kilinho Zgłoś #21 Napisano 16 Kwietnia 2010 dalem dzisiaj go do mechanika, moze cos beda robic z pierscieniami. ale czekam jeszcze na info od niego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robercik89 Zgłoś #22 Napisano 16 Kwietnia 2010 Witam Co to za rura zaznaczona czerwoną strzałka?? I czym może być spowodowany wyciek oleju w miejscu połączenia tejże rury ( niebieska strzałka)?? Jak to wyeliminować?? Proszę o odpowiedzi. Z poważaniem Robercik89. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybka126 Zgłoś #23 Napisano 16 Kwietnia 2010 (edytowane) witam robercik to jest rura dolotu powietrza od turbo jak juz tam jest olej to turbinka puszcza olej lub odma troszke zapchana i daje olej sprawdz turbo ile oleju daje wyczysc caly uklad dolotowy i powymieniaj uszczelki na tych polaczniach rur caly dolot masz tu itak na przyszlos poczytaj wysztko jest na forum Edytowane 16 Kwietnia 2010 przez rybka126 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #24 Napisano 17 Kwietnia 2010 witam robercik to jest rura dolotu powietrza od turbo jak juz tam jest olej to turbinka puszcza olej lub odma troszke zapchana i daje olej sprawdz turbo ile oleju daje wyczysc caly uklad dolotowy i powymieniaj uszczelki na tych polaczniach rur caly dolot masz tu Na rysunku pozycja nr 10 tyczy sie tej rury o która pyta Robercik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #25 Napisano 17 Kwietnia 2010 Koledzy jak radzicie sobie z odkręceniem śruby zaznaczonej strzałką. Gdy zawór EGR jest zamontowany nie ma do niej praktycznie dostępu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin4 Zgłoś #26 Napisano 17 Kwietnia 2010 Przedluzka elastyczna najlepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #27 Napisano 17 Kwietnia 2010 Koledzy jak radzicie sobie z odkręceniem śruby zaznaczonej strzałką. Gdy zawór EGR jest zamontowany nie ma do niej praktycznie dostępu. Nie ma najmniejszego problemu z jej odkręceniem, warunkiem jest wcześniejsze odkręcenie rurki doprowadzającej spaliny. Ja podchodzę tam zwykłym kluczem imbusowym (w kształcie litery L) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rycho Zgłoś #28 Napisano 18 Kwietnia 2010 Dzięki Koledzy za informacje! Z waszych porad widzę, że muszę odkręcić tę rurkę doprowadzającą spaliny, śruby mocujące ją od strony kolektora wyglądają na mocno spieczone mam nadzieję, że dadzą się odkręcić. Pozdrowienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kilinho Zgłoś #29 Napisano 19 Kwietnia 2010 jednak okazalo sie ze silnik byl przegrzany, mechanik wymienia mi wlasnie: pierscienie, uszczelniacze, cały rozrząd, przedmuchanie turbiny, i sprawdzenia passata na hamowni; tyle co mi powiedzial przez koma, jutro bede mial fakturke wiec napisze co i jak dokladniej. koszt calej zabawy to 2900. Czy cena waszym zdaniem jest OK? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach