vw_piotr Zgłoś #21 Napisano 5 Września 2009 niestety 1.8tsi to i tez nowa produkcja prawda jest taka, ze tak samo jak wchodzilo 1.4tsi byly zagwostki i nadal sa, ktorych importer i producent jeszcze nie ptorafia rozwiazac... napewno jesli bedzie rozwiazanie hst techniczne tego problemu powstanie akcja i zostaniesz poinformowany listem przez twoja stacje dealerska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukc80 Zgłoś #22 Napisano 6 Września 2009 u mnie manual 6-bieg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukc80 Zgłoś #23 Napisano 14 Listopada 2009 Moj juz sie nie dlawi, przeszlo mu. Za to lubi chyba olej, na 5000km 0,5litra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #24 Napisano 14 Listopada 2009 Moj juz sie nie dlawi, przeszlo mu. ja już rozkminiłem co mu było, jeżdżę dożo po mieście i jak wiadomo nie ma dużych prędkości i obrotów co się okazało że EGR był brudny i kuzyn miał to samo w skodzie 1.9 TDI + chip i co mu mechanik powiedział żeby zawsze jak dojeżdża do domu wcisnąć do dechy żeby nabrał prędkości i wtedy się przeczyści i muszę powiedzieć że to Działa w moim przypadku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #25 Napisano 14 Listopada 2009 (edytowane) Ostatnio czytałem w auto świecie o takim problemie. Gość miał 1.4 TSI i auto szarpało "...Przy stosunkowo niskiej temperaturze cieczy chłodzącej i prędkości obrotowej 1500-2500 obr./min auto szarpie..." Odpowiedz volkswagena "...Problem wynikał z wadliwego oprogramowania skrzyni biegów.." Tak więc chyba tylko ASO. I nie licz na szybką naprawe auta. Sam VW mówi że usterka jest trudna do zdiagnozowania ( określone ,,pory'' występowania usterki ). Edytowane 14 Listopada 2009 przez adrianos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach