zejnowski Zgłoś #1 Napisano 13 Września 2009 Witam, szukałem i nie mogę nic konkretnego znaleźć na mój problem. 1. kierunki od kilku dni dziwnie się zachowują, tzn. jak włączę prawy lub lewy kierunek to mrugnie on 1x lub "1,5x" i przestaje, tzn. manetka jest włączona, ale kierunki nie mrugają, sprawdzałem żarówki i wszystkie są ok, zauważyłem zależność jak pochodzą trochę awaryjki to wszystko wraca w miarę do normy. Czy to może być ten sterownik w włączniku awaryjnych? Jeżeli nie to co może być inną przyczyną? 2. wspomaganie zaczęło mi na max skrętach w prawo czy lewo dziwnie trząść kierownicą minimalnie ale jednak, czy to normalne? Przy okazji popiskuje w tym czasie pasek wielorowkowy 3. Pasek wielorowkowy przy rozruchu mi piszczy, jest nowy, już dotarty, naciągnięty ale dalej piszczy, podobno może to być wina rolki na alternatorze, lub koła dwumasowego, czy to możliwe? I jakie mogą być inne przyczyny? Z góry dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 13 Września 2009 Pasek wielorowkowy przy rozruchu mi piszczy, jest nowy, już dotarty, naciągnięty ale dalej piszczy, podobno może to być wina rolki na alternatorze, lub koła dwumasowego, czy to możliwe? I jakie mogą być inne przyczyny? Dominik jest to wina rolki napinacza paska wielorowkowego. Wymień bo AVF-y lubią wciągnąć w rozrząd pasek (na spocie mówiliśmy o tym). Spytaj shafta124. Przy okazji wymień sprzęgiełko alternatora, też lubi popiskiwać wspomaganie zaczęło mi na max skrętach w prawo czy lewo dziwnie trząść kierownicą minimalnie ale jednak, czy to normalne? Przy okazji popiskuje w tym czasie pasek wielorowkowy A płyn wspomagania uzupełniony? Jeśli tak to albo napinacz siada albo pompa wspomagania. Z kierunkami ci nic nie pomogę bo nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #3 Napisano 13 Września 2009 Dominik jest to wina rolki napinacza paska wielorowkowego. Ile to może kosztować? A płyn wspomagania uzupełniony? Pierwsze co to sprawdziłem płyn, jest na odpowiednim poziomie. Jeśli tak to albo napinacz siada albo pompa wspomagania. ile $? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #4 Napisano 13 Września 2009 (edytowane) Domniik pokukaj na allegro napewno sa czesci nowe i uzywane. A co do rolki napinacza paska wielorowkowego to ile by nie kosztowala to trzedba wymienic bo jak ma ci rozwalic rorzad to chyba warto ja wymienic. A co kierunkow to sa dwie przyczyny albo manetka albo sterownik (przerywacz) przynajmiej mi sie tak wydaje Pozdrawaim Edytowane 13 Września 2009 przez capslock82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #5 Napisano 13 Września 2009 Dominik nie pamiętam jaka jest konstrukcja AVF-a a ETKE mam nieczynną. Ale w swoim AWX-e komplet sprzęgiełko alternatora, pasek wielorowkowy i łożysko napinacza z wymianą zapłaciłem 350 zł jeśli dobrze pamiętam. Wiem że napinacz paska to cena tego całego kompletu. Dlatego mechanik wymienił mi samo łożysko napinacza gdyż napinacz był O.K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #6 Napisano 14 Września 2009 Ok podjadę i się zapytam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lamaz Zgłoś #7 Napisano 14 Września 2009 Jeśli chodzi o kierunki to prawdopodobnie masz do wymiany włacznik awaryjnych gdzie znajduje się "przerywacz" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #8 Napisano 14 Września 2009 Jeśli chodzi o kierunki to prawdopodobnie masz do wymiany włacznik awaryjnych gdzie znajduje się "przerywacz" potwierdzam objaw uszkodzenia włącznika awaryjnych jedno albo dwa "piknięcia" i kierunek wieszał się w pozycji "zero" albo "jeden" albo umierał kompletnie, albo świecił na wciąż do czasu wyłączenia i ponownego włączenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #9 Napisano 14 Września 2009 No i git jutro kupuję, ile to może w ASO kosztować bo na alledrogo jest za 17zł + wysyłka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach