Skocz do zawartości
GrzechuNl

Nieprzpalona mieszanka dziwne ?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problemik ze swoim passatem poniewaz na gazie pod analizatorem spalin wszystko jest dobrze a na benzynie leje w rure nie przepala i kopci ma za duza dawke paliwa ? jak ja zmniejszyc /

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz silnik na wtrysku wiec nie da sie bezposrednio zmniejszyc dawki paliwa (no chyba ze o czyms nie wiem) Najprawdopodobniej lambda padnieta lub ktorys z innych bardzo istotnych czujnikow. Podepnij VAG'a bedzie cos wiecej wiadomo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może dysza rozruchowa leje cały czas paliwo, ta z prawej strony kolektora dochodzi do niej przewód od listwy wtryskowej.Mogę się mylić-nigdy się w to niezagłębiałem- ale powinna ona podawać paliwo tylko w trakcie odpalania auta .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylem na komputerze podlaczyli mi vaga i wyskoczyl tylko blad przepustnicy czy tam potencjometra ale powiedzial ze to blad przejsciowy i ze wszystko bedzie dobrze a kopci dalej ;/ no i dodam ze sada tez dobra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijając fakt że masz uszkodzony czujnik przepustnicy który steruje bardziej wyprzedzaniem zapłonu niż dawką paliwa (czujnik temp. silnika, powietrza zasysanego ,sonda,itp) to jeszcze zastanowił bym się co zatankowałeś do baku? i jdwa pytania: czy dzieje się tak na zimnym i rozgrzanym silniku? i czy czasem Ci oleju nie ubywa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli musze wymienic go ? zatankowalem napewno dobre paliwo a chcialbym dodac ze na wolnych obrotach faluje i przy dodaniu gazu nie zbiera sie tak jakby sie zastanawial no i filter paliwa wymieniony pierscienie wymienione 7 tys temu wiec na 100 % moge wyeliminowac pierscienie uszczelniacze :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze wtyczkę przy tym czujniku ,jest tam przewód naprężony do granic możliwości , mi kiedyś jeden przewód się wyrwał z wtyczki.

W WKŁ jest opisane jak go się ustawia względem przepustnicy.

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewod jest luzny ale czujnik bedzie nowy w poniedzialek i moze to cos zmieni. A jak nie to nie mam pojecia bo juz wszyscy mechanicy rozkladaja rece;/ a ta dysza wolnych obrotow czy cos takiego gdzie to jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po jednej stronie masz przepustnicę a po drugiej tą dyszę, nie chce mi się iść zajrzeć pod maskę ale jest tam gdzieś wtyczka podająca zasilanie na tą dyszę ,odłącz ją i zobacz czy jest efekt, jeśli nie -to można też ją wykręcić i sprawdzić czy nie przepuszcza paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość VR6-TAJFUN

a ja proponuje wykrecic swiece i sprawdzic czy jakas nie jest zalana

mialem tak w swoim pasku vr6

u mnie walnal wtrysk - zacial sie i lal ile wejdzie paliwa

spalanie bylo grubo ponad 25l/100km obloki dymu za autem i brak mocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności