cysiokysio Zgłoś #21 Napisano 21 Września 2009 No i może nie być tak pięknie jak by się wydawało, cosik czuje że mnie sprzedawca chce na kase rypnąć. Byłem właśnie odebrać amory (stare oddałem w piątek). Sprzedawca poinformował mnie żebym zadzwonił za tydzień zapytać jaki jest wynik reklamacji. Ja do niego: no ale jak to, przecież już dostałem drugie.I wtedy kolo mi wyjaśnił że jak nie uznają reklamacji to będę musiał za nie zapłacić. I teraz nie wiem czy montować czy czekać na decyzje. Bo jakby nie uznali reklamacji to zamiast kupować nowe to ja bym na nich jeszcze trochę pojeździł. A znowuż jak je założę to nie będę mógł już ich oddać bo będą ślady montażu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #22 Napisano 21 Września 2009 (edytowane) Moim zdaniem to trochę nie za bardzo z prawem . Zakładaj je i pozdrów kolesia środkowym palcem albo urząd miejski i do rzecznika praw konsumenta. To darmowa porada do tego może interweniować . Edytowane 21 Września 2009 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #23 Napisano 21 Września 2009 Ja sie wogole dziwie, ze mozna zrobic pasiowi cos takiego jak KYB jak dla mnie tandeta ktora moge zamontowac do TICO. Brat kupil do E46, na 2 dzien to 'wyjeb....smy' i i tak kupilismy SACHSy. Teraz wsio jest jak w bajce bo co niemieckie to niemieckie, co prawda prawie 100 drozsze, lecz warto i tu bede zawsze bardzo regorystyczny, bo albo montuje cos bardzo dobrego tym bardziej zawieche, albo przynajmniej to samo co zamontowal producent w oryginale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-JaszczomP- Zgłoś #24 Napisano 21 Września 2009 albo przynajmniej to samo co zamontowal producent w oryginale. A co było montowane ori do vw? bo jeśli monroe to ja nie polecam Ja mam sachsa, i sprężyny mam POLSKIE ! nie znam firmy, a raczej nie pamiętam, ale wszystko jeździ od kiedy mam paska w domu, i do tej pory zawiecha jest nie tykana, i wszystko jest ok. Ale zaczynamy włazić na OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #25 Napisano 21 Września 2009 Nie zawsze byl MONROE u mnie np byl SACHS, w Seacie tez jest SACHCS, w twoje springi nie wnikam bo to juz inna historia, chodzi glownie o zywotnosc i jakosc tlumienia, a tu niestety dla mnie SACHS bije na glowe,,,bilsteina nie uzywalem wiec sie wypowiadal nie bede. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #26 Napisano 21 Września 2009 A co było montowane ori do vw? sachs i boge jak chodzi o olejowe monroe pneumatyka co do ceny zawiasu gwintowanego od 2500 do 10000zl (to za 10000 firma HR gwint w pełnej regulacji) ja za swój w pełni regulowany weitec dałem 4300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #27 Napisano 21 Września 2009 oj chyba sie przeprowadze do jakiejs murzynskiej chaty, gdyz tam widocznie moje miejsce, bowiem pierwsze slysze o zatawie HR za 10.000, KW V3okolo 6 tys, Bilstein ok 8 tys ale HR za 10.000? Prosze o linka do tego zawiasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #28 Napisano 21 Września 2009 Prosze o linka do tego zawiasu. linka niestety ci nie podam bo nie znam kiedyś jak szukałem gwinta do siebie wchodziłem na różne strony i orientowałem się w cenach znalazłem katalog gdzie był weitec, kw i hr do kupienia weitec był najtańszy i wyczytałem o nim wiele dobrego więc sprawiłem sobie weitec hicon tx plus prowadzenie super, przyspieszenie również, hamowanie też jak są dobre do tego oponki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #29 Napisano 21 Września 2009 Panowie może skończycie z tym OT . Są tematy o amortyzatorach,zawiechach i podobnych tematach więc tam można podyskutować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #30 Napisano 21 Września 2009 Z tego co widze to jest temat o zawieszeniu gwintowanym:D Takze wczesniejsze wypowiedzi raczej byly OT, a nie ostatnie:) Ja osobiscie w mojej B4 mam zalozony na przodzie gwint Jamexa, a z tylu TA. Jamex bije na glowe TA. Jest duuuzo lepiej wykonany, twardszy i lepiej tlumi. Niestety tyl po pol roku wyglada jakby mial z 5 lat. No ale na wygladzie sie nie jezdziD: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #31 Napisano 21 Września 2009 (edytowane) No mój błąd sorrrki Wkręciłem się problem Krzysia Edytowane 21 Września 2009 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #32 Napisano 21 Września 2009 Amory już siedzą w aucie. KYB nie są chyba najgorsze a jeden padł bo pasio u mnie lekko nie ma. Dzień w dzień bujam sie do pracy 35 km i niestety nie autostradą i do tego przeważnie jestem spóźniony;). A skoro producent daje dwa lata gwarancji to czemu nie korzystać PS: Sorry za OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sportingus1 Zgłoś #33 Napisano 7 Października 2009 witam was znalazlem tutaj srebrnego passata bardzo nisko obnizonego b3 zapisalem sobie zdjecia ale nie umiem tego znow znalesc moze ktos podam mi link na poczte srebrny passat b3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach