Paraside Zgłoś #5701 Napisano 19 Marca 2015 Panowie, posiada ktoś z was taki hak? Potrzebuję go na jutro (muszę przyciągnąć na lawecie 1 autko) a w touaregu, którego mam obecnie do dyspozycji nie mam haka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5702 Napisano 20 Marca 2015 Krótkie i szybkie pytanie - komu w okolicy Białegostoku oddać głowicę do planowania i przeglądu? Bo mi się UPG skończyła... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #5703 Napisano 21 Marca 2015 a ja mam pytanie czy ktoś z was wymieniał sam tłoczki w przednich zaciskach razem z gumami bo chciałem sobie klocki wymienić a tu akuku guma pękła dawno temu i rdza na tłoczku że boje się go wciskać z powrotem.może polecicie jakiegoś mechanika bo mi jeden zaśpiewał 150 żł + moje zestawy naprawcze i klocki a drugi 80 zł + moje zestawy naprawcze i klocki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5704 Napisano 21 Marca 2015 Mając cierpliwość i nie trzęsącą się rękę sam zrób. Kup tłoczki w Carixie na Ryskiej, smar do tłoczków i jazda... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5705 Napisano 21 Marca 2015 nnnnnnghnfv Za dużo %%%% ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #5706 Napisano 22 Marca 2015 Za dużo %%%% ? tylko lawiarutę czyściłem -tłoczek sam wyjdzie jak płyn się spuści z zacisku ? -jak zacisnąć przewód żeby nie wyciekło mi wszystko? -jak odpowietrzyć potem ? starym sposobem wciskania pedału czy jakoś inaczej ? -ile dokupić płynu hamulcowego na odpowietrzenie ? - w b5 na forum nic o tym nie ma ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5707 Napisano 22 Marca 2015 Zaciskasz zwykłą żabą jak nie masz zacisku plastikowego. Najpierw wyciskasz pedałem tłoczek, wypadnie sam. Wyciągasz gumę ochronną tą z zewnątrz, później delikatnie wyciągasz gumę ze środka ( uszczelniającą). Czyścisz w środku zacisk, wkładasz nową gumę, smarujesz jej powierzchnię smarem do tłoczków. Wkładasz gumę osłonę, smarujesz, wkładasz w nią posmarowany tłoczek i powoli obracając wpychasz do środka, proponuję poluzować odpowietrznik. Musisz wpychać go w osi, coby wlazł ładnie w środkową uszczelkę. Wlezie ręką... I to tyle. Nie ma nic, bo 90% zacisków ma taką sama konstrukcję... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #5708 Napisano 22 Marca 2015 A znacie może kogoś kto ma pobitego passata i by sprzedał zaciski ? Łatwiej sobie zregenerowac na spokojnie i włożyć od razu dobre. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniob5fl Zgłoś #5709 Napisano 25 Marca 2015 VAG-Multi-Servis Przedzalniana Fasty będą mieli Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMichał Zgłoś #5710 Napisano 2 Kwietnia 2015 Marcinie pewnie już dawno zawiozłeś gdzieś głowicę. Ja coś kojarzę na Antoniuku (jadąc od centrum po prawej stronie) okolice bodajże ulicy akacjowej. Pamiętam że były tam 2 zakłady praktycznie naprzeciw siebie i w jednym z nich kumpel głowicę zostawiał. Było to dobre półtorej roku temu ale z tego co mówił to do tych kolesi większość mechaniorów wozi bo dobrze robią. Jak sobie przypomnę nazwę to napiszę żeby było na przyszłość. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5711 Napisano 2 Kwietnia 2015 Już dawno czapka na aucie:P Kolega zrobił mi przystępną cenę na Ogrodniczkach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMichał Zgłoś #5712 Napisano 3 Kwietnia 2015 No to great Mi się przedwczoraj kierunki skończyły, szukałem wszędzie i od ręki w sumie albo używka albo ASO. Aso zaśpiewało 83,46 ale przypomniałem sobie o zaprzyjaźnionym sklepie na Wyszyńskiego i chłopaki mi w 2 godziny ściągnęli zamiennik febi za 50zł. Wszystko działa tylko "cyka" inaczej niż oryginał i trzeba się przyzwyczaić. Zostały do garnięcia wkłady lusterek bo się grzanie skończyło, fotel kierowcy też nie chce już być ciepły, ten nieszczęsny zamek w drzwiach kierowcy i cholerny napinacz pod maską. A w tak zwanym międzyczasie muszę klapę z tyłu prysnąć bo trądziku dostała. Może się uda do jesieni ogarnąć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniob5fl Zgłoś #5713 Napisano 7 Kwietnia 2015 Gdzie w Białym moge kupić maty ze szkłem lusterek najlepiej niebieskie ? Bo mi szkiełko odpadło i na recepturce jeździ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMichał Zgłoś #5714 Napisano 8 Kwietnia 2015 Maty ze szkłem to Ci pewnie chodzi o wkłady lusterek? Gdzie to nie wiem ale zadzwoń do Aga-bet to Ci ściągną najpóźniej na jutro jeżeli nie mają na stanie. Jak byłem to pytałem ostatnio o wkłady z podgrzewaniem w kolorze niebieskim i oczywiście asferyczne to powiedzieli że nie będzie najmniejszego problemu. Ceny mają bardzo konkurencyjne także spróbuj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paraside Zgłoś #5715 Napisano 8 Kwietnia 2015 Czy w woj. podlaskim jest jakiś zakład zajmujący się regeneracją docisków sprzęgła ? Docisk valeo z dedykowanego sztywnego koła do AFN'a Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5716 Napisano 8 Kwietnia 2015 Nie ma. Ja sobie niedawno sam robiłem:P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paraside Zgłoś #5717 Napisano 8 Kwietnia 2015 (edytowane) Jakieś szczegóły ? Mój docisk wygląda tak : Można wymienić w nim tylko te blaszki ? Nowy to koszt ok 860pln w IC Edytowane 8 Kwietnia 2015 przez Paraside Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5718 Napisano 9 Kwietnia 2015 Ja rozwiercałem wszystkie nity, składałem z 2 sprężyn talerzowych jeden docisk ( wzmacniałem) a u Ciebie jest inna bajka, myślę, że bez problemu dałoby się rozwiercić nity, wymienić sprężynę (słoneczko) na jakąś używkę ( nowej nie kupisz, chyba, że z całym sprzęgłem). Sprężyny talerzowe są takie same w Golfie 3,4 i większości tdi ( na foto widać sprzęgło wyglądające odsadzeniem ślizgu identyko jak te z G III). Kwestia dotoczenia nitów nowych u tokarza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paraside Zgłoś #5719 Napisano 9 Kwietnia 2015 Dziękuję za informację, może być problem z doborem słoneczka, bo docisk jest z dedykowanego zestawu valeo dla sztywnego koła. Z ciekawości przymierzyłem tarczę sprzęgłową sachsa od koła 2masowego i było za duże na wałek w skrzyni. Nie wiem już czy kupować nowy docisk, regenerować ten czy też założyć tak jak jest ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5720 Napisano 9 Kwietnia 2015 A ja Ci mówię, że słoneczko pasuje od każdego tdi nawet z dwumasem. Jeśli to lata u Ciebie, to najlepszym wyborem byłoby kupić sprzęgło od Golfa 3, docisk na 99% będzie taki sam... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach