hatysz Zgłoś #1 Napisano 10 Września 2009 Witam szanowne grono. Nie znalazlem niestety takiego tematu w wyszukiwarce wiec zakladam nowy. Posiadam paska B6 2005 i nabilem mu juz 170tyskm i czeka mnie serwis. Co trzeba by bylo wymienic przy takim przebiegu? czy czas juz na rozrzad i olej w skrzyni? mam sugestje do moderatorow zeby zalozyc taki ogolny temat z informacja na temat wymian! Jest tu pare gosci z VW ktorzy napwno precyzyjnie by to opisali dla konkretnych silnikow! jeszcze jedno pytanko. Musze zmeinic z przodu oponki. obecnie mam 235/45/17 .czy zamaist profilu 45 moze byc profil 40? moze roznica nie za wielka ale wole zapytac... Pozdrawiam! P.S Silnik 2.0 Tdi 140 koni DSG ! Czy orientujecie sie jak ceny w VW zataki serwis? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #2 Napisano 10 Września 2009 dolaczam sie do pytania bo mnie tez czeka taki serwis za 500mil tylko u mnie bedzie 95 tys. mil ( okolo 150.000km.) pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasylekwawa Zgłoś #3 Napisano 10 Września 2009 Mam identyczne auto :-) Dołączam się do wątku i czekam na odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #4 Napisano 11 Września 2009 Otworzcie ksiazke serwisowa - przecierz jest wszystko napisane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #5 Napisano 11 Września 2009 albo użyjcie urządzenia zwanego telefonem,można też podjechać do najbliższego aso... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefwal Zgłoś #6 Napisano 11 Września 2009 Hatysz, jaki masz serwis ? Jeśli LL to działasz zgodnie z planem. Jeśi masz przeglądy co 15k to jesteś już ........... po terminie. Robisz standard lub rozszerzony (zalezy jak postępowałeś wcześniej z autem). Rozrządu nie robisz (bo robiłeś wcześniej), oleju w skrzyni nie wymieniasz (chyba że czujesz taką wewnętrzną potrzebę ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #7 Napisano 11 Września 2009 oleju w skrzyni nie wymieniasz Wymieniasz, co 60tyś. km, więc musisz sprawdzić kiedy był wymieniany. To samo tyczy się innych rzeczy np. rozrząd co 120tyś, więc wszystko zależy od tego co i kiedy ostatnio było wymieniane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefwal Zgłoś #8 Napisano 11 Września 2009 Zasadniczo pytanie jest o przebieg przy 170 kkm. Można by napisac, że przy takim przebiegu to wypaść może tylko serwis LL ;) Nie ma słowa o DSG :638: Ale nawet jak jest to olej co 60kkm, 120kkm, 180 kkm itd. Przy 170 kkm nie wymieniasz Generalnie przy normalnym serwisie co 15kkm i przebiegu 165kkm (tu 170 kkm) to nie ma nic ponad olej silnikowy i filtry. Zadne dodatkowe roboty nie sa uwzgledniane w planach/zaleceniach serwisowych. Patrząc rocznikowo to wypada sugerowana przez VW wymiana płynu hamulcowego :635: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #9 Napisano 11 Września 2009 daj znac do mnie na gg obetniemy na nim nawet z ceny aso od 300 do 500 zl ---------- Post added at 17:32 ---------- Previous post was at 17:30 ---------- Generalnie przy normalnym serwisie co 15kkm i przebiegu 165kkm (tu 170 kkm) to nie ma nic ponad olej silnikowy i filtry. Zadne dodatkowe roboty nie sa uwzgledniane w planach/zaleceniach serwisowych. Patrząc rocznikowo to wypada sugerowana przez VW wymiana płynu hamulcowego hmmm zastanawiam się jaki jest cel oszczedności na filtrach... symulacje elsy przeiwdują rynek niemiecki etc. a nie polski, dlatego u nas co 30 000 filtr paliwa przy dieslu naprawde warto wymienic, wyjdzie taniej niz pompa paliwa pozniej, tak samo z filtrem powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hatysz Zgłoś #10 Napisano 11 Września 2009 ja akurat robie przeglady co 30 tys km (tak robil poprzedni wlasciciel) Rozrzad wymieniony przy 120tys km. Ja kupilem auto jak mialo 138tys i przy 142tys wymienilem olej z filtrem oleju. Serwis byl zresetowany w niautoryzowanym zakladzie. Teraz wyskakuej ze mam jechac na przeglad za 6tys km czyli jakies 171kkm. Czyli tylko olej filtr, filtr poweitrza i kabinowy ? Jezeli olej w skrzyni co 60tys km to przy 180 mam wymienic to wole juz to zrobic teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #11 Napisano 11 Września 2009 Nie ma słowa o DSG Ale nawet jak jest to olej co 60kkm, 120kkm, 180 kkm itd. O DSG jest w pierwszym poście, a ja miałem wymieniany przy 114tyś jeszcze w niemczech przez poprzedniego właściciela, potem wymieniałem przy 137tyś, bo nie mogłem znaleźć faktury za tamtą wymianę a w ASO też nie mieli tej informacji. W końcu się faktura znalazła, ale po fakcie, więc następną wymianę przewiduję przy ok 200tyś. Rozrząd miałem robiony pare dni przed kupnem przy 127tyś. Tak więc jeszcze raz napiszę, że nie sugerowałbym się tym co ma być PRZY jakimś (dużym) przebiegu wymieniane, ale co ILE ma być wymieniane. Czyli tylko olej filtr, filtr poweitrza i kabinowy ? Ja bym jeszcze filtr paliwa dorzucił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefwal Zgłoś #12 Napisano 11 Września 2009 O DSG jest w pierwszym poście upsssssssss, przeoczyłem Filtr paliwa nie zaszkodzi. Zakładam, że w pytaniu chodzi o rzeczy ponadstandardowe, a z takowych to przy tym przebiegu "fabryka" nic "extra" nie przewiduje. Jak znasz historię auta to wiesz co zrobić, jak nie znasz to robisz wszystko (oleje wszelakie, rozrząd itd.). Jak dla mnie to temat do zamknięcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hatysz Zgłoś #13 Napisano 11 Września 2009 (edytowane) dbra panowie to juz wiem co i jak. A powiedzcie mi czy warto chipowac paska na 170koni? czy silnik zabardzo dostanie po 4 literach? I jeszcze jedno pytanie ktorenei nurtuje. Mam skrzynie DSG. Spalanie w miescie na poziomie 12,5 litra i bardzo ceizko zejsc ponizej 11. Na trasie przy 160km/h na tempomacie spalanie 8,5. Widze ze piszecie o mniejszym spalaniu w swoich autach. Czy to mozliwe ze moge meic cos porypane na wtryskach i trzeba by bylo je wyregulowac? jak to sprawdzic? Edytowane 11 Września 2009 przez hatysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek.w Zgłoś #14 Napisano 12 Września 2009 Ja mam podobne spalanie ale przy 170PS... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #15 Napisano 13 Września 2009 Mam skrzynie DSG. Spalanie w miescie na poziomie 12,5 litra i bardzo ceizko zejsc ponizej 11. Na trasie przy 160km/h na tempomacie spalanie 8,5. Jak dla mnie, albo jeździsz bardzo nerwowo, albo... coś jest nie tak. O spalaniu jest dość wyczerpujący wątek. jak to sprawdzic? Wyjedź kiedyś 10min. wcześniej i spróbuj jechać na trasie do 120km/h, zobacz jak będzie ze spalaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #16 Napisano 13 Września 2009 Te 12 l w miescie to jakaś masakra. Moje auto w mieście między 7.7 a 8.5 w zależności jakie natężenie ruchu ( mam DSG ). P.S. No chyba że jeździsz cały czas opór i w dodatku na "s" to się zgodzę z takim spalaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #17 Napisano 13 Września 2009 nigdy nie udało mi się spalić więcej niż 9l/100km,co ty robisz???monza?monte carlo?spa?... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #18 Napisano 14 Września 2009 Moj w miescie pali 8,5 a lekkiej nogi nie mam 12 litrow da sie osiagnac ale jak od skrzyzwania do skrzyzowania jechal bym na pelnym bucie nie patrz na wskazania komputera zalej do pełna pod korek przejedz 100 km i zatankuj ponownie i wtedy bedzies wiedzial ile pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hatysz Zgłoś #19 Napisano 16 Września 2009 nie nie wale w podloge przy jezdzie. Spalanie naprawde mnei zdziwilo. A przy 120km/h na autosradzie spalanie na poziomie 7-7,5. Ale np bylem passatem w norwegii no i na wieksozsci drog nie jedzie sie wiecej niz 70 wiec spalanei w granicach 4,5-5 i 1200km na pelnym baku paliwa.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #20 Napisano 17 Września 2009 przy 120km/h na autosradzie spalanie na poziomie 7-7,5. w norwegii (...) 70 (...) spalanei w granicach 4,5-5 Duża różnica w porównaniu z Norwegią, może przyczyna jest w paliwie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach