Gucek Zgłoś #1 Napisano 14 Września 2009 Prosze o pomoc.Czasami mam problem ze zmiana dzwigni z Parking.Jest opor.Nie wiem od czego to zalezy.Moze ktos mial juz takie objawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markowski.t Zgłoś #2 Napisano 14 Września 2009 Kolego ja też mam czasami opór jak przerzuca z P. Z tego co się dowiedziałem jest to normalne i zależne od tego jak zaparkowałeś. Spróbuj jak czujesz opór najpierw spuścić hamulec ręczny (oczywiście puść też nożny). U mnie to pomaga. Może któryś z kolegów fachowców Ci bardziej to wyjaśni. Dodam jeszcze, że w tej sprawie konsultowałem się z najlepszy fachowcem od VW w Koszalinie i powiedział, że tak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lopek3 Zgłoś #3 Napisano 14 Września 2009 Ja też tak miałem, zanim zacząłem prawidłowo parkować. Naciskam hamulec nożny i wrzucam N, następnie zaciągam ręczny, puszczam hamulec nożny, samochód się stabilizuje, naciskam nożny i wrzucam P. W ten sposób nigdy nie mam problemu z oporem przy ponownym uruchomieniu i przejściu z P na D. pozdrawiam Piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #4 Napisano 15 Września 2009 hmmm panowie a czy w naszych tiptronikach podczas pracy silnika bez wciśniętego hamulca nożnego można zmienic lewartek skrzyni. Za P jest R czyli wsteczny a wbicie jego jest adekwatne z wciśnięciem hamulca (do Tomka z Koszalina,a Tomek U. miał racje to normalne) P czyli blokada przednich kół jak hamulec ręczny na tył, po ruszaniu z parkingu tak jest bo nie zawsze auto jest idealnie w poziomie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #5 Napisano 15 Września 2009 hmmm panowie a czy w naszych tiptronikach podczas pracy silnika bez wciśniętego hamulca nożnego można zmienic lewartek skrzyni. Za P jest R czyli wsteczny a wbicie jego jest adekwatne z wciśnięciem hamulca Może przejśc z Tipa na D bez wciskania hamulca , inne chwyty sa niedozwolone. U mnie tez jest taki objaw jak pisał autor tematu, przed ruszeniem zrzucam najpierw reczny i wtedy jest ok. A zjawiskotonazywa sie blokada mechanizmu różnicowego i jesli auto przez zaparkowaniem zostanie zostawione bez wyrównania połozenia lub na górce to takie zjawisko jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #6 Napisano 15 Września 2009 super!!!! popieram Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #7 Napisano 15 Września 2009 Ja też tak miałem, zanim zacząłem prawidłowo parkować.Naciskam hamulec nożny i wrzucam N, następnie zaciągam ręczny, puszczam hamulec nożny, samochód się stabilizuje, naciskam nożny i wrzucam P. W ten sposób nigdy nie mam problemu z oporem przy ponownym uruchomieniu i przejściu z P na D. pozdrawiam Piotr dokładnie robiłem tak jak kolega napisał i nigdy nie miałem żadnych oporów przy późniejszym przejściu z P na R lub D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gucek Zgłoś #8 Napisano 15 Września 2009 wszystkim za rady,postaram sie zwrocic uwage na sposob parkowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XLMINIMA Zgłoś #9 Napisano 15 Września 2009 Koledzy, Korzystając z waszych doswiadczeń chciałbym poradzic sie co może byc przyczyną że w moim triptronicu przestało dziłać przełaczanie +/- Działa tylko automat.Jak przełaczam z D na prawo na ręczne zmienianie to przesuwanie manetki +/- nie przełącza biegów.Jeszcze wczoraj było OK. Co robić?Mam 130 TDI z 2005 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #10 Napisano 16 Września 2009 Poczytaj tu http://www.automat.pl/news.php . Przyczyn tego może być kilka elektozawór a oraz b, padnięty potencjometr ustawienia kąta otwarcia przepustnicy...konwerter... Już nie wiem ale Vag napewno Ci dokładniej powie. Jedź szybko na Vaga, zdiagnozuj i w miarę możliwości napraw usterke bo jazda z uszkodzoną skrzynią to mord skrzyni!!!!! Przejżyj jeszcze to może coś znajdziesz http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=46090&highlight=tryb+awaryjny Powodzenia i napisz co wyszło ku przestrodze innym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #11 Napisano 16 Września 2009 Niedawno wyczytałem, że mogły sie zrypac styki pod wajcha i wtedy cos nie laczy, ile w tym prawdy nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XLMINIMA Zgłoś #12 Napisano 16 Września 2009 Dziekuje koledzy,jutro jade do elektronika.Myślę że to bedzie drobiazg:637: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach