Skocz do zawartości
Groszek_6

[3B ATJ] Cieknące ON

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kolejny problem...

Któregoś dnia zauważyłem pod samochodem sporą plamę ON.

Po rozebraniu, doszedłem zbiornika paliwa.

Okazało się, iż ropa leci dosłownie ciurkiem z pod tego cylindra wkręconego w zbiornik (chyba pompa paliwa tak?).

Czy idzie tam jakaś uszczelka między zbiornik a ten plastikowy pierścień przykręcający? Być może jest walnięta? Proszę o jakieś porady i ew. koszt wymiany/części.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy idzie tam jakaś uszczelka między zbiornik a ten plastikowy pierścień przykręcający? Być może jest walnięta? Proszę o jakieś porady i ew. koszt wymiany/części.

Idzie tam pierścień uszczelniający o numerze 1J0 919 133 dla diesla.

37 PLN w ASO VW. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie było to samo, dokręciłem to wspólnymi siłami z kolega, on jednym śrubokrętem, ja drugim (z całych sił) i trzyma do dziś, a zawsze tankuje do pełna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo :)

Jeszcze tylko kwestia wymiany...

Da się to wymienić 'w domowym zaciszu'? Tak aby nie zapowietrzyć układu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Da się to wymienić 'w domowym zaciszu'? Tak aby nie zapowietrzyć układu?

O to, to zbytnio nie musisz się martwic, silniki na pompo wtryskach maja pompę paliwa w zbiorniku. Przekręcisz kluczyk w pozycje zapłonu i pompa poda ciśnienie, ewentualnie przytrzymaj go po odpaleniu na wyższych obrotach i sam się odpowietrzy.

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie każdy silnik na pompowtryskach ma pompe paliwa w zbiorniku ale napewno sie nie zapowietrzy po trj operacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przekręcisz kluczyk w pozycje zapłonu

Czyli rozumiem, że przed wymianą, włączyć zapłon i trzymać tak przez całą operację?

 

Pozdrawiam i dziękuję serdecznie za przydatne informacje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po wymianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super, dziękuję bardzo :)

dzisiaj zjawie się w aso po części

ahh :(

 

'Pierścień uszczelniający' zakupiony - 39.08 zł (ASO Lubin)

pozostaje wymienić

Edytowane przez Groszek_6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, uszczelka wymieniona, większych problemów nie było, poza złamaniem zabezpieczenia wtyczki od czujnika :D Grrr... :)

Nic nie cieknie, nic się nie poci, problemów z zapowietrzeniem również nie było.

Pozdrawiam i dziękuję :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności