Skocz do zawartości
andyborowik

Podłączenie wiązki haka holowniczego.

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o Passata 2006 rok. i sprawa jest taka że hak zamontuję sobie sam ale zastanawiam się jak będzie z instalacją. Jedni sprzedawcy oferują zwykłą wiązkę a drudzy twierdzą , że tylko specjalna za ok. 300 zl bedzie działać prawidłowo. Czy bedzie duży problem podłączyć tę instalację bo jak coś to chyba tylko serwis a to kosztuje u mnie w Irlandii? Prosze o poradę jak to zrobić. Z góry dziękuję.:638:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do passata trzeba miec odpowiedni hak , ponieważ łączy się on przez Cana :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To gdzie i jakiego haka szukać? Czy tylko wiązka musi być specjalna bo hak sam w sobie to bez różnicy chyba?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś na forum już poruszał ten temat tylko nie pamiętam kto.myśle że wystarczy tylko specjalna wiązka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jeden ze sprzedawców oferował specjalną wiązkę bo tylko taka bedzie działać. Tak przynajmniej mówił. ok. Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego , hak jaki zamontujesz taki będziesz miał ale do wiązki jest potrzebny moduł haka . Wszystkie światła są kontrolowane przez sterownik świateł i jak cokolwiek podłączysz dodatkowego to komp samochodu to wykryje i zgłosi błąd oświetlenia . Oprócz tego jak masz czujniki cofania to po podłączeniu haka moduł rozłącza tył żeby cały czas nie piszczały przy cofaniu . I jak kolega pisze temat był poruszany i dokładnie opisany , poszukaj .:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiazka i sterownik.sterownik mam i moge odsprzedac.wiazke moge taniej troche zalatwic...zamontowac moge ale troche daleko....:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Więc z tego co sprawdzałem u siebie w Kombi B6 3c0 moduł musi być oryginalny lub nie ale musi być, bo np. w tylnej lampie jednym przewodem idzie raz 3 v i działają LEDy od świateł i 12 V i działają LEDy od STOPu, wykrywa uszkodzone żarówki tzn. różnicę obciążenia zasilania lampy - świeci kontrolka (czy tylko kontrolka to tego nie powiem bo nie wiem) Obecnie z kumplem jesteśmy (a raczej kumpel jest) w trakcie budowy taniego modułu. Jak skończymy i zadziała to damy schemat. Jeśli chodzi o uniwersalne to cena ok 150 zeta a jeśli o jakieś używki z VW na allegro od 50 do 200 zł. Na pewno musi być przewodzik ciągnięty z zasilania np. od akumlatora.

 

Pozdrawiam

 

Darek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja żeby nie ciągnąć dodatkowego zasilania , przepiołem kabel zasilajacy tylnie gniazdo zapalniczki na plus przed stacyjką i tam się podpiołem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności