Qdlik Zgłoś #121 Napisano 19 Maja 2012 Co mogę z tym zrobić i jak to rozwiązać ? udać się do działu b5 i tam zapytać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyko045 Zgłoś #122 Napisano 22 Maja 2012 jednak udało się... pękł węzyk przy trójniku jak jest rozgałęzienie na bagażnik i wlew paliwa za prawym plastikiem w bagażniku. nożyk opalarka i na ciepło założyłem i po problemie... a rozkopałem całą tapicerke... wszystkie drzwi. kupa bałaganu i nerwów. chętnie pozbył bym się funkcji domykania szyb ale raczej nie da się chyba... bez centralnego ani rusz... zanim otworzyłem drzwi od środka to każdy jak opentany szarpał za klamki i narzekał że nie otwieraja mi sie drzwi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SiaraRB Zgłoś #123 Napisano 6 Grudnia 2012 Cześć, u mnie wygląda to tak: jakieś dwa lata temu włamali mi się do samochodu. Wszystkie zamki wyłamane, ale nie udało i się otworzyć, więc wywalili szybę (Dzisiaj zdałem sobie sprawe, że tylko tam gdzie wywalili szybe bolec mogę podnieść w każdym innym jest dociągnięty przez pompkę, pewnie wyłamali mi coś gdy chcieli otworzyć drzwi). Po tym włamaniu założyłem sobie alarm (centralny miałem tylko na kluczyk). I po tym włamaniu zauważyłem, że często najczęściej w lecie po zamknięciu i odczekaniu włączała się pompka i ciągle dociągała. Tak z minutę lub więcej i sama się wyłączała, albo musiałem otworzyć i zamknąć drzwi. Pewnego razu pompka się spaliła i nie mogłem się dostać do środka, bo zamki wyłamane. Kupiłem używaną pompkę na allegro i na jakiś czas pomogło. Po okołu pół roku objawy wróciły. Po zamknięciu po pewnym czasie włączała się i chodziła dość długo. Spaliła się następna i kupiłem kolejną na allegro... Od października rozładował mi się aku parokrotnie, pomimo, że w tamtym roku go wymieniałem. Pewnego razu zauważyłem, że ta pompka włącza się parokrotnie (myślałem wczesniej, że tylko raz) i to ona mi rozładowywała aku. Posprawdzałem połączenia, wydają się w porządku. Raczej nieszczelności nie ma. Pompka też pracuje prawidło wyłącza się po zatkaniu palcem. Co zauwazyłem: - po wyciągnięciu wtyczki z pompki i włożeniu wszystko działało prawidłowo. Po zamknięciu nie dociągała (a zawsze drugi raz dociągała po chwili). Jednak po przejechaniu trasy już wszystko wróciło po staremu i dociągała drugi raz. - gdy siedziałem w środku i zamknąłem, żaden bolec się nie podnosił. Po prostu nagle się włączała. - gdy zamknąłem i pociągnąłem za bolec to włączała się i już chodziła cały czas, zmieniało się to dość losowo, bo raz pociągnąłem za bolec od kierowcy i cisza, a następnym razem załączała się pompka i tak w każdych drzwiach. - tak jak pisałem wczesniej tam gdzie mi wybili szybe (prawe drzwi tylne) zawsze mogę podnieść bolec i pompka się nie załączała, natomiast w innych jest losowo. Czasami mogłem podnieść i się nie włączała, innym razem nie mogłem podnieść bo dociągała i się już nie wyłączała, a jeszcze innym razem gdy pociągnąłem to się włączała i tylko przez chwile pracowała... Moje wnioski: - albo coś jest zwalone w pompce (trochę nie możliwe, żeby 3 były złe) - albo jest jakaś nieszczelność, której nie wykryłem - albo gdy wyłamali zamki jest jakieś zwarcie i wysyła sygnał (w wakacje zmieniłem klamki na używane oryginalne, ale wyłamali mi ponownie od kierowcy i wstawiłem tamtą pierwszą wyłamaną, bo działa mechanicznie lepiej) - albo gdy wyrwał bolec w tylnych drzwiach naruszył jakoś siłownik i wysyła mylne sygnały - albo już nie wiem co... Dajcie jakieś pomysły... bo ciągle mi aku pada, a nie usmiecha mi się codzienne wyjmowanie go... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #124 Napisano 6 Grudnia 2012 Dobrze że tu napisałeś drugi raz bo już miałem Cię wyśmiać w dziale dla nowych Jak dla mnie to albo masz nieszczelność albo (i to jest bardziej możliwe) któryś siłownik w drzwiach ma złe ustawienie - pozycje końcową i wysyła do pompki sygnał że drzwi są nie domknięte i pompka dopompowywuje... Tymczasowym rozwiązaniem na rozładowywanie aku jest odpięcie pompki w bagażniku (bo skończysz aku) ale musisz panie rozbierać drzwi i w miejscu gdzie w siłownik wpinany jest trzpień (cięgno) musisz to cięgno wysunąć żeby siłownik bardziej się chował. Zacznij od drzwi z rozbitą szybą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SiaraRB Zgłoś #125 Napisano 6 Grudnia 2012 (edytowane) Czemu miałeś mnie wyśmiać? Najpierw napisałem tutaj, a do nowy bo tam po prostu więcej osób zagląda. Przejrzałem całe forum na temat centralnego i właśnie myślałem o tym wydłużeniu cięgna. Drzwi już rozbierałem parokrotnie sprawdzałem wtyczkę, ale nie wiem o co chodzi z tym wydłużeniem. W jaki sposób to zrobić? Nie wiem co powoduje, to że nie da się wyciągnąć bolca gdy jest zamknięte, ale w drzwiach, gdzie zostało to wyłamane po prostu nie działa ten patent antywłamaniowy. Możliwe, że cały siłownik będzie szedł do wymiany. Edytowane 6 Grudnia 2012 przez SiaraRB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #126 Napisano 6 Grudnia 2012 a do nowy bo tam po prostu więcej osób zagląda. oj zdziwiłbyś się... W jaki sposób to zrobić? przy siłowniku jest taki czarny plastikowy zaczep w który wchodzi cięgno. rozpinasz go i przesuwasz cięgno do góry.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SiaraRB Zgłoś #127 Napisano 6 Grudnia 2012 No ciegło jest wkręcane i mam wykręcić je troche? czy jest coś tam więcej do regulacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #128 Napisano 6 Grudnia 2012 ten czarny plastik w który się wkręca cięgno możesz "otworzyć" i je przesunąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SiaraRB Zgłoś #129 Napisano 6 Grudnia 2012 Dzięki wielkie. Jak wszystkie poustawiam to dam znać. Zastanawia mnie też jedno, że gdy wziąłem odłączyłem na chwile i podłączyłem pompkę to wszystko było normalnie... Przeczyszczę i ją dla pewności. Tylko mam jeszcze pytanie czy trzeba rozlutować kable od plusa i minusa bo są krótkie i nie da się wyciągnąć płytki? Czy jest jakiś inny sposób? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #130 Napisano 6 Grudnia 2012 Po zamknięciu po pewnym czasie włączała się i chodziła dość długo http://forum.vw-passat.pl/threads/28398-Problem-z-centralnym?p=1417279&viewfull=1#post1417279 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SiaraRB Zgłoś #131 Napisano 6 Grudnia 2012 Dzięki ten post czytałem już wielokrotnie Nie wiesz jak z tą płytką? mam rozlutować te dwa kabelki żeby wyciągnąć ją z obudowy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #132 Napisano 8 Grudnia 2012 Panowie mam pytanie, czy z poziomu pasażera z wnętrza auta, można tak jak z poziomu kierowcy zamknąć wszystkie drzwi centralnym zamkiem? Czy tylko pstryczek przy drzwiach kierowcy zamyka wszystkie drzwi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #133 Napisano 8 Grudnia 2012 Panowie mam pytanie, czy z poziomu pasażera z wnętrza auta, można tak jak z poziomu kierowcy zamknąć wszystkie drzwi centralnym zamkiem? Czy tylko pstryczek przy drzwiach kierowcy zamyka wszystkie drzwi?? w b3 można tylko z drzwi kierowcy. a w b4 pewnie podobnie. nie wiem, nie testowałem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #134 Napisano 8 Grudnia 2012 Nie wiesz jak z tą płytką? Jaką płytką? Szukaj siłowników....jest w nich mikrostyk który łatwo wymontować. Bankowo po odłączeniu wtyczek z siłowników pompka będzie pracować tylko raz. Albo wystarczy wypiąć jeden kabelek z wtyczki pompki....coś mi świta żólty kabelek....ale trzeba by sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kkkonrad Zgłoś #135 Napisano 14 Grudnia 2012 Witam mam taki rodzaj kluczyka czy moge za pomocą tego przycisku otwierać drzwi z kluczyka ? Nie moge tego nigdzie znaleźć może ktoś w was będzię wiedział. Pozdrawiam http://www.s341404013.domenastandartowa.pl/klucze/vw/5/4.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SiaraRB Zgłoś #136 Napisano 14 Grudnia 2012 Jaką płytką?Szukaj siłowników....jest w nich mikrostyk który łatwo wymontować. Bankowo po odłączeniu wtyczek z siłowników pompka będzie pracować tylko raz. Albo wystarczy wypiąć jeden kabelek z wtyczki pompki....coś mi świta żólty kabelek....ale trzeba by sprawdzić. Przeczyściłem wtyki i sprawdziłem każdy siłownik. Na razie tfu tfu, pompka się nie włącza i aku nie rozładowany po nocy. Chodziło mi o wewnętrzną płytkę w pompce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #137 Napisano 14 Grudnia 2012 Płytkę da się wyjąć podważając delikatnie z każdej strony, kabelki sa do silnika ale sa na tyle długie że odchylając płytkę na bok masz dobre dojście do wewnętrznej strony. Pompki VDO i Hella ma ją podobną budowę ale płytka jet zupełnie inna. Silniki pompki też się różnią= ośką. Na upartego idzie przełożyć ilnik z VDO do Helli, na odwrót już nie. Ja mam właśnie przełożony tak silnik bo VDO dostawała czasem zawiechy (nie reagowała wcale i trzeba było kopnąć w zderzak) a okopcona, sczerniała i cuchnąca "spaloną" elektroniką Hella działa bez zarzutu... Zsadnicza różnica to węzyk lub króciec we wnętrzu pompki, wężyk jest trwalszy a króciec plastikowy może sie wypiąć a wtedy to nieunikniony zgon silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SiaraRB Zgłoś #138 Napisano 14 Grudnia 2012 Puki na razie działa, nie będę nic psuł Dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Solaufein Zgłoś #139 Napisano 12 Stycznia 2013 Witam, mój problem z centralnym zamkiem polega na tym, że w prawdzie wszystkie drzwi się otwierają, ale zamykają się tylko drzwi kierowcy, co gorsza zamek nie wypuszcza kluczyka dopóki nie przekręcę go do pozycji w której zamyka drzwi. Problem pojawił się nagle i bez żadnych wcześniejszych objawów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #140 Napisano 12 Stycznia 2013 mój problem z centralnym zamkiem polega na tym, że w prawdzie wszystkie drzwi się otwierają, ale zamykają się tylko drzwi kierowcy, co gorsza zamek nie wypuszcza kluczyka dopóki nie przekręcę go do pozycji w której zamyka drzwi. Problem pojawił się nagle i bez żadnych wcześniejszych objawów... a jak zamykasz od strony pasażera to zamyka normalnie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach