukałeś na allegro, ktoś czasem wystawia jedną aukcje, dopisze że ma inne części do tego modelu i tyle. Już kilka razy w taki sposób znalazłem to czego szukałem. Np: http://www.allegro.pl/item925088407_audi_a4_a6_2_8_v6_30v_ack_czesci_osprzet.html http://www.allegro.pl/item927351708_sonda_lambda_czesci_silnika_audi_a8_d2_2_8_v6.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczypior25 Zgłoś #715 Napisano 26 Lutego 2010 Witam. To mój pierwszy post na forum więc jesli robie coś nie tak to proszę o wyrozumiałość. Zakochałem się w V6 30v. Obecnie mam 1,9TDI. Planuję zmianę. Któregoś dnia spędziłem czas czytając cały ten wątek do 5 rano. Jednak nie znalazłem albo przeoczyłem z nadmiaru informacji po jakim czasie "kończy" się sprzęgło. Wiem ze uzależnione jest to od sposobu jazdy ale chodzi mi przy jakich przebiegach wymienialiście sprzęgło. i czy tylko tarcze czy cały komplet. Ogladałem jednego passata i tam sprzęgło brało 2-3cm przed górnym położeniem pedału. Auto miało licznikowe 160tys. i jakos nie wydaje mi sie zeby to był rzeczywisty przebieg przy którym trzeba wymienić sprzęgło. A moze jest jakaś inna przyczyna dla którego sprzęgło bierze tak wysoko Pozdrawiam Konrad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #716 Napisano 27 Lutego 2010 Witam. To mój pierwszy post na forum więc jesli robie coś nie tak to proszę o wyrozumiałość. Zakochałem się w V6 30v. Obecnie mam 1,9TDI. Planuję zmianę. Któregoś dnia spędziłem czas czytając cały ten wątek do 5 rano. Jednak nie znalazłem albo przeoczyłem z nadmiaru informacji po jakim czasie "kończy" się sprzęgło. Wiem ze uzależnione jest to od sposobu jazdy ale chodzi mi przy jakich przebiegach wymienialiście sprzęgło. i czy tylko tarcze czy cały komplet. Ogladałem jednego passata i tam sprzęgło brało 2-3cm przed górnym położeniem pedału. Auto miało licznikowe 160tys. i jakos nie wydaje mi sie zeby to był rzeczywisty przebieg przy którym trzeba wymienić sprzęgło. A moze jest jakaś inna przyczyna dla którego sprzęgło bierze tak wysoko Pozdrawiam Konrad Witam. Sprzęgła nie da się regulować (reguluje się samo) więc jeśli bierze 2-3 cm od końca to będzie trzeba powoli myśleć o wymianie. U mnie bierze jakieś 5 cm. Ja przez ostatnie 20 kkm nie oszczędzałem samochodu i pewnie dlatego są takie efekty. Myślę że przy normalnym użytkowaniu sprzęgło spokojnie wytrzyma 300 kkm. Ja mam aktualnie 267 kkm (oryginał). Szczerze to nie wiem jak się wymienia... czy samą tarcze czy komplet. Ja bym (będę) robił raczej komplet. Wstępny koszt to jakieś 1000 pln. Jeśli przy takim przebiegu jak podałeś sprzęgło jest tak zjechane to albo licznik jest "naprawiany" albo auto często dostawało kick-down-mode Tak czy inaczej ja bym szukał czegoś bardziej wiarygodnego. Nie obawiaj się przebiegów powyżej 200kkm Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiesiek241071 Zgłoś #717 Napisano 28 Lutego 2010 Witam wszystkich Mam w planach zakup Passata 2.8,30 zaworów,193KM,zagazowany, napęd na jedna oś. Może ktoś mam takie lub podobne auto??Jak tak prosze o kilka zdan na jego temat. Dzięki z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #718 Napisano 28 Lutego 2010 Witam wszystkichMam w planach zakup Passata 2.8,30 zaworów,193KM,zagazowany, napęd na jedna oś. Może ktoś mam takie lub podobne auto??Jak tak prosze o kilka zdan na jego temat. Dzięki z góry Ja Ci odpowiem Przeczytaj 716 postów wyżej to dowiesz się wszystkiego o silniku a w innych tematach o samym passacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #719 Napisano 28 Lutego 2010 Witam wszystkichMam w planach zakup Passata 2.8,30 zaworów,193KM,zagazowany, napęd na jedna oś. Może ktoś mam takie lub podobne auto??Jak tak prosze o kilka zdan na jego temat. Dzięki z góry Ja mam takiego passata, jak na jedną oś to tylko wersja USA, ja taka posiadam. Ale reszta szczegółów to tak jak napisał kuczlaw wszystko w tym temacie jest napisane, typowe problemy, usterki (których jest mało) ale każdy silnik jest specyficzny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiesiek241071 Zgłoś #720 Napisano 28 Lutego 2010 dzięki koledzy..poczytałem troszke i jestem na 99% pewny że go kupie zwłaszcza że kobieta od której kupuje dostała auto od ciotki z kanady i jest naprawde w idealnym stanie...dzięki za wszystko ---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 13:35 ---------- koledzy jeszcze jedna sprawa..jak z częściami do tych samochodów z USA i czy to prawda jak twierdzi ta pani od której kupuje że to wersja Europejska??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach