Skocz do zawartości
dominik7

Czy turbo z 1Z podejdzie do SB?

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie.A jak podejdzie to czy cos da?Nie tyle chodzi mi o moc co o zalaczanie turbo.

Jechalem 1Z w Golfie i bylem w szoku.Te moc w porownaniu z moim Passatem czuc niemal natychmiast i ten Gofer przyspieszal tak samo elastycznie zarowno na I jak i na V biegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej porównać kolektory wydechowe ich rozstaw itp itd... jak to będzie pasowało to czas na montaż :)

P.S. jak kolektor nie będzie pasował to robić nowy od podstaw :)

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnica w osiągach pomiędzy SB a 1Z nie wynika z turbosprężarki. Fakt, że 1Z ma dobre osiągi w przedziale niskich obrotów wynika z bezpośredniego wtrysku paliwa pod wiele większym ciśnieniem niż w SB. Założenie w SB turbosprężarki od 1Z nic nie poprawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podejsc powinna, a dac nie da, bo to praktycznie te same suszarki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli i tak nie byłoby cisnienia od 1800 obr./min.:(

Szkoda.A od AAZ by podeszlo? To juz podobniejsze konstrukcje.W AAZ max. ciśnienie turbo jest tez od 1800 obr.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe , też szukam jakiegoś sposobu na rozmnożenie kucy w moim SB-ku :) , ale chyba , jak to mówią z gówna czekolady nie zrobisz , i powoli zaczynam odpuszczać .

na forum golfa jest taki silniczek jak nasz i kolo ma tam ( chyba 170 km ) ale nie wiem czy to ja się przewidziałem , i czy wogóle to możliwe , a jak tak, to nie mam pojęcia jak :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W AAZ są gorsze sprężarki niż w SB, wiem bo mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie potrzebuje wiecej kucy.Chciałbym miec je wczesniej po prostu, poza tym nie lubie redukowac biegu z V na IV ponizej 90km/h pod gorke.Turbo chyba juz dogorywa.

Nie ma co porownywac z Golfem z JR-tam od 80 do 140km/h bylo moment.Na V biegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel
Nię będę Ci dogryzał...

 

 

dominik7 podobne doznania może zapewnić Twój SB wystarczy go trochę podłubać.

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne że będzie dawał doznania.I przy okazji palil 7L ropy :/.

To nie dla mnie.Myślę że żeby był żwawszy trzeba mi wymienić turbo, i ewentualnie założyć większy IC:mad:-jak jadę rano do pracy widać że jak dostaje chłodniejsze powietrze, to jest żwawszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja się przyłącze , mam taki sam silnikczekjak Ty Dominik .

Ja niebawem będę podkręcał turbinkę , może spiłuję podkładkę przy trzpieniu w pompie i zwiększę nieco dawkę paliwa .

Ale ... mam pytanko :

Czy jak dam większe turbo to osiągi będą leprze ?? no bo w sumie turbina jest napędzana sopalinami , ale silnik 1.6 może nie dostarczyć na tyle spalin wydaje mi się i będzie tubro-dziura . dobrze myślę??

chciałem jeszcze dać więkrzy intercoler , ale znów nie wiem czy moja podkręcona suszareczka da rade go napełnic .

Co Wy o tym sądzicie ??

p.s. a jak zaślepie zawór EGR to turbina będzie się wcześniej załączać ?? to jest jakieś wyjście z sytuacji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel
Czy jak dam większe turbo to osiągi będą leprze ?? no bo w sumie turbina jest napędzana sopalinami , ale silnik 1.6 może nie dostarczyć na tyle spalin wydaje mi się i będzie tubro-dziura . dobrze myślę??

 

Dobrze myślisz,wieksza turbina wiekszy lag.

Dobra mysl to zamontowac fimic nie koniecznie duzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wczoraj patrzyłem i nie ma zabardzo miejsca na jakis coolerek :(

A przypuszczlnie , gdybym :P zwiększył doładowanie do jakiegoś 1; 1,2 Bara , wziększył nieco dawkę paliwa i podpiłował podkładkę pod trzpieniem w pompie , to :

- o ile mogło by wrosnąć spalnie ( prezy normalnej jezdzie )

- i o ile zwiekrzyła by się moc ( i czy byla by odczuwalna zmian ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak wczoraj patrzyłem i nie ma zabardzo miejsca na jakis coolerek

jak się popieści to się zmieści :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności