Maciek91 Zgłoś #41 Napisano 16 Czerwca 2011 jest eibach juz w autku -30, dzieki Panowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #42 Napisano 2 Lipca 2011 Panowie mam na oku felgi 18" 9,5J i ET 30 i opony 235/40 i znalazlem taka tabele na forum.de http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/reifen/rad-reifen.htm i wedlug tej tabeli 3BG Variant 9x18 ET 30 ---- obnizenie 20 mm , to znaczy ze tylko tyle bede mogl obnizyc passata by nieobcieralo o opone..??? dodam ze mam passata 3BG Variant Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #43 Napisano 2 Lipca 2011 Za szeroka felga i opona jak na to ET. Ja bym celował w felgi o wyższym ET i regulował dystansem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #44 Napisano 2 Lipca 2011 ja ogolnie szukam czegos co by bylo z nadkolem albo troche wystawalo, szukam czegos szerokiego aby pasek sie dobrze prezentowal ( nisko , szeroko ) tylko nie bylem pewien czy bedzie tarla opone i czy jak mocniej podbije na zakrecie czy trzec nie bedzie o blotnik... ---------- Post added at 19:03 ---------- Previous post was at 18:58 ---------- opona 235/40 przy 9,5J sa tak naciagniete Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #45 Napisano 2 Lipca 2011 Jeśli chcesz żeby było nisko i szeroko to ta felga z gwintem w sam raz, tyle że obcierać na przodzie będzie napewno, zresztą na tyle chyba też. Albo poszerzasz nadkola albo nie robisz dużej gleby. No chyba że masz tak twardy gwint, że przy skręcie nic nie dobije, ale to jest nie realne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #46 Napisano 2 Lipca 2011 gwint mam FK chyba G36 , ciekawe czy ktos na forum zakladal u siebie takie kola. ..?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #47 Napisano 2 Lipca 2011 Przeczytaj sobie ten temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38060&highlight=235%2F40 Pierwszy lepszy cytat 10'' na tył wchodzi ale ET raczej 40-45,na przod 9'' ET45,wszystko zależy od wzoru felgi,ja ostatnio chciałem zmieścić 10,5'' na ET 23 i przód 9'' ET 23,i nie weszły Tak jak mówiłem, to ET, szerokość i rozmiar opony nie wejdą bez rzeźby z nadkolami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #48 Napisano 2 Lipca 2011 dzieki za zblizenie tematu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #49 Napisano 2 Lipca 2011 Nie ma sprawy, sam mam problem z obcieraniem na przodzie przy feldze 8J i oponie 225/40 tyle, ze w 3B więc mam wezsze nadkola. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #50 Napisano 2 Lipca 2011 (edytowane) nie wiem czy ci to pomoże, bo może słabo widać ale u ciebie będzie 2mm szerzej niż tu podaj link do tego passata... Edytowane 2 Lipca 2011 przez piotr0488 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asedas Zgłoś #51 Napisano 2 Lipca 2011 u mnie w 3BG miałem 18" 8,5J 35ET, z tyłu założony dystans 15mm. Wyglądało tak jak tutaj: http://allegro.pl/emotion-5x112-8-5j-r18-passat-vw-mercedes-i1695298327.html bo właśnie je sprzedaję nic nie ocierało, a wyglądał imho całkiem spoko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #52 Napisano 3 Lipca 2011 No chyba że masz tak twardy gwint, że przy skręcie nic nie dobije, ale to jest nie realne. KW variant II i twardość idzie na 95% - przód: 1.wejdzie przy całkowitym skręceniu gwintu w 3BG o rozmiarze 215/35/19 ET41 9J +5mm dystans - nic nie dobija i nie obciera, 2.przy 215/35/19 i ET 35 i 8.5j niestety kręcimy gwint 2cm w górę bo nie skręcisz kołami (chyba, że będziesz jeździł prosto ) tył: 1. 225/35/10 ET41 9J - można kręcić na max - nic nie obciera, ba.. nawet można wyciągnąć nakrętkę z gwintu 2. 215/35/19 ET41 9J +14mm dystans - idzie auto jakieś 2.5cm w górę - koła natomiast wychodzą milimetry poza obrys błotnika 3. 215/35/19 ET35 - max w dół - koła poza obrysem auta i jeszcze da się jeździć pod warunkiem że nikt nie siedzi z tyłu i nie przekraczasz 160km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #53 Napisano 3 Lipca 2011 To ja dziękuje mieć taki gwint w aucie na codzien chyba, ze mieszkasz w Niemczech... Zreszta kolega tutaj chce wstadzic 18" 9,5J i ET 30 i opony 235/40 to i tak nie wejdzie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #54 Napisano 4 Lipca 2011 na przód do 3BG do ET35 z felgą 8,5'' tak żeby było równo z błotnikiem lub jak kolega chciał wsadzić 9,5'' to musi mieć ET 50-55 z przódu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #55 Napisano 4 Lipca 2011 znalazlem felgi 18" przod 8,5J ET38 tyl 9J ET39 i jak dobrze mysle wszytsko powinno byc ok ..??? nic nie powinno trzec... ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #56 Napisano 5 Lipca 2011 na przód do 3BG do ET35 z felgą 8,5'' tak żeby było równo z błotnikiem jak dla mnie to na ET35 i 8,5j wchodzi pod błotnik, i nawet jeśli bym go podniósł to dużo by nie wyszła, więc myślę, że na równo by było jakieś ET25-ET28 zdjęcie podglądowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr0488 Zgłoś #57 Napisano 17 Lipca 2011 Panowie mam na oku kola przód 9x18 ET 50 tył 10,5x18 ET40 i teraz moje pytanie jaki rozmiar opon do takich felg by nic nie tarlo... dodam ze pasek jest na gwincie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach