dominik7 Zgłoś #1 Napisano 9 Września 2009 Jak w temacie.A jak podejdzie to czy cos da?Nie tyle chodzi mi o moc co o zalaczanie turbo. Jechalem 1Z w Golfie i bylem w szoku.Te moc w porownaniu z moim Passatem czuc niemal natychmiast i ten Gofer przyspieszal tak samo elastycznie zarowno na I jak i na V biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #2 Napisano 9 Września 2009 (edytowane) Najlepiej porównać kolektory wydechowe ich rozstaw itp itd... jak to będzie pasowało to czas na montaż P.S. jak kolektor nie będzie pasował to robić nowy od podstaw Edytowane 11 Września 2009 przez the.wolf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #3 Napisano 9 Września 2009 Raczej podejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepito82 Zgłoś #4 Napisano 9 Września 2009 Różnica w osiągach pomiędzy SB a 1Z nie wynika z turbosprężarki. Fakt, że 1Z ma dobre osiągi w przedziale niskich obrotów wynika z bezpośredniego wtrysku paliwa pod wiele większym ciśnieniem niż w SB. Założenie w SB turbosprężarki od 1Z nic nie poprawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #5 Napisano 9 Września 2009 podejsc powinna, a dac nie da, bo to praktycznie te same suszarki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #6 Napisano 10 Września 2009 Czyli i tak nie byłoby cisnienia od 1800 obr./min. Szkoda.A od AAZ by podeszlo? To juz podobniejsze konstrukcje.W AAZ max. ciśnienie turbo jest tez od 1800 obr.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oslo Zgłoś #7 Napisano 10 Września 2009 hehe , też szukam jakiegoś sposobu na rozmnożenie kucy w moim SB-ku , ale chyba , jak to mówią z gówna czekolady nie zrobisz , i powoli zaczynam odpuszczać . na forum golfa jest taki silniczek jak nasz i kolo ma tam ( chyba 170 km ) ale nie wiem czy to ja się przewidziałem , i czy wogóle to możliwe , a jak tak, to nie mam pojęcia jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepito82 Zgłoś #8 Napisano 10 Września 2009 W AAZ są gorsze sprężarki niż w SB, wiem bo mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #9 Napisano 10 Września 2009 Ja nie potrzebuje wiecej kucy.Chciałbym miec je wczesniej po prostu, poza tym nie lubie redukowac biegu z V na IV ponizej 90km/h pod gorke.Turbo chyba juz dogorywa. Nie ma co porownywac z Golfem z JR-tam od 80 do 140km/h bylo moment.Na V biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #10 Napisano 10 Września 2009 (edytowane) Nię będę Ci dogryzał... dominik7 podobne doznania może zapewnić Twój SB wystarczy go trochę podłubać. Edytowane 11 Września 2009 przez the.wolf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #11 Napisano 11 Września 2009 Jasne że będzie dawał doznania.I przy okazji palil 7L ropy . To nie dla mnie.Myślę że żeby był żwawszy trzeba mi wymienić turbo, i ewentualnie założyć większy IC:mad:-jak jadę rano do pracy widać że jak dostaje chłodniejsze powietrze, to jest żwawszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oslo Zgłoś #12 Napisano 11 Września 2009 To i ja się przyłącze , mam taki sam silnikczekjak Ty Dominik . Ja niebawem będę podkręcał turbinkę , może spiłuję podkładkę przy trzpieniu w pompie i zwiększę nieco dawkę paliwa . Ale ... mam pytanko : Czy jak dam większe turbo to osiągi będą leprze ?? no bo w sumie turbina jest napędzana sopalinami , ale silnik 1.6 może nie dostarczyć na tyle spalin wydaje mi się i będzie tubro-dziura . dobrze myślę?? chciałem jeszcze dać więkrzy intercoler , ale znów nie wiem czy moja podkręcona suszareczka da rade go napełnic . Co Wy o tym sądzicie ?? p.s. a jak zaślepie zawór EGR to turbina będzie się wcześniej załączać ?? to jest jakieś wyjście z sytuacji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #13 Napisano 11 Września 2009 Czy jak dam większe turbo to osiągi będą leprze ?? no bo w sumie turbina jest napędzana sopalinami , ale silnik 1.6 może nie dostarczyć na tyle spalin wydaje mi się i będzie tubro-dziura . dobrze myślę?? Dobrze myślisz,wieksza turbina wiekszy lag. Dobra mysl to zamontowac fimic nie koniecznie duzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oslo Zgłoś #14 Napisano 14 Września 2009 tak wczoraj patrzyłem i nie ma zabardzo miejsca na jakis coolerek A przypuszczlnie , gdybym zwiększył doładowanie do jakiegoś 1; 1,2 Bara , wziększył nieco dawkę paliwa i podpiłował podkładkę pod trzpieniem w pompie , to : - o ile mogło by wrosnąć spalnie ( prezy normalnej jezdzie ) - i o ile zwiekrzyła by się moc ( i czy byla by odczuwalna zmian ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #15 Napisano 14 Września 2009 tak wczoraj patrzyłem i nie ma zabardzo miejsca na jakis coolerek jak się popieści to się zmieści Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach