shel82 Zgłoś #1 Napisano 22 Lipca 2009 Witam, jak w temacie ma ktoś może realne fotki jak ustawić koła zębate wałka rorządu i korbowodu do tego silnika albo pokrewengo - z góryz dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 22 Lipca 2009 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9726473cd694ab1.html Na tym zdjęciu jest dobrze założone. Znak jest między tymi otworami okrągłym i sześciokątnym na godzinie 10 i ta blaszka która jest pod nakrętką powinna być ustawiona tym ząbkiem na godzinę 16 tzn w jednej linii z tyn znakiem a tu link o tym http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=19965&page=5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #3 Napisano 22 Lipca 2009 mielke - dzięki ale ja chciabym aby ktoś dokładnie pokazał mi na kole zębatym wałka rozrządu gdzie jest znak i na kole zębatym wału korbowego jak mają być zgrane? to jest mój widok, może ktoś zaznaczy starzałkami - głupoodpornie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #4 Napisano 22 Lipca 2009 (edytowane) Przykręć osłonę metalową u dołu i koło pasowe do wału bo na nich są znaki. Ustaw znaki na przeciw siebie i wtedy na kółku zębatym wałka rozrządu w prostokątnym otworze jest wgłębi okrągły otwór w który pasuje wiertło fi6. Edytowane 22 Lipca 2009 przez darekj61 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #5 Napisano 22 Lipca 2009 Przykręć osłonę metalową u dołu i koło pasowe do wału bo na nich są znaki. Ustaw znaki na przeciw siebie i wtedy na kółku zębatym wałka rozrządu w prostokątnym otworze jest wgłębi okrągły otwór w który pasuje wiertło fi6. Kurcze jest już późno i nie chce mi się biegać i przykręcać i robić zdjęcia może masz jakieś podobne zdjęcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #6 Napisano 22 Lipca 2009 Niestety nie mam zdjęć. Jak już przykręcisz osłonę i koło pasowe i ustawisz na znaki to w kole na wałku mogą się nie zgrać otwory w które pasuję wiertło. Wtedy okręcasz wałem pełen obrót i wtedy powinno grać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #7 Napisano 23 Lipca 2009 Ok, to jest zdjęcie mojego koła pasowego, gdzie dokładnie ma być ustawione to wcięcie zaznaczone czerwonym kułkiem: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #8 Napisano 23 Lipca 2009 Trzeba przekręcić kołem pasowym trochę w prawo na osłonie jest pionowa kreska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #9 Napisano 23 Lipca 2009 a to jest zdjęcie koła zębatego wałka rozrządu - gdzie jest i jak powinien być ustawiony znak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #10 Napisano 23 Lipca 2009 Po prawej stronie nad czujnikiem jest jest znak tzn na kółku są tak jakby dwie blaszki jak jest ustawione na znaku to po między nimi powinien być trójkąt. jak wszystko stoi na znakach to jak widać na zdjęciu, na kółku w prostokątnym otworze na godzinie 1 w głębi jest otwór w które wkładasz wiertło fi6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #11 Napisano 23 Lipca 2009 Chyba chodzi Ci o ten znak o ile dobrze rozumiem: Pytanie tylko z czym on ma być zgrany, bo na kole zębatym nawet po wyczyszczeniu nic nie widać, a wiertła jakbym nie kręcił włożyć do końca nie mogę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #12 Napisano 23 Lipca 2009 (edytowane) zobacz tu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=19965&highlight=ustawienie+rozrz%B1du&page=2 masz takie blaszki na kółku post 23 zdjęcie 4 Można to jeszcze zrobić tak (pod warunkiem że stary pasek był prawidłowo założony): -robisz znak markerem, korektorem na przeciw zęba na kółku wału i wałka rozrządu -zdejmujesz stary pasem i rolki -zakładasz nowe rolki i pasek -okręcasz wałem dwa razy -jak wszystko stanie na znakach które zrobiłeś to jest OK Edytowane 23 Lipca 2009 przez darekj61 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #13 Napisano 23 Lipca 2009 Ok, chodzi chyba Ci o te blaszki: Teraz jak zgram znaki na kole pasowym, to kole zębatym wałka rozrządu blaszki wyglądają tak: problem, że dalej nie wiem jak mam włożyć wiertło 6mm? ---------- Post added at 12:30 ---------- Previous post was at 12:05 ---------- Dodam tylko, że znak na plastikowej obudowie rozrządu (4Z) pokrywa się z końcem pierwszej blaszki umocowanej na kole wałka rozrądu - ok? Oczywiście kręcę kołem pasowym zgodnie z ruchem wskazówek zegara patrząc od przodu auta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach