schabo78 Zgłoś #2981 Napisano 2 Marca 2013 Koledzy czy może ktoś powiedzieć jak i gdzie najlepiej zrobić przeróbkę Tiptronica na manuala w pasku 2,8 4motion z 2002r Jakie to moga być pieniadze bo domyślam się ze koszt od 3500zł w górę.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #2982 Napisano 4 Marca 2013 Koledzy czy może ktoś powiedzieć jak i gdzie najlepiej zrobić przeróbkę Tiptronica na manuala w pasku 2,8 4motion z 2002rJakie to moga być pieniadze bo domyślam się ze koszt od 3500zł w górę.. Jak masz dobrego mechanika to Ci to ogarnie troszke roboty jest a cena tak jak piszesz 3500zł w góre http://forum.nmr-riders.pl/printview.php?t=1901&start=0&sid=aeb9119ada0fe0719eaada740f052735 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2983 Napisano 4 Marca 2013 Koledzy czy może ktoś powiedzieć jak i gdzie najlepiej zrobić przeróbkę Tiptronica na manuala w pasku 2,8 4motion z 2002rJakie to moga być pieniadze bo domyślam się ze koszt od 3500zł w górę.. a nie lepiej zrobić skrzynię, w tej cenie masz kompletny remont i gwarancję :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #2984 Napisano 6 Marca 2013 (edytowane) U mnie skrzynia na razie chodzi ale jakoś mi się znudziła i zatęskniłem za manualem ,głównie chodzi o osiągi auta. Edytowane 6 Marca 2013 przez schabo78 dopisek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lastlap34 Zgłoś #2985 Napisano 6 Marca 2013 Hi, Anyone can help me. Can anyone tell me the quality of the products Rotinger And SRLine (Polcar) They are quality products or poor quality. I apologize Thanks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #2986 Napisano 7 Marca 2013 Car Parts of that's producent's can be "made in china" like all it is today, but people still testing of this. The opionion is very different. Maybe somebody else tell about this something more... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlad 1515 Zgłoś #2987 Napisano 7 Marca 2013 Hi,Anyone can help me. Can anyone tell me the quality of the products Rotinger And SRLine (Polcar) They are quality products or poor quality. I apologize Thanks I'm agree with danielciagala. There are many different opinions about Polcar's parts. I have had boot struts in my b3. They worked well a few years. I think you must test them yourself. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz123a Zgłoś #2988 Napisano 10 Marca 2013 Witam, czy ktoś mógłby mi pomoc po z czytaniu błędów wyświetliło mi się coś takiego: 17518 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B2 S2: Heating Circuit Short to Plus P1110 - 35-00 - - 17526 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1118 - 35-00 - Please Register/Activate Czy oba błędy związane są z sondą lambdą, ten drugi jest jakiś dziwny. Mógłby ktoś dać linka do aukcji internetowej tej uszkodzonej sondy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2989 Napisano 10 Marca 2013 A sprawdzieś czy oby na pewno sonda jest popsuta. Pomierz to jakims miernikiem. Kupić nie sztuka. Poza tym napisz co za samochód - w profilu nie masz , wygląda jakby auto z czterema sondami , ale ostatnio szklana kula wzięła i się zbiła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz123a Zgłoś #2990 Napisano 11 Marca 2013 Profil uzupełniony (co do AMX nie mam pewności, sprawdzę pod koniec tygodnia jak się wróci do domu). Podpowiedz mi o którą sondę chodzi, gdzie ją odnaleźć. B2 S2 to jest chyba opis, która to sonda. Jak to rozszyfrować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2991 Napisano 11 Marca 2013 B2 S2 wygląda jak drugi bank druga sonda , czyli sonda za katem - bank drugi to sonda po stronie kierowcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #2992 Napisano 13 Marca 2013 Który z kolegów jest w posiadaniu zagazowanego kombi w automacie? z 2.8 oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #2993 Napisano 13 Marca 2013 Który z kolegów jest w posiadaniu zagazowanego kombi w automacie? z 2.8 oczywiście. ja od niedawna jestem zagazowany U mnie skrzynia na razie chodzi ale jakoś mi się znudziła i zatęskniłem za manualem ,głównie chodzi o osiągi auta. :kijemgo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2994 Napisano 16 Marca 2013 Keledzy,dzisiaj po pracy wsiadam do samochodu,przekręcam stacyjkę,a na fisie napis: "OIL SENSOR WORKSHOP" Ktoś się spotkał już z tym?Co to dokładnie znaczy? Poza tym wszystko ok.Normalnie pali i jedzie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #2995 Napisano 16 Marca 2013 Pewnie Ci się uszkodził czujnik oleju w misce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2996 Napisano 16 Marca 2013 A wie ktoś może,czy są jakieś wtyczki,którym wilgoc mogła zaszkodzic,bo tutaj (tj.w Danii) jej nie brakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2997 Napisano 16 Marca 2013 A wie ktoś może,czy są jakieś wtyczki,którym wilgoc mogła zaszkodzic,bo tutaj (tj.w Danii) jej nie brakuje. Wtyczka jest tylko na samym czujniki ewentualnie przewód gdzieś przetarty ale na 90% czujnik w misce do wymiany podczas wymiany oleju można go wymienić on sygnalizuje tylko stan oleju 0-1 niema-jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlad 1515 Zgłoś #2998 Napisano 16 Marca 2013 A wie ktoś może,czy są jakieś wtyczki,którym wilgoc mogła zaszkodzic,bo tutaj (tj.w Danii) jej nie brakuje. Spróbuj odłączyć i włączyć ponownie czujnik poziomu oleju w misie olejowej. Sprawdź, czy na odłączonym jest taki komunikat. Drugi czujnik od oleju znajduje się w zamku przedniej klapy, (choć to może wydawać się śmieszne). Jest taki mały, czerwony i siedzi głęboko w zamku. Nie dalej, jak miesiąc temu wyświetlił się komunikat "Sprawdź stan oleju", a czujnik ciśnienia świecił na żółto. Sprawdziłem olej ale nie brakował, następnie czujnik w misce. Ten był ok. Winnym okazał się ten w zamku. Kilkakrotne ruszanie nim pomogło. Komunikat przestał się wyświetlać i do dziś jest ok. Częściej jednak podobno psuje się ten w misie olejowej, więc proponuję od niego zacząć. W razie czego jest taki sam jak w innych motorach Vw i nie jest drogi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2999 Napisano 17 Marca 2013 on sygnalizuje tylko stan oleju 0-1 niema-jest. Spełnia również funkcje czujnika temperatury oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #3000 Napisano 18 Marca 2013 Spełnia również funkcje czujnika temperatury oleju. A oriętujesz się może gdzie na Vagu znalęść ten parametr (kanał) Bo planuje założyć kolejny budzić z temp. oleju. z czujnikiem w adapterze filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach