Skocz do zawartości
saper27

Zaślepiony EGR a wyciek oleju

Rekomendowane odpowiedzi

dalem dzisiaj go do mechanika, moze cos beda robic z pierscieniami.

ale czekam jeszcze na info od niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

27032010506.th.jpg

 

Witam

Co to za rura zaznaczona czerwoną strzałka?? I czym może być spowodowany wyciek oleju w miejscu połączenia tejże rury ( niebieska strzałka)?? Jak to wyeliminować?? Proszę o odpowiedzi.

Z poważaniem Robercik89.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam robercik to jest rura dolotu powietrza od turbo jak juz tam jest olej to turbinka puszcza olej lub odma troszke zapchana i daje olej sprawdz turbo ile oleju daje wyczysc caly uklad dolotowy i powymieniaj uszczelki na tych polaczniach rur caly dolot masz tu

dolot.th.jpg itak na przyszlos poczytaj wysztko jest na forum

Edytowane przez rybka126

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam robercik to jest rura dolotu powietrza od turbo jak juz tam jest olej to turbinka puszcza olej lub odma troszke zapchana i daje olej sprawdz turbo ile oleju daje wyczysc caly uklad dolotowy i powymieniaj uszczelki na tych polaczniach rur caly dolot masz tu
Na rysunku pozycja nr 10 tyczy sie tej rury o która pyta Robercik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jak radzicie sobie z odkręceniem śruby zaznaczonej strzałką. Gdy zawór EGR jest zamontowany nie ma do niej praktycznie dostępu.

egr.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedluzka elastyczna najlepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy jak radzicie sobie z odkręceniem śruby zaznaczonej strzałką. Gdy zawór EGR jest zamontowany nie ma do niej praktycznie dostępu.

 

Nie ma najmniejszego problemu z jej odkręceniem, warunkiem jest wcześniejsze odkręcenie rurki doprowadzającej spaliny. Ja podchodzę tam zwykłym kluczem imbusowym (w kształcie litery L)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Koledzy za informacje!

Z waszych porad widzę, że muszę odkręcić tę rurkę doprowadzającą spaliny, śruby mocujące ją od strony kolektora wyglądają na mocno spieczone mam nadzieję, że dadzą się odkręcić. Pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jednak okazalo sie ze silnik byl przegrzany, mechanik wymienia mi wlasnie:

pierscienie, uszczelniacze, cały rozrząd, przedmuchanie turbiny, i sprawdzenia passata na hamowni; tyle co mi powiedzial przez koma, jutro bede mial fakturke wiec napisze co i jak dokladniej. koszt calej zabawy to 2900. Czy cena waszym zdaniem jest OK?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności