Skocz do zawartości
Rastaman

Podlaski off topic, czyli pogawędki na różny temat

Rekomendowane odpowiedzi

heheh no drogoo :P 300 zł na allegro poszła sama manetka za 25 zł koles nie wiedział co sprzedaje :P przegapiłem aukcje ;/ a wiązke można dorobić :P

 

---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 10:18 ----------

 

i manetka idzie pocztą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...allegro...

 

Hollander_d hę :)

Pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MA ktos moze dolny przewod od klimatyzacji łączący skraplacz z kompresorem? albo chociaz jakis numer tej czesci??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...dolny przewód od klimatyzacji łączący skraplacz z kompresorem? albo chociaż jakiś numer tej części...

EDIT:

Przepraszam rasta moja pomyła nie wiedziałem, że B4 też były z AHU

poprawny nr: 8D0 260 701 H- jak poprzednio przewód pasuje do wszystkich modeli 4 cylindrowych.

Pozdrawiam Andrzej

Edytowane przez Diabeł_
ble ble ble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
EDIT:

Przepraszam rasta moja pomyła nie wiedziałem, że B4 też były z AHU

poprawny nr: 8D0 260 701 H- jak poprzednio przewód pasuje do wszystkich modeli 4 cylindrowych.

Pozdrawiam Andrzej

 

Nie było b4 AHU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą znalazłem w białystok on line jak by ktoś coś potrzebował

 

Sprzedam "goły" silnik (możliwa sprzedaż na części) do aut z koncernu VW o pojemności 1.8 + kompressor, oznaczenie AVJ.

Cena: do uzgodnienia

 

Dane kontaktowe:

602 340 453

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie było b4 AHU

Wg ETKI były AHU B4 :>

Pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może Etce się coś myli :) Ogólnie to jest identyczny silnik jak 1z nie licząc kilku szczegółów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej to ja już sam nie wiem komu wierzyć ;)

Na mądrej stronce piszą TAK :)

Pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostane gdzies w bialym przewod klimatyzacji od kompresora do skraplacza??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szrotach zapytaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ASO, ale jaka cena tam bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To spoko. Tylko ja bym może radził kupić żeńską wtyczkę (gniazdo) do tej męskiej, żeby w instalacji nic nie lutować, tylko zrobić oryginalną wiązkę, podłączyć plug&play i śmigać. Jak wrócę to poszukam numeru kostki i się zorientuje ile kosztuje i do tego jeszcze piny. Kostka w ASO pewnie z 20 zł, a piny będzie można dobrać na allegro to taniej wyjdzie niż w ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10 Przykazań Dla Diesla

1) Nie będziesz jeździł na dziadowskim paliwie ze stacji hipermarketowych i nie będziesz lał paliwa które nie wie co to liczba cetanowa. Lej za to wszystko co czyste, łącznie z opałem , by traktor twój pędził z pociągu zapałem. Czystość paliwa czasem ważniejsza ku niechceniu niźli czteropaka zapas na tylnym siedzeniu.

 

 

2) Przed zimą sprawdzisz stan akumulatora swej Niuni, świec żarowych, rozrusznika i alternatora, a kąt wtrysku u zegarmistrza nastroisz - wtedy rozruchów się zimnych nie boisz.

 

 

3) Czcij turbinę swą i szanuj albowiem po dłuższej jeździe studzić ją będziesz a na zimnym silniku niech noga twa nie odważy się buta mocno wciskać. Ciskać zaś musisz ciepłego potwora, bo PSJ nie lubi twojego traktora. Niemniej dobieraj żwawo buta wychylenie coby sprężarka dawała ciśnienie, bo gdy prikazu tego nie zastosujesz kierownice w turbinie wnet zafastrygujesz.

 

 

4) Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina twa potrzebuje go niezmiernie a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej niźli wierności kobiałki twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska niewielka niźli w dieslu twoim malutka usterka. Olejem syntetycznym lej turbo-traktora ziomie ,bo minerałem poić go będziesz tylko na złomie.

 

 

5) Zimą dodawać będziesz uszlachetniaczy do paliwa aby parafina obca twojemu zbiornikowi paliwa była. Zmarznięta ropa zamarznąć może i wtedy nawet kopciuch ci nie pomoże. Depresator ważnym ekwipunkiem w twoim bagażniku , inaczej zamiast kobiałki pchać będziesz auto bluźniąc niczym szewc,smyku. Jeśli paliwo dobre tankujesz - wtedy dodatków nie potrzebujesz.

 

 

6) Dbaj o wtryski w Niuni albowiem zaprawdę odpalanie zimą łatwiejsze będzie a chmura dymu za autobusem twym przejdzie w niepamięć. Wtryski w Niuni ważniejsze są czasem niźli za panną latanie z gołym kuta..m

 

 

7) Dbać o szczelność przewodów IC będziesz inaczej dopadnie Cię ręka sprawiedliwego i kopcić fura twa będzie a konie w las pogonią.Momentu również Ci zabraknie gdy turbina w powietrze pompować zacznie.

 

 

8) Filtr powietrza sprawdzać będziesz i wymieniać często, bo zaprawdę powiadam Ci powietrze nieczyste ograniczy tchnienie traktora twego i jego koni. Filtr powietrza gdy jest porwany , wtedy twój silnik wnet będzie sfakany, nie lubi twój traktor syfu w dolocie, staraj się by świeży był zawsze w klekocie.

 

 

9) Pilnować będziesz wymian paska rozrządu niczym Minotaur labiryntów Minosa. Przy wymianie zdobądź dobrego technika, dla którego nieobca traktorowa technika, bo gdy źle do kupy rozrząd Ci złoży to Cię twój traktor za to wybatoży. Stanie w środku lasu w z rysą w silniku a ty mord popełnisz na swoim “mechaniku”.

 

 

10) Nie dopuścisz do przegrzania silnika Niuni twej albowiem biada jemu i kieszeni twej.

 

 

Te przykazania wyryj na pamięć stary i młody, który z traktorem stanąłeś w zawody. Choć traktor konstrukcją nazbyt udaną która do czasu może być świechtaną, to pamiętaj kolego że traktor będzie twym przyjacielem , gdy będziesz o niego dbał więcej wiele …

Kochaj zatem TDI`ka, TDCI`ka, JTD`eka,TD`eka i inne wynalazki, które klekoczą, pan Rudolf miał wszakże myśl złota, ze wyprodukował monstrum, które zbudowane z aluminium i stali wszystko co wlejesz zacnie przepali, lecz dbaj i chuchaj, smaruj i doglądaj. Powiesz wtedy że diesla nigdy nie zdradzisz, prędzej się od panny swojej wyprowadzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żabo, gniazdo od wtyczki do tempomatu ma nr 191 972 736 i kosztuje w ASO 16.38 zł. Należało by jeszcze do tego zakupić piny, żeby obsadzić je w gnieździe i była by wiązka gotowa, nic nie trzeba by było lutować. Piny w ASO kosztują pewnie około 15 zł za 2 piny. Potrzeba 4 pinów, czyli x2. Chyba żeby coś dobrać na allegro, ponieważ znalazłem allegrowicza, który sprzedaje piny/konektorki i można by coś dobrać. U niego płaci się 1 zł za 2 piny, ale należało by dobrać odpowiednie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cisza dzis jakas??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności