majtuch3 Zgłoś #61 Napisano 26 Września 2010 to mozliwe ze niepotrzebnie wymienilem filtr moze tylko czujnik nalezy wymienic ---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:20 ---------- nie moge kombinowac nic z wyrzuceniem filtra i oszukiwaniem kompa poniewaz auto jezdui w szwajcarii i nie przeszlo by przegladu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #62 Napisano 26 Września 2010 to mozliwe ze niepotrzebnie wymienilem filtr moze tylko czujnik nalezy wymienic ---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:20 ---------- nie moge kombinowac nic z wyrzuceniem filtra i oszukiwaniem kompa poniewaz auto jezdui w szwajcarii i nie przeszlo by przegladu a chyba ze tak to współczuje takiego wydatku na nowy dpf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majtuch3 Zgłoś #63 Napisano 28 Września 2010 passat zostal podlaczony pod kompa i wychodzi blad czujnika filtra czasteczek stalych.....moze ktos wie ile kosztuje taki czujnik i robocizna?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #64 Napisano 28 Września 2010 passat zostal podlaczony pod kompa i wychodzi blad czujnika filtra czasteczek stalych.....moze ktos wie ile kosztuje taki czujnik i robocizna?? Najprawdopodobniej jest to czujnik różnicy ciśnień filtra cząstek stałych (076 906 051 A), w ASO kosztuje ok: 194zł, ale też występuje czujnik temperatury spalin za i przed filtrem cząstek stałych - to są dwa dodatkowe czujniki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aj27 Zgłoś #65 Napisano 6 Czerwca 2011 witam.więc tak.świeci a raczej miga spirala świec,stale świeci kontrolka dpf i dodatkowo chek engine.na vagu blad czujnika dpf(zwarcie do plusa bodajże),błąd skasowany natychmiast powraca.pytanie jest takie.ile można tak jeździć aby całkowicie nie uwalić dpfa(nie wypala się sam-sprawdzone).auto oczywiście w trybie awaryjnym.znalazłem taki czujnik na allegro(chyba to jest to)Przedmiotem aukcji jest oryginalny nowy czujnik różnicy ciśnień do aut wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF NR KAT. 076906051 A.czy wystarczy go wymienić i będzie ok,bo czytałem tu również o adaptacji czujnika i teraz nie bardzo wiem.a i gdzie on jest umieszczony w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #66 Napisano 6 Czerwca 2011 Kolego nie robi się adaptacji , wymiana i do przodu . Przerabiałem temat , wymieniłem czujnik i wszytko wróciło do normy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djex Zgłoś #67 Napisano 18 Czerwca 2011 dzieki panowie za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filipo Zgłoś #68 Napisano 29 Lipca 2011 Panowie mam problem. Auto stało 2 tygodnie nie odpalane. jak go odpaliłem nie zgasła żółta kontrolka silnika i układu wydechowego. Z tego co przeczytałem to ratuje mnie komputer, ale GDZIE? Czy muszę do ASO najbliżej mam Nadarzyn, czy też macie w okolicy Pruszkowa, Grodziska jakiegoś speca z komputerem? Passat B 6 2008r. 1,9 TDI bluemotion Pozdrawiam Filip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filipo Zgłoś #69 Napisano 30 Lipca 2011 Witam! Czy ktoś może mi pomóc w wyżej wspomnianej sprawie? Poszukuje sprawdzonego mechanika z komputerem w okolicy Pruszkowa, Grodziska i Nadarzyna. Pozdrawiam Filip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boskiantonio Zgłoś #70 Napisano 30 Lipca 2011 Ja za to kupilem paska 2 tygodnie temu w piatek.... Pojezdzilem, bylo wszystko pieknie... W sobote rano odpalilem go ponownie, podjarany ze sobie caly dzien pojezdze a tu zonk... Przejechalem 300m i zapalila mi sie kontrolka swiec zarowych, i silnik przeszedl w tryb serwisowy. Podjechalem na bp jako ze mi sie rezerwa swiecila i zatankowalem go, odpalilem i wszystko bylo ok. Tak przejezdzilem caly dzien. W niedziele powtorka z rozrywki, 500 m i znow kontrolka. Zgasilem silnik i znow wszystko worcilo do normy. Pojezdzilem troche i przy ktoryms z koleji odpalaniu znow kontrolka swiec zarowych... Zgasilem silnik, zapalilem tylko zaplon i caly czas mrugala... Wyciagnalem kluczyk, wlozylem, kontrolka silniczka swiec zarowych zgasla ale zapalil sie silniczek i juz nie gasl. Pojezdzilem tak z nim jeden dzien i podjechalem podpiac go pod vaga. U mechanika podczas zapalania auta pojawila sie kontrolka swiec zarowych mrugajaca jak zwykle no i silniczek... Na kompie w tej konfiguracji pokazalo 3 bledy... Sonda lambda, przeplywomierz i jakies bledy w cisnieniu dolotowym. Mechanik pokasowal bledy, i przy wlozeniu kluczyka od razu wyskoczyly swiece zarowe. Spec podlaczyl paska pod vaga ponownie i wyszedl blad w cisnieniu powietrza. Zapytal czy bylem w gorach bo auto wykrywa inne cisnienie niz cisnienie atmosferyczne, jako ze nie bylem to zamowil u znajomego czujnik cisnienia. Jak sie okazalo wlozony czujnik cisnienia mialem od 2.0 tdi a ja powinienem miec od 1.9. Na nastepny dzien przyjechalem po podlaczenie wlasciwego czujnika... Wsadzil, przykrecil, pokasowal bledy, pojechalem szczesliwy... Ale szczesliwy tylko przez poltora dnia, bo jak sie okazalo historia powrocila,te same kontrolki... Mam wiec pytanie... Czy to moze byc inny problem a nie z czujnikiem cisnienia atm.? Czy moze ten czujnik jest dobry tylko trzeba wgrac tak jak wczesniej wyczytalem jakis soft do niego zeby dzialal prawidlowo... Bylem z gosciem dogadany ze zwroci mi kapuche za ten zakupiony czujnik(120 zl) wiec podjechalem do niego ponownie i czujnik zwrocilem. Jestem tez umowiony na wtorek na szukanie innej przyczyny wyskakiwania tych kontrolek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #71 Napisano 31 Lipca 2011 Jak sie okazalo wlozony czujnik cisnienia mialem od 2.0 tdi a ja powinienem miec od 1.9. , ktoś coś próbował ...Czy to moze byc inny problem a nie z czujnikiem cisnienia atm.?czujnik ciśnienia atmosferycznego jest przy sterowniku ECU.Najlepiej, jak byś podał te błędy dla pewności. Czy moze ten czujnik jest dobry tylko trzeba wgrac tak jak wczesniej wyczytalem jakis soft do niego zeby dzialal prawidlowo być może, bo w golfach 5, z tym silnikiem były te numery z softem.pozdr ps.http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47887 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach