neoarti Zgłoś #5561 Napisano 5 Stycznia 2013 bestia umyta, nawoskowana schnie w pracy bo dałem mu wolne do poniedziałku poza tym wymieniłem 2 świece układu chłodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #5562 Napisano 6 Stycznia 2013 Wpiszę , że dziś bo walka była do pierwszej w nocy . Wymieniłem kloce hamulcowe przód , cztery tuleje metalowo gumowe przód , łączniki stabilizatora przód i nastał spokój , sprawdzone płyny , oleje itp . Niebawem walka z układem tylnym . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość koberman Zgłoś #5563 Napisano 6 Stycznia 2013 Odbyłem jazdę testową po kompleksowym czyszczeniu dolotu, EGR, regeneracji turbiny, wymianie świec żarowych. Silniczek chodzi dużo kulturalniej, nie trzęsie silnikiem a turbinka cichutko syka. Zostało tylko powalczyć z olejem, filtrami i elektryką siedzenia kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #5564 Napisano 6 Stycznia 2013 Klocki wymienione na EBC zielone, link forum przyklejony na tylną szybę, usunięte ohydne napisy z tylnej klapy: PASSAT 2.0 TDI.(Schodziły lepiej niż w B5 -tce.) Od razu lepiej wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #5565 Napisano 7 Stycznia 2013 zatankowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #5566 Napisano 7 Stycznia 2013 Zamontowane tulejki metalowo-gumowe do montażu osłony silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #5567 Napisano 7 Stycznia 2013 Własnie likwidowałem wodę zaciekająca przez gumę hamulca drzwi - mam nadzieje że już pas będę miał suchy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konieczko Zgłoś #5568 Napisano 8 Stycznia 2013 (edytowane) zrobione ogrzewanie, az miło jechac przy takich temperaturach ujemnych, pasek sie dogrzewa i grzeje jak nowy z fabryki + dzwiek przy otwieraniu z pilota dzwiek z tylniej syrenki + przednie klaksony daja dobry efekt troche roboty ale godne uwagi Edytowane 8 Stycznia 2013 przez Konieczko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arni251 Zgłoś #5569 Napisano 8 Stycznia 2013 Zatankowałem na wschodzie do pełna a w domu spuściłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #5570 Napisano 8 Stycznia 2013 umyty na myjni bezdotykowe, w domu wymyte szyby z dwóch stron, umyte dywaniki i starte kurze, sprawdzenie i uzupełnianie powietrza w oponach, dolany płyn do spryskiwaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szaczem Zgłoś #5571 Napisano 8 Stycznia 2013 obadałem ciśnienie w tylnym prawym kole Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ślepy Zgłoś #5572 Napisano 8 Stycznia 2013 wymieniłem spalony bezpiecznik przy opornicy nawiewu, wszystkie biegi smigają aż miło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #5573 Napisano 8 Stycznia 2013 Wczoraj - umyty (a raczej - opłukany), odkurzony, zatankowany do pełna, przyczepiona magnetyczna wlepa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #5574 Napisano 8 Stycznia 2013 umyty- podwozie również Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janus Zgłoś #5575 Napisano 8 Stycznia 2013 Zamontowane światła do jazdy dziennej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Carconnect Zgłoś #5576 Napisano 9 Stycznia 2013 Serwis olejowy Castrol Edge Professional LL III 5W30 507.00 + filtrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konieczko Zgłoś #5577 Napisano 9 Stycznia 2013 wymieniony filter paliwowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
latinoo_80 Zgłoś #5578 Napisano 9 Stycznia 2013 Podłączone zasilanie kamerki (rejestratora) do zasilania w oświetleniu sufitowym . Teraz kamerka aktywuje się po otwarciu z pilota lub po otwarciu drzwi po uśpieniu auta i wyłącza się analogicznie , po zamknięciu auta z pilota lub po upływie czasu potrzebnego do uśpienia auta . Teraz nie muszę pamiętać o włączaniu i wyłączaniu kamerki wtyczką pod zapalniczkę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #5579 Napisano 9 Stycznia 2013 Zatankowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Carconnect Zgłoś #5580 Napisano 9 Stycznia 2013 Podłączone zasilanie kamerki (rejestratora) do zasilania w oświetleniu sufitowym . Teraz kamerka aktywuje się po otwarciu z pilota lub po otwarciu drzwi po uśpieniu auta i wyłącza się analogicznie , po zamknięciu auta z pilota lub po upływie czasu potrzebnego do uśpienia auta . Teraz nie muszę pamiętać o włączaniu i wyłączaniu kamerki wtyczką pod zapalniczkę . Kolego czy mógłbyś podesłał "manual" jak to zrobiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach