John Zgłoś #21 Napisano 25 Października 2009 To dziwne bo na stronie Sonara właśnie przy tych reflektroach pisze że są miejsca na silniczki... http://lampy-sonar.pl/25-volkswagen-passat-b5-1997-2000.html I to jest prawda, wyciągasz ten zwykły bolec i wkładasz silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gool Zgłoś #22 Napisano 25 Października 2009 silniczki pasuja bezproblemu tylko trzeba miesc te silniczki a jak nie to regulacja tylko pod maska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Key86 Zgłoś #23 Napisano 25 Października 2009 No są takie miejsca i można przełożyć silniczki ze starych lamp Wyjąć i pokombinować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #24 Napisano 27 Października 2009 Ok, zatem muszę kupić silniczki bo nie mam Kupiłem paska z takimi reflektorami z założonym zestawem hid, jako że nie chce dokładać spryskiwaczy postanowiłem wymienić żarówki na zwykłe H1, wczoraj doszły Philipsy i .... nie mam ganiazda H1 do którego mógłbym włożyć żarówkę, więc muszę dokupić gniazda... Mam zatem pytanie do Was, czy gniazdo do którego wkładacie żarówkę ma jeden kabel (a minus bierze z masy) czy też ma dwa kable. Otóż ciężko to zauważyć na założonych reflektorach, ale wydaje mi się, że reflektor w całości jest plastikowy i nie ma tam na nim masy zatem raczej dwa kabelki powinny iść. Proszę o w miarę szybką pomoc, chciałbym na Wszystkich Świętych z tym zrobić i jeździć na zwykłych żarówkach, żeby sie misiaczki do hid-ów nie doczepiły, a pewnie będzie ich sporo w tym okresie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #25 Napisano 27 Października 2009 Ok, zatem muszę kupić silniczki bo nie mam Kupiłem paska z takimi reflektorami z założonym zestawem hid, jako że nie chce dokładać spryskiwaczy postanowiłem wymienić żarówki na zwykłe H1, wczoraj doszły Philipsy i .... nie mam ganiazda H1 do którego mógłbym włożyć żarówkę, więc muszę dokupić gniazda... Mam zatem pytanie do Was, czy gniazdo do którego wkładacie żarówkę ma jeden kabel (a minus bierze z masy) czy też ma dwa kable. Otóż ciężko to zauważyć na założonych reflektorach, ale wydaje mi się, że reflektor w całości jest plastikowy i nie ma tam na nim masy zatem raczej dwa kabelki powinny iść. Jak to nie ma gniazda, na żarówkę? Jaki zestaw HID był założony lub pokaż zdjęcie żarnika Jeśli jest to żarówka H1 to do niej podpinamy 1 kabelek, a masę podpinamy do metalowego gniazda żarówki, natomiast jeśli jest to H7 to powinna być taka wtyczka z 2 kabelkami którą podpinamy do żarówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #26 Napisano 27 Października 2009 (edytowane) Witam, nie ma gniazda Był palnik w oprawce H1 ale zalany i wychodziły tylko dwa kabelki od niego i były wpięte w inną wiązkę Czyli wystarczy że podam plusa na żarówkę? nie widziałem, żeby oprawa była podpieta pod masę, ale może styka sie gdzieś z karoserią, albo coś... w każdym razie w palinku były dwa kable Edycja: Ale ze mnie jest dureń, długie też mam na H1 to sobie sam zobaczę jak to jest rozwiązane. Edytowane 27 Października 2009 przez bojownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #27 Napisano 27 Października 2009 Ale ze mnie jest dureń, długie też mam na H1 to sobie sam zobaczę jak to jest rozwiązane. Alleluja! PS. Żarnik zalany klejem? To już chyba szczyt druciarstwa w tej kwestii... Dobrze, że to zdejmujesz. Podejrzewam, że masz gniazdo pod żarówkę H1, jedynie możesz nie mieć tego drucika, który trzyma tą żarówkę w gnieździe. Musisz odwiedzić kilka szrotów i spokojnie znajdziesz Ale racja, najpierw zobacz jak to wygląda w światłach drogowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #28 Napisano 27 Października 2009 Miałem na myśli zalany jakimś plastikiem (nierozbieralny), na to nałożona była koszulka coś ala termokurczliwa, myślałem, że koleś sam sobie założył koszulkę to ją rozciąłem ale gniazda nie było... z żarówki ksenonowej wychodziły dwa przewody. Patrzyłem na "długie" i rozwiązane jest to w banalny sposób, po prostu kabel masa podpięty jest do oprawki wbudowanej w reflektor standardowym konektorem żeńskim I taki sam konektor innym kablem idzie do żarówki. Żarówka styka się z ową oprawką wbudowaną w reflektor do której podłaczona jest masa i ... świeci.... A ja szukałem gniazda/wtyczki H1 (w poprzednim aucie miałem wtyczkę) Zastanawiam się teraz tylko czy jechać na ustawienie świateł, ksenony miałem dobrze ustawione, pytanie czy po wymianie żarówek coś uległo zmianie. Niestety Żarówki philips blue vision nie mają nic wspólnego z białym swiatłem, już nie mówiąc o poświacie niebieskiej, której w ogóle nie widzę. Trochę się zawiodłem, jednak xenonki ładnie świeciły i były dobrze ustawione, może do nich powrócę jak prawo się zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #29 Napisano 27 Października 2009 może do nich powrócę jak prawo się zmieni. Oj mam nadzieję, że prawo nigdy nie zezwoli na montaż chińskiego szmelcu. Myślę, że te twoje reflektory to niezła rzeźba poprzedniego właściciela, bo jeszcze nie spotkałem się z zamiennikiem, który ma zintegrowany na stałe żarnik hid. Mogę jedynie się domyślać, że poprzedni właściciel kupił zły zestaw nie pasujący do gniazd zamocowanych w reflektorze, więc zamiast go wymienić popisał się ułańską fantazją, zdjął/oderwał stare gniazda, a żarniki wkleił. Szkoda, że nie masz zdjęcia, jak to świeciło na ścianę, można by było ocenić profesjonalność tej roboty. Tak naprawdę niepotrzebnie kupiłeś tak dobre żarówki, bo ich skuteczność ogranicza mizerność wykonania reflektorów typu "Angel Eyes". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #30 Napisano 27 Października 2009 (edytowane) Odnoszę wrażenie, że nie rozumiesz mnie już od samego początku, tam nie było żadnej rzeźby, reflektor ma gniazdo na H1, chodziło mi raczej o gniazdo w które wkłada się samą żarówkę aby świeciła (nic wspólnego z reflektorami). Nie było nic "zintegrowane" (no chyba że masz na myśli palnik z wyprowadzonymi kablami pod właśnie wtyk żeński H1 [tylko że ja szukałem gniazda, a H1 to stara konstrukcja]). Zrobię foto jutro jak mi się uda. Byłem na stacji diagnostycznej jak kupowałem auto, ustawili mi reflektory z xenonami, przegląd podbili i powiedzieli, że świeci dobrze. Ale ostrzegli, że misiaczki mogą się czepiać jak nie ma spryskiwaczy, bo samopoziomowania to raczej nie sprawdzą. Na prawdę o niebo lepiej świeciły xenonki. Jestem jak najbardziej za używaniem xenonów jeśli tylko są dobrze ustawione i nie oślepiają innych kierowców. PS. Ostatnio nawet jakiś mechanik chciał je odemnie odkupiś (zestaw HID), aż się zdziwiłem... może to coś markowego a ja sie nie znam PS2. To ja wszystko pokręciłem, bo spodzieałem się gniazda do żarówki o coś takiego: http://www.allegro.pl/item774273527_wtyczki_wtyczka_ceramiczne_h1_halogen_nowosc.html#gallery A że H1 to stara konstrukcja to jest to zrobione w tych reflektorach na konektorach żeńskich, które to zresztą foto umieściłem powyżej. Edytowane 27 Października 2009 przez bojownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #31 Napisano 28 Października 2009 Ok wszystko jasne, po prostu wtyczkę do żarówki nazywasz gniazdem i stąd ta nieścisłość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #32 Napisano 28 Października 2009 Tak, dokładnie A HID-y firmy Rohs, czyli chyba chiny, na świstaku ok 470 zł nowki, wiec chyba nie tak tanio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #33 Napisano 28 Października 2009 A HID-y firmy Rohs, czyli chyba chiny, na świstaku ok 470 zł nowki, wiec chyba nie tak tanio RoHS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #34 Napisano 28 Października 2009 Po raz kolejny wykazałem się niezwykłą inteligencją To trochę jak z tymi antynoblami Nagrodę w dziedzinie literatury przyznano irlandzkiej policji (An Garda Siochana). Irlandzcy mistrzowie pióra wypisali ponad 50 mandatów tajemniczemu piratowi drogowemu o polsko brzmiącym nazwisku "Prawo Jazdy".W takim razie to chyba jakieś przetwornice noname-y bo oprócz HID Ballast RoHs i kilku danych technicznych na temat mocy nic na nich nie pisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel_K Zgłoś #35 Napisano 29 Sierpnia 2010 Wie ktoś z forumowiczów jak wymienić żarówkę od oświetlenia postojowego w tych lampach ?? http://www.lampy-sonar.pl/25-volkswagen-passat-b5-1997-2000.html Chodzi o tą żarówkę po prawej stronie nad kierunkowskazem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scorpion Zgłoś #36 Napisano 31 Sierpnia 2010 Wystarczy pociągnać za kable, które idą do tej żarówki, byle z wyczuciem. Żarówka jest w osłonie gumowej i powinna normalnie wyjść. Proponuje odrazu wymienić je na białe ledy - mimo, że białe to i tak dają taką ładną jasno-błękitną poświatę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miri54 Zgłoś #37 Napisano 24 Listopada 2010 Witam odświeżę trochę temat wie może ktoś jak założyć silniczki ze starych lamp do tych bo ja nie za bardzo kumam.W starych lampach silniczki są takie z bolcem okrągłym a w tych angels eyes wychodzi taka końcówka na klucz nasadowy bodajże 4 jak to zamienić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach