Groszek_6 Zgłoś #1 Napisano 28 Lipca 2009 Witam, kolejny problem... Któregoś dnia zauważyłem pod samochodem sporą plamę ON. Po rozebraniu, doszedłem zbiornika paliwa. Okazało się, iż ropa leci dosłownie ciurkiem z pod tego cylindra wkręconego w zbiornik (chyba pompa paliwa tak?). Czy idzie tam jakaś uszczelka między zbiornik a ten plastikowy pierścień przykręcający? Być może jest walnięta? Proszę o jakieś porady i ew. koszt wymiany/części. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 28 Lipca 2009 Czy idzie tam jakaś uszczelka między zbiornik a ten plastikowy pierścień przykręcający? Być może jest walnięta? Proszę o jakieś porady i ew. koszt wymiany/części. Idzie tam pierścień uszczelniający o numerze 1J0 919 133 dla diesla. 37 PLN w ASO VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #3 Napisano 28 Lipca 2009 u mnie było to samo, dokręciłem to wspólnymi siłami z kolega, on jednym śrubokrętem, ja drugim (z całych sił) i trzyma do dziś, a zawsze tankuje do pełna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #4 Napisano 28 Lipca 2009 Dziękuję bardzo Jeszcze tylko kwestia wymiany... Da się to wymienić 'w domowym zaciszu'? Tak aby nie zapowietrzyć układu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #5 Napisano 28 Lipca 2009 (edytowane) Da się to wymienić 'w domowym zaciszu'? Tak aby nie zapowietrzyć układu? O to, to zbytnio nie musisz się martwic, silniki na pompo wtryskach maja pompę paliwa w zbiorniku. Przekręcisz kluczyk w pozycje zapłonu i pompa poda ciśnienie, ewentualnie przytrzymaj go po odpaleniu na wyższych obrotach i sam się odpowietrzy. Edytowane 28 Lipca 2009 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #6 Napisano 29 Lipca 2009 nie każdy silnik na pompowtryskach ma pompe paliwa w zbiorniku ale napewno sie nie zapowietrzy po trj operacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #7 Napisano 29 Lipca 2009 Przekręcisz kluczyk w pozycje zapłonu Czyli rozumiem, że przed wymianą, włączyć zapłon i trzymać tak przez całą operację? Pozdrawiam i dziękuję serdecznie za przydatne informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #8 Napisano 29 Lipca 2009 po wymianie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #9 Napisano 29 Lipca 2009 (edytowane) Super, dziękuję bardzo dzisiaj zjawie się w aso po części ahh 'Pierścień uszczelniający' zakupiony - 39.08 zł (ASO Lubin) pozostaje wymienić Edytowane 30 Lipca 2009 przez Groszek_6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #10 Napisano 21 Sierpnia 2009 Witam, uszczelka wymieniona, większych problemów nie było, poza złamaniem zabezpieczenia wtyczki od czujnika Grrr... Nic nie cieknie, nic się nie poci, problemów z zapowietrzeniem również nie było. Pozdrawiam i dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach