dawidp Zgłoś #1 Napisano 8 Sierpnia 2009 mam passata z silnikem bmp zaczoł mi przerywać silnik nie gaśnie ale na wcisniętym gazie najczęściej do dechy przestaje jechac po puszczeniu gazu lub zmianie biegu wraca do swojej normalnej jazdy nie ma regóły na to kiedy to sie dzieje i przy jakich obrotach poprostu przerwie co idzie zauważyc to to że przy spokojnej jezdzie to bardzo żadko mu sie to zdarza, wymieniłem pompke paliwa ale to nie dało nic na komputerze żaden błąd nie wykryty, czy to może być zawór egr wie może ktoś bo nie chce wydawać zbędych kilku stów w serwisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 8 Sierpnia 2009 moze ma odciecie zapłonu przy 5 tys obr lub jakos tak albo przepływka jest od czyszczenia/wymiany moze tez byc czujnik halla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidp Zgłoś #3 Napisano 8 Sierpnia 2009 nie ma regóły jakie obroty raz 2 raz 2,5 i przy 3,5 tyś , no a przepływka no nie wiem jak nie przerywa to jedzie normalnie więc raczej nie jak by był przepływomierz to był by słaby cały czas chyba co nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 8 Sierpnia 2009 niee koniecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #5 Napisano 8 Sierpnia 2009 Ja bym jednak jeszcze filtr paliwa wymienil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #6 Napisano 8 Sierpnia 2009 Ja bym jednak jeszcze filtr paliwa wymienil Tez mi sie tak wydaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ŁukaszP Zgłoś #7 Napisano 8 Sierpnia 2009 dwóch panów powyżej ma całkowitą racje. Taki sam problem zlikwidowałem 3 dni temu w swoim autku. Filtr paliwa bardzo brudny, kto wie co lejemy do baków... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #8 Napisano 9 Sierpnia 2009 ja już gdzieś pisałem że polecam zamontowanie sobie przed filtrem paliwa taki malutki przeźroczysty filtr z siateczką widać co się leje i czy dużo syfu na siateczce łącznie z dwoma zaciskami kosztowało mnie to 7zł z montażem każdy sobie poradzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidp Zgłoś #9 Napisano 9 Sierpnia 2009 nie panowie to nie filtr bo jest nowiutki - tylko co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #10 Napisano 10 Sierpnia 2009 nie panowie to nie filtr bo jest nowiutki - tylko co? To ja bym szedl w strone paliwa , moze masz jakas nieszczelnosc w ukladzie i lapiesz lewe powietrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michu1002 Zgłoś #11 Napisano 5 Czerwca 2010 a według mnie to nie paliwo. mam te same objawy, i też jestem na etapie szukania. Może być tak jak w którymś poście kolega pisał że trzeba go przegonić dosyć mocno. Miałem takie coś w astrze 3. czujniki co są w katalizatorze po prostu zbierają nagar i dlatego tak się dzieje trzeba je przepalić. albo katalizator już jest zapchany. Na warsztacie po wymianie motoru właśnie w takim passacie, dlatego prawie zatarli silnik bo mechanik cały czas dawał mu do końca a tam katalizator był zapchany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidp Zgłoś #12 Napisano 16 Stycznia 2011 już wiem :dobrze pomimo że na komputerze nie wykazywał żadnych błędów to padnięty(w sumie to nie do końca ale przerywał) był jeden pompowtryskiwacz nie wiadomo nawet który wymieniłem 4 szt i auto chodzi jak trzeba a trwała diagnoza prawie 1,5 roku, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #13 Napisano 16 Stycznia 2011 A czy pierw sprawdzałeś może jakimś specyfikiem do czyszczenia wtryskiwaczy ? Może szło je odratować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don Sulco Zgłoś #14 Napisano 17 Stycznia 2011 Czołem! Ostatnio miałem podobne objawy podczas jazdy po mieście. Zmieniłem styl jazdy z ekonomicznej na bardziej dynamiczną i pomogło. I w drodze do domu mocniejsze depnięcie na parę sek. żeby przeczyścić turbinę i DPF. A dodatkowo wlałem STP do czyszczenia wtryskiwaczy i odpukać silnik pracuje równo i dynamicznie. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach