Skocz do zawartości
Gość emilka137

Centralny zamek, szyby, oświetlenie POMOCY!

Rekomendowane odpowiedzi

Spróbuj zrobić tak jak mówisz, odłącz zasilanie i wtedy próbuj wyciągnąć "cycek", wokół niego jest taka plastikowa obramówka, jak dobrze pokombinujesz, podważysz, to ją wyciągniesz, ewentualnie połamiesz zaczepy jakieś od niej, ale to pikuś.

Tyle że dalej nie jestem pewien czy wyciągnięcie cycka coś da, czy w ogóle będzie się dało to zrobić.

 

U mnie jest tak, że jak zakluczysz od zewnątrz pilotem czy zamkiem, to od środka drzwi nie da się już odkluczyć.

Jedynie kiedy samochód zakluczę przyciskiem w drzwiach to podwójne pociągnięcie klamki je otworzy.

 

Spójrz czy nie jesteś stanie przy zakluczonych drzwiach ściągnąć boczka, najgorzej dojść do tych śrub na dole Ci będzie, ale może tak byłoby łatwiej coś zdziałać, niestety mój pasek jest u mechanika na wymianie oleju i zrobieniu paru pierdół i nie umiem Ci podpowiedzieć czy da się dojść do tych śrub (siedzisko może zasłaniać).

Odłączenie aku nic nie dało i jak na nowo podłączyłem to radio przestało działać,myślałem że jakiś bezpiecznik padł ale po sprawdzeniu dosłownie wszystkich nie znalazłem żadnego spalonego.Ponowne odłączenie i podłączenie aku i radio wróciło do żywych,dziwna sprawa. A drzwi jak nie dały się otworzyć tak i nie dadzą się,a te śruby przy zamkniętych drzwiach nie dadzą się wykręcić.Może ktoś wie jakie kabelki idą do siłownika przy słupku pod gumową uszczelką,w której jest kostka,może zwatcie dwóch kabelków ruszy siłownik ale nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zamku jest zwykły silniczek i tu nie ma siłownika który powoduje "wyrzucenie" cycka czy jego wciągnięcie tak jak przy poprzednich konstrukcjach (np. t4 i myślę że golf 3).

 

Jak naprawiałem słynne zimne luty to spojrzałem jak działa mechanizm:

Tutaj jest to zrobione na zasadzie takich ramion blaszanych (w b. dużym uproszczeniu :P), jedno ramię po wykonaniu ruchu o powiedzmy 90 st. otwiera drzwi (połączone linką z klamką wewnętrzną), jak zakluczasz drzwi, to gdzieś na wysokości 45 stopni ruchu wskakuje drugie ramię i blokuje jego pełen ruch - nie da się otworzyć drzwi.

Zauważyłem też że jeśli zamykamy od środka, to ramię "blokujące" wskakuje na tyle płytko, że przy mocniejszym pociągnięciu blokada odskakuje (podwójne pociągnięcie klamki, pierwsze odklucza, drugie otwiera) a jak zakluczasz z pilota, to te ramię wskakuje bardzo głęboko i nie odskoczy...

 

A nie masz jakiegoś magika co tym płaskim czymś otworzyłby zamek :P ? Tym co złodzieje się czasami włamują :P ? Nie wiem czy tak tylko na filmach robią więc mnie nie wieszać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kable w przelotce do drzwi sprawdzone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kable w przelotce do drzwi sprawdzone?

Zdjąłem wczoraj tą gumową uszczelkę po zewnętrznej stronie słupka tam gdzie wchodzą dwie kostki i nie zauważyłem żadnych problemów.

Czy na kablu od centalnego właśnie przy tej kostce w momencie zamykania/otwierania powinien pojawić się krótki impuls który można by sprawdzić czy się pojawia, bo może problem pojawia się jeszcze przed tymi kostkami.Jeśli jest taka możliwość to czy zwykła żarówka wystarczy czy trzeba to sprawdzić jakimś miernikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kable w przelotce do drzwi sprawdzone?

 

Przy zamkniętych na amen drzwiach się da? O.o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być może problem tkwi gdzieś w module komfortu ale jak zdjąłem wykładzinę to tylko zaśniedziały był kabelek od masy przykręcany śrubą do podłogi a pozostałe wyglądały chyba normalnie,może gdzieś na połączeniach wewnątrz tej gumy na wlocie do modułu.Ale chyba i tak czeka mnie wymiana modułu bo są jakieś problemy z otwieraniem/zamykaniem pilotem,raz działa normalnie a raz wogóle i muszę otworzyć drzwi kluczykiem,bateria w pilocie ok.Jak wyjmowałem moduł to znalazłem jakiś urwany kabel czarny cienki przy podnóżku,myślałem że to może antena do pilota ale chyba nie.będę coś kombinował jutro bo uciążliwe jest jak lewe tylne drzwi się nie otwierają bo z prawej strony jest zamocowany fotelik dla dziecka

Edytowane przez Robson75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy zamkniętych na amen drzwiach się da? O.o

 

No widzisz jak Ty nic jeszcze o zyciu nie wiesz?

 

Robson- żarówką sprawdz zasilanie - musi tam być 30. impulsu niestety nie sprawdzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żarówką sprawdzałem to na trzech grubszych przewodach świeci ,a na tej skrętce cienkich kabli nic. Na drugiej kostce są chyba kable od głośnika.Jutro będę myślał,ale narazie nie mam koncepcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robert, nie mogłem uwierzyć, że nie da się ściągnąć tapicerki od środka, ale nie chciałem się mądrować czy wykłócać, bo nie mam pasiorka na chacie jeszcze, ale góglnęłem i jest efekt :D

Gościu pisze, że trzeba wyjąć siedzisko i jest ogień, nawet jest mowa tak jak u Ciebie - o tylnych drzwiach, link do wątku:

http://forum.vw-passat.pl/threads/50876-zablokowane-tylne-drzwi

 

Po raz kolejny szukajka zwycięża :D

 

Pomyślnego działania! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Żarówką sprawdzałem to na trzech grubszych przewodach świeci

 

i co o tym myślisz...?

 

 

nie mogłem uwierzyć, że nie da się ściągnąć tapicerki od środka

 

oczywiście, że się da, ale zanim to się zrobi trzeba sprawdzić, czy do drzwi wchodzi to co powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamieszczone przez Jaack

nie mogłem uwierzyć, że nie da się ściągnąć tapicerki od środka

oczywiście, że się da, ale zanim to się zrobi trzeba sprawdzić, czy do drzwi wchodzi to co powinno.

 

Oczywiście, że masz rację, teraz nasz Kolega ma wszystko co mu trzeba, pozostało działać, tylko pamiętaj Robert, niedzielna praca w g. się obraca :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście, że masz rację, teraz nasz Kolega ma wszystko co mu trzeba, pozostało działać, tylko pamiętaj Robert, niedzielna praca w g. się obraca :D[/QUOT

Będę działał dopiero w poniedziałek,w niedzielę były ciekawsze zajęcia zwłaszcza że na podwórku 34 stC w cieniu,dzień nad wodą jak najbardziej jest przy takiej pogodzie wskazany więc oddałem się błogiemu lenistwu.Dzięki za podpowiedzi i zainteresowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za podpowiedzi i zainteresowanie.

 

Nie zapomnij się pochwalić jak już zrobisz i napisać co było przyczyną (dla potomnych) :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie...Na wstępie gratuluje wszystkim którzy przyczynili sie do stworzenia forum bo petarda jest.

Mam problem...Przy sprawdzaniu bezpieczników w aucie przestał działać centralny zamek z pilota(chyba wyciągnąłem ten co nie trzeba)Mianowicie zamyka normalnie ale juz jak otwieram to tylko kierunki migają... A co najlepsze to tylko strona kierowcy a migały wszystkie...

Po prostu nie mogę otworzyć z pilota.Pilot jest osobno chyba dorabiany przez poprzedniego właściciela.

Proszę o pomoc bo nie wiem co mam robić...

W razie czego to proszę o jakieś proste wytłumaczenie jak to naprawić bo elektrykiem i mechanikiem nie jestem a chciałbym zaoszczędzić i czegoś sie nauczyć.

Mam tylko jednego pilota bo ten w kluczyku nie działa.

Passat b5 1999 1.9 tdi 90 km AHH

 

Z góry dziękuję za pomoc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc problem od tygodnia mam taki:

 

Przestał działać mi pilot do centralnego, mam ori w kluczyku, nie scyzoryk.

Jednocześnie zaczął świrować zamek kierowcy. Jak zamykam kluczykiem to zamykają się wszystkie drzwi, ale odbija kierowcy, muszę przytrzymać kluczyk w pozycji zamykającej i wtedy nie może odbić.

 

ALE , wymieniłem baterie w pilocie, dioda świeci mocniej, ale nie reaguje dalej na pilota. Jest w domu mk4 golf, więc zamki te same, podmieniłem zamki i mój w golfie działał idealnie, ten z golfa u mnie również (pilot nie działał u mnie ) golfowski tak, lecz nie dało się zamków na stałe podmienić bo linka z golfa za krótka o 1cm. Więc mój zamek znowu do mnie ( w golfie działał ) i u mnie dalej tak samo się zachowuje.

 

-Więc odbija mi zamek kierowcy, po przytrzymaniu żeby nie mógł odbić zamyka się

-nie działa pilot, a działał, nic nie było odłączane, moduł komfortu nie był wyciągany.

 

Ma ktoś jakieś pomysły ? przechodził przez to ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności