Skocz do zawartości
pedros-20

po przekładce na manual nie odpala

Rekomendowane odpowiedzi

kodowanie silnika 00002, a abs 04255, tak powinno być. sprawdź może synchronizację wałka rozrządu, ale to już odrębny temat. przekładka z automatu nie ma nic do tego. musisz szukać przyczyny gdzie indziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troche odswieze temat po nowym roku, zrobilem passatem juz 10tys km po przekladce na manuala, spalanie w trasie + miasto w normie 6-9l przyspieszenie przeplywka czujniki temp. paliwa płynu chłodniczego OK.

wtryski wymieniłem ze skody avf 131 czyli na te same, bez zmian.

1.3l - 1.5l ciezko pali jak jest zimny. kat wtrysku ustawiony na zero,

synchronizacja wałka czyli regulacja wtrysków nie zrobiona?

dodam ze licznik nie jest przekodowany z automatu na manula bo nie mam pinu.

ale injection quantity na biegu jałowym wynosi 11 a powinno być w przedziale 3-9 (kanał 1)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strasznie duzo pali na postoju i to na luzie ... mi Paszczur na postoju(bez klimy) pali 0.6l/h takze sporo mniej ... sprawdz przeplywke..a najlepiej zrob logi ..moze cos bedzie widac .

 

Pozdroo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy jak zrobić kodowanie ABS z automatu na manual ,mam kodowanie 04257 chce zmienic na 04255 a abs nie przyjmuje kodowania dodam że abs jest błąd związany położeiem kierownicy i magistrala danych CAN -brak połączenia ze sterownikiem skrzyni .Moze ktoś z kolegów napisac jak po kolei zrobić to kodowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz taki błąd to znaczy ze taśma przy kierownicy jest walnięta

co do kodowania to może nie ten program lub kabel skoro masz szynę CAN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

program to VCDS , możesz kolego mnie poprawić wchodze w ABS nastepnie kodowanie 04255 to manual , zapisz , czy najpierw trza sie zalogować 40168

Edytowane przez piechu64

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zarejestrowany czy trial bo jeśli trial to nie dziw się że nie robi ci adaptacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

orginał adako zarejestrowany

 

---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 20:09 ----------

 

może mi ktoś powiedzieć co z tym CANEM mam zrobić !:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to może coś ze samym serownikiem nie tak

 

---------- Post added at 20:33 ---------- Previous post was at 20:31 ----------

 

sprawdź taśmę kierownicy i ta płytkę z czujnikami może tam leży przyczyna twojego problemu

gdzieś na forum jest opis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale sterownik ABS jest ok bo podłącze sterownik skrzyni automatycznej to kontrolka abs i esp zgasnie i nie ma błędu a ja chce pekodować abs na manuala i nie przyjmuje kodowania . Licznik też miał kodowanie na automata i zrobiłem kodowanie na manuala , a kreska od skrzyni jest nadal , odłączałem aku i nic nie pomaga :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślę że tu pomoże tylko dobry fachowiec który przekoduje ci i licznik i skrzynie bo jeśli kreska jest to znaczy że sterownik widzi dalej automat i dlatego nie pozwla przekodować ABSu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ile tobie pali teraz na postoju z tymi błędami?

taśma esp jest źle ustawiona, kodowanie silnika dajesz na 00002 abs 09555 04255 a can na 00006 i powinno smigac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisalby ktos kto przekladal automat na manual co jest z tymi dystansami miedzy silnik a skrzynie co to takiego i dlaczego trzeba to stosowac i skad wziasc ? i kiedy tzn do jakiej skrzyni nalezy wymienic rozrusznik i ewent wozek silnika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak później podłączyć czujnik wstecznego tak aby światła działały.Bo okazało się że mój pasek jest po takiej operacji i nie mam świateł wstecznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie a jak później podłączyć czujnik wstecznego tak aby światła działały.Bo okazało się że mój pasek jest po takiej operacji i nie mam świateł wstecznych.
W kostce tej 8 pinowej musisz znalesc kable co po polaczeniu sa wsteczne i podpiac je po czujnik w skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy po takiej przekładce normalnie działa tempomat????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy po takiej przekładce normalnie działa tempomat????
tak normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dziala normalnie, bo nie ma czujnika na pedale sprzegla i trzeba dokladac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

Napisał kufik81 Zobacz post

A czy po takiej przekładce normalnie działa tempomat????

tak normalnie

Jak podłączysz czujnik do pedału sprzegła a jak nie to nie działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Odgrzewam kotleta.

Może mi ktoś powiedzieć gdzie wpiąć ten czujnik przy pedale sprzęgła??

Fabrycznie w automacie nie ma takiego czujnika.

Zapomniałem dodać że chodzi o paska 2002r

Edytowane przez fredric

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności