Skocz do zawartości

dolkom

  • Liczba zawartości

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dolkom

  • Urodziny 12.11.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oleśnica

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Wiem, że odpisuję po 2 latach ? i nikt być może już nie przeczyta tego, ale parę dni temu zamontowałem u siebie wg przepisu od golfiarzy...też mam linkę i działa, licznik mam jak na zdjęciach u FOMA i hula. Sygnał mam ze skrzyni i nic nie trzeba dorabiać, a tym bardziej żadnych full elektroników... Jakby jakiś spóźniony, jak ja, jeszcze próbował montować, to wrzucam loga z działania http://vaglogi.pl/log-006_6jaiV8.html . Pazdrawlaju
  2. :jupi W razie potrzeby mogę podwieźć towarniakiem
  3. Witajcie. Ja biedny maszynista chodzę w mundurze kolejowym już ponad 20 lat . To się zaliczam do tak szacownego grona czy nie ?
  4. Witajcie. Ja właśnie zmagałem się z wymianą. Robiłem to sam, przez dwa dni....mhm krótki dzień. Dzięki Koledze udało się. ��. Kilka plastików poszło w niepamięć �� m.in. pękła obudowa od nagrzewnicy przy wyszarpywaniu, bo jakiś asior tą dolną śrubkę pod maską zaspawał ��. Tak więc przy rwaniu obudowa pękła. Tragedia była przy zakładaniu deski, kanał od środkowych nawiewów stawiał opór, giął się, haczył o plastik od nawiewów przedniej szyby, dosłownie kataklizm...jakoś wlazło w końcu. Najcenniejsza jednak była uwaga, żeby poopisywać sobie wtyczki przy wypinaniu . Pozdrawiam wszystkich i Wesołych Świąt
  5. Ja kupiłem niebieski i czerwony. Gdy chcę sprzedać etylinkę uruchamiam czerwony, gdy dieselka uruchamiam niebieski, włączone dwa dają nam LPG...złoty interes :ok
  6. Z całym szacunkiem do Ciebie nie ekscytuj sie tak i nie bądź agresywny.Po pierwsze mam silnik 1Z co powinieneś zauważyć w moim opisie; Po drugie nie napisałem, że nie ma lepszych olejów niż Elf; Po trzecie widzę, że rozbierałeś silnik po Elfie (tak można przynajmniej wywnioskować z Twojej hiperaktywnej odpowiedzi), w takim razie po co rozbierałeś po tych lepszych , Twoim zdaniem, olejach skoro takie z nich Lexusy (a pewnie rozbierałeś , bo twierdzisz, że masz porównanie Elfa, który "szlami" i tych dwóch , które tego nie czynią) czyżby nie były Lexusami i cos się działo z silnikiem...? Po czwarte: kto to są Twoim zdaniem ci "wszyscy" którzy wiedzą...? Po piąte mam znajomego, który specjalizuje się w naprawach silników wysokoprężnych i nie potwierdził rewelacji Twojego "mechana", którego nie chciałem obrazić (jesli to zrobiłem to przepraszam); Po szóste każdy dba o swoje auto jak chce, ja wymieniam olej co 10 000, Ty co 15 000 i życzę powodzenia i bezawaryjnej jazdy ! ; Po siódme skąd wiesz, że nie mam pojęcia w temacie i dlaczego Cię to denerwuje...? Pozdrawiam Ciebie, Twojego mechana i wszystkich na tym forum.
  7. Ten Twój mechan , z całym szacunkiem dla niego , ma poważne problemy z rozpoznawaniem zalet olejów silnikowych...Ja leje Elfa Competition 10 W 40 od jakichś czterech lat, jeżdżę dużo i nie mam żadnych problemów z cyt. "szlamieniem silnika".Jest cichutki, mie bierze oleju a ma 310 tys.km.Pozdro. ---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:34 ---------- W 1Z wg mojej niemieckiej książki i linku Grzechola wymienia się tez co 7500 km, ja wymieniam co 10 000.
  8. Który to kabelek od wzbudzenia przy tej wtyczce czerwony czy niebieski?
  9. Tak, na rozgrzanym silniku w ogóle się nie zapala kontrolka, ch*j wie o co biega?Alternator niedawno był u fachowca, ten go rozebrał, posprawdzał, regulator wymienił i powiedział, że jest ok.Styki popsikane specyfikiem od elektroniki, luty posprawdzane i cosik mi się zdaje, że tej zagadki to nawet Chuck Norris nie rozwikła.
  10. Kolego chodzi o to ,że przy zimnym silniku się zapali i ładowanie jest, ale jak się nagrzeje to się nie zapala i ładowanie jest dopiero po przygazowaniu.Ale dzięki za zainteresowanie.
  11. Kontrolka zaświeca tylko jak silnik zimny z rańca.Wtedy ładnie gaśnie i ładowanie jest (sprawdzałem miernikiem ok 14 V).Ale jak już troche pojeżdżę, silnik się rozgrzeje, to kontrolka się nie zapala przy rozruchu i ładowanie jest dopiero po przygazowaniu.W tych wszystkich postach odnośnie kontrolki piszą koledzy, żeby wypiąć przewód i dotknąć to do masy to do plusa aku, ale jak go wypiąć jak on jest we wtyczce z tym drugim?Wypiąć całą wtyczkę?
  12. Sporo się juz na forum naczytałem o kontrolkach w B3 , ale nie mam pojęcia , czy w B4 jest tak samo, że przewód od kontrolki to jest ten niebieski?Bo u mnie od altka odchodzą dwa czarne, dopiero jest takie jakby przejście , też z kostką i tam już wychodzi niebieski i czerwony.Czy mam rozumieć, że ten niebieski jest od kontrolki? Bo już mnie wk...wia latanie z miernikiem i sprawdzanie, czy mam ładowanie. niedługo z familiją na wczasy jadę, a nie chciałbym z dzieciakami gdzieś w lesie wylądować.Please **** me...
  13. Pozwolę sobie się przykleić...jeśli już ktos wymienia termostat, to proponuję zakupić (jeśli nie ma w komplecie) tzw. obudowę termostatu.Koszt ok.20 zydli, a pewność, że nic nie będzie kapać, jak u mnie po wymianie.Spod starej obudowy wyciekał płyn, bo pod wpływem temperatury się wypaczyła.Pozdro.
  14. U mnie od wczoraj jest podobny problem, ale zgoła inny.Przy otwieraniu i zamykaniu kluczykiem działa bez zarzutu, a pilotem zamyka ale nie chce otworzyć, przy czym alarm działa bez zarzutu,Mają Koledzy jakiegoś pomysła?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności