barad Zgłoś #1 Napisano 8 Lipca 2009 Proszę o pomoc bo nie mogę ustalić o co chodzi. a CZYTAJĄC POSTY NA FORUM NIE ZNALAZŁEM PODOBNEGO PRZYPADKU ANI ODPOWIEDZI zamykam kluczykiem używając zamka w drzwiach z przodu co powoduje, że się wszystkie drzwi ładnie zamykają, podchodzę do klapy łapię za klameczkę i cyk otwarte!!!, otwieram kluczykiem, ZAMYKAM KLAPĘ, zamykam kluczykiem, za klameczkę w klapie otwarte...... Co ciekawe kluczykiem używając zamka w klapie bagażnika mogę zamknąć i otworzyć pozostałe drzwi, czyli niby centralny zamek działa ale łapiąc za klameczkę w klapie ładnie klapa się otwiera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekk Zgłoś #2 Napisano 8 Lipca 2009 Musisz zdjąć osłonę klapy bagażnika i sprawdzić wizualnie, czy ci zaskakuje zatrzask w zamku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TOUDIMAR Zgłoś #3 Napisano 21 Lipca 2009 Kolego pod osłoną plastikową klapy bagażnika masz plastikowe pudełeczko z tłoczkiem do którego wchodzi kostka z przewodami , odłącz te kostkę i zobacz czy w tym plastikowym pudełeczku z tłoczkiem nie ma rdzy, u mnie tak było, ale przeczyściłem i teraz jest o.k. Trochę namęczyłem się , ale sam do tego doszedłem . Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vento9 Zgłoś #4 Napisano 21 Lipca 2009 jezeli bys potrzebowal w najgorszym wypadku zamek tylniej klapy to pisz poniewaz posiadam owy na sprzedaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubbaty Zgłoś #5 Napisano 29 Lipca 2009 ja mam tak samo i jak będe miał czas tam zajżeć i coś z tym zrobie to dam znać. narewno zajże tam gdzie marcin podpowiada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jabol2.0 Zgłoś #6 Napisano 30 Lipca 2009 Miałem podobny problem w moim przypadku objawy były takie same ,ściągnełem obicie tylniej klapy sprawdziłem czy dochodzi napięcie to siłownika (dochodziło),ale tłoczek odsiłownika był okopcony czyli gówn. sie skopciło odłaczyłem wszystko i teraz zamykam kluczykiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maslog Zgłoś #7 Napisano 30 Lipca 2009 a u mnie poprostu nie było siłownika który by popychał ten element zamka odpowiedezialny za ryglowanie.Nie wiem czemu nie było. Taki już kupiłem. Rozwiazanie: Na giełdzie tudzież allegro znajdziesz taki zwykły prosty siłownik jak do "malucha". Np. taki :http://moto.allegro.pl/item701169861_silownik_zamka_centralnego_7kg_slave_promocja.html Obcinasz oryginalną wtyczkę i podłączasz przewody bezpośrednio do siłownika.Wszystko co potrzebujesz masz w komplecie. Możesz też udać się do ASO VW i zakupić ori za grubą kasę, jak cię stać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #8 Napisano 7 Sierpnia 2010 witam u mnie jest podobny problem tyle ze ja niemoge kluczykiem zamknac auta uzywajac zamka w klapie bagaznika jak przekrece kluczyk w lewo to otworze cale auto ale juz zamkanc sie nie da cos jakby blokuje kluczyk w zamku ,ze nawet sie nie przekreca w prawo| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #9 Napisano 7 Sierpnia 2010 mialem ten problem po zakupie, rozebralem zamek i wkladke, oczyscilem wd40(poszla cala bytla na plukanie z piachu) i smiga do dzis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #10 Napisano 9 Sierpnia 2010 witam moje auto tez mam dopiero z 3 tyg i kupe rzeczy do roboty:/ dzieki za pomysl w najblizszym czasie bede czyscil zamek pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #11 Napisano 9 Sierpnia 2010 witam moje auto tez mam dopiero z 3 tyg i kupe rzeczy do roboty:/ dzieki za pomysl w najblizszym czasie bede czyscil zamek pozdr Tylko żebyś nie wpadł na pomysł smarowania tej wkładki...Jak to zrobisz to syf będzie się do tego kleił i cała robota na marne.Są specjalne preparaty do zamków.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #12 Napisano 14 Sierpnia 2010 witam przyczyną problemu jest silownik zablokowal sie w pozycji wysunietej tak ze caly czas trzymal otwary bagaznik cofnalem dzida na sile odpiolem kable i przynajmniej moge zamknac bagaznik z kluczyka :)mam takie pytanko czy ktos wie jak wymontowac ten silownik??ps mam sedana pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #13 Napisano 14 Sierpnia 2010 witam przyczyną problemu jest silownik zablokowal sie w pozycji wysunietej tak ze caly czas trzymal otwary bagaznik cofnalem dzida na sile odpiolem kable i przynajmniej moge zamknac bagaznik z kluczyka :)mam takie pytanko czy ktos wie jak wymontowac ten silownik??ps mam sedana pozdr http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6561&highlight=zamek+klapy+baga%BFnika Coprawda 3BG ale zerknij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #14 Napisano 15 Sierpnia 2010 Coprawda 3BG ale zerknij witam dzieki za linka ale to opis do kombi:/ pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #15 Napisano 15 Sierpnia 2010 witam dzieki za linka ale to opis do kombi:/pozdr http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=37026&highlight=klapa+baga%BFnika+sedan http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=45225&highlight=klapa+baga%BFnika+sedan http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8150&highlight=klapa+baga%BFnika+sedan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #16 Napisano 19 Sierpnia 2010 witam wiec tak silownik wymontowany odkrecamy dwie nakretki 10mm nastepnie odciagamy drut od wkladki zamka i caly mechanizm mamy w dloniach,wymontowalem silownik skoczylem na shrot mam drugi ale zanim to wszystko zmontowalem to podlaczylem nowy silownik pod wtyczke z pradem przekrecam kluczykiem w lewo tloczek wysuwa sie przekrecam kluczykiem w prawo i nic! tloczek sie nie chowa! tak powinno byc ??bo cos mi sie wydaje ze powinien sie chowac ,podlaczylem stary silownik i to samo jest trzeba recznie silownik cofnac bo sam po kluczyku sie nie schowa...wyglada na to ze stary silownik jest dobry albo obydwa sa zepsute no chyba ze mi elektryka cos pierniczy :/moze mial ktos taki przypadek ?pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach