oleksy Zgłoś #1 Napisano 10 Lipca 2009 Witam. Jak w temacie czy moge jezdzić z uszkodzoną diodą rozruchową?Ladowanie jest po lekkim przegazowaniu14,2V i utrzymuje sie na tym samym poziomie.Z góry dzieki pilna trasa jutro.Pozdrawiam Oleksy ---------- Post added at 07:51 ---------- Previous post was at 22:13 ---------- Czy nikt mi nie doradzi? Za 1h mam wyjazd i boję sie że cos więcej się uszkodzi no i czy w trasie będę miał ładowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #2 Napisano 10 Lipca 2009 Jeżeli masz napięcie na poziomie 14,2V to jest OK i możesz tak jeździć. Jeżeli dobrze zrozumiałem Twój post to alternator zaczyna Ci ładować dopiero po lekkim przegazowaniu. Jest to możliwe bo alternator sam się wzbudza przy wyższych obrotach. Ja miałem rozłączony przewód od wzbudzenia (wtyczka w okolicach rozrusznika). Jeździłem tak z 1 miesiąc zimą i nic się nie działo z AKU ani z zapalaniem. Jedynym objawem był brak kontrolki ładowania i wyraźny wzrost napięcia po przegazowaniu. Usterkę odkryłem przypadkiem. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #3 Napisano 10 Lipca 2009 Wielkie dzieki.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolkom Zgłoś #4 Napisano 11 Lipca 2009 Który to kabelek od wzbudzenia przy tej wtyczce czerwony czy niebieski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #5 Napisano 12 Lipca 2009 Kabelek kolor niebieski Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xwaldek1 Zgłoś #6 Napisano 12 Lipca 2009 Współczuje koledze i jego samozaparciu , łatanie aby jechać i może dojechać, ja bym tak nie umiał , w końcu i tak będziesz musiał wymienić-naprawić więc warto czekać ? odpowiedz sobie sam.... co będzie gdy auto (czego Ci nie życzę) polegnie na trasie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oleksy Zgłoś #7 Napisano 13 Lipca 2009 Witam Jestem już po trasie 1tyś km problemów zero. Zanim wyjechałem wymieniłem cały alternator i to samo czyli najprawdopodobniej przepalona kontrolka w zegarach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach