Tomaszek21 Zgłoś #2161 Napisano 17 Grudnia 2011 Witam nie mogłem znaleźć na forum tematu z tym problemem i jeśli pisze w nie właściwym temacie to skierujcie mnie na prawidłowy;) Otóż od niedawna jestem posiadaczem Passata b5 z 1997 r 1.9 TDI AFN i zaczęło mi coś szwankować natomiast : gdy silnik jest odpalony wszystko śmiga jak należy ale gdy go zgaszę i wyjmę kluczyk ze stacyjki wszystko gaśnie tzn. godzina przebieg i temperatura i ilość paliwa zawiesza się na tym poziomie na jakim było a po włączeniu zapłonu ponownie wszystko się pojawia ale godzina to 0:00 przebieg 0.0 a poziom paliwa i temperatury spada do zera i ponownie podciąga się do prawdziwego poziomu. Co to może być? Dodam że bezpieczniki nie są spalone. Może jakiegoś brakuje? Ma ktoś może foto skrzynki bezpieczników z opisem wszystkich który do czego służy i z amperomierzem? Dzięki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2162 Napisano 17 Grudnia 2011 Czyżby kostka stacyjki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rozavw Zgłoś #2163 Napisano 17 Grudnia 2011 raczej napewno kostka.Ma wypalony styk i rozwiera się czego efektem jest brak zasilania na zegarach. A oświetlenie wnętrza zaświeca się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, przy zamkniętych drzwiach????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszek21 Zgłoś #2164 Napisano 17 Grudnia 2011 (edytowane) Tak tylko że z lekkim opóźnieniem ale się zapala podświetlenie wnętrza. Dodam że czasami zapala się kontrolka ABS i UWAGA normalnie podczas jazdy i czasami przy wrzucaniu biegu wstecznego auto po prostu gaśnie, a przy włączaniu zapłonu podczas deszczu np jak jest wilgotno to kontrolki wszystkie jakie tylko są pala sie jednocześnie mrugając ale takim światłem jak by prądu brakowało Edytowane 17 Grudnia 2011 przez Tomaszek21 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bananek Zgłoś #2165 Napisano 17 Grudnia 2011 Sprawdź kostkę przy stacyjce i kostki przy licznikach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #2166 Napisano 17 Grudnia 2011 Źle mówicie Chopy! Jak wyłączy stacyjkę to odcina zasilanie po niej, a nie ma stałego plusa stąd gubienie się zegarów. Pierwsze co to bezpieczniki, później kostka licznika itp... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bananek Zgłoś #2167 Napisano 17 Grudnia 2011 Bezpieczniki to podstawa więc założyłem, że już je sprawdził. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldorado Zgłoś #2168 Napisano 17 Grudnia 2011 hmm a to przypadkiem nie ten passat który w zeszłym roku w stawie czy jeziorze nurkował bo mi to wygląda na zalanie elektroniki i to permanentne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinul Zgłoś #2169 Napisano 17 Grudnia 2011 Moja żona powiedziała - o kutwa !:-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2170 Napisano 17 Grudnia 2011 Moja żona powiedziała - o kutwa !:-) I co to oznacza? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinul Zgłoś #2171 Napisano 17 Grudnia 2011 rano powiem bom pijany jak snop Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2172 Napisano 17 Grudnia 2011 Tatuś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszek21 Zgłoś #2173 Napisano 18 Grudnia 2011 Może i nurkował nie mam pojęcia ;/ bezpieczniki naturalnie sprawdziłem na samym początku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszek21 Zgłoś #2174 Napisano 18 Grudnia 2011 (edytowane) Problem z zegarami został rozwiązany. Rozebrałem skrzynkę bezpieczników wyczyściłem wszystkie styki i bezpieczniki te które wyglądały nie ciekawie wymieniłem i wszystko śmiga jak należy. Został tylko problem gasnącego silnika przy wrzucaniu biegu wstecznego. Ma ktoś jakieś pomysły? Edytowane 18 Grudnia 2011 przez Tomaszek21 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bananek Zgłoś #2175 Napisano 18 Grudnia 2011 Za każdym razem gaśnie motor przy wrzucaniu wstecznego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lordmycek Zgłoś #2176 Napisano 18 Grudnia 2011 Problem z zegarami został rozwiązany. Rozebrałem skrzynkę bezpieczników wyczyściłem wszystkie styki i bezpieczniki te które wyglądały nie ciekawie wymieniłem i wszystko śmiga jak należy. Został tylko problem gasnącego silnika przy wrzucaniu biegu wstecznego. Ma ktoś jakieś pomysły? Jak dla mnie to zabezpieczenie dla blondybki żeby nie ruszała do tyłu. Ale moge sie mylić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszek21 Zgłoś #2177 Napisano 18 Grudnia 2011 hehe lordmycek raczej to nie to ;p Nie nie za każdym razem ale dość często i wiadomo są takie skrzyżowania gdzie czasami trzeba zawrócić i są tak wąskie że trzeba zawracać na 3 jak na egzaminach na prawko ;p bądź nawet i wycofać w szybkim tempie i wtedy najczęściej gaśnie i jest to dość kłopotliwe dlatego szukam przyczyny. Pewien mechanik powiedział że przy wbijaniu wstecznego załamuje się gdzieś przewód i przez o może gasnąć ale moim zdaniem mogłoby nim wtedy zatelepać (za trząść) i przydusić trochę silnik z tym bym się zgodził ale nie od razu dusić silnik aż zgaśnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2178 Napisano 18 Grudnia 2011 Ja miałem tak w benzynie gdy była nieźle zabrudzona przepustnica,ale w dieslu jej nie ma.Może coś wtedy blokuje pompę paliwa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bananek Zgłoś #2179 Napisano 19 Grudnia 2011 A czy jakiś magik nie dołączał czegos na siłę do elektryki? Nie grzebał w instalacji? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lordmycek Zgłoś #2180 Napisano 19 Grudnia 2011 może faktycznie ktoś grzebał extra oprócz ciebie. jak włączasz wsteczny to ci sie zapala przeciez światło wsteczne, może tutaj szukać trzeba przyczyny skoro z przednimi też miałeś problem? Vag może coś pokaże ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach