type_r7 Zgłoś #1 Napisano 3 Lipca 2009 Ostatnio zauważyłem, że przy prędkości okolo 90 - 100 km/h na prostej drodze, bez żadnych nierównosci następuje delikatne drżenie kierownicy. Opony wyważone, felgii są całe... Nie stwierdzone luzów na zawieszeniu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #2 Napisano 3 Lipca 2009 Obejrzyj dobrze opony może siedzi jakiś gwóżdż. A może łożysko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter Zgłoś #3 Napisano 3 Lipca 2009 Jeśli nie są to ori vw alu felgi to na 99% plastikowe pierścienie centrujące w feldze, przerabiałem to u siebie... wymiana na metalowe lub lepsze aluminiowe pomoże. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
type_r7 Zgłoś #4 Napisano 3 Lipca 2009 Hm... może to łożysko... Odnośnie opon, to po zmianie na zimówke dzieje się to samo czyli na 100% panowie nie opony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bicuomega Zgłoś #5 Napisano 3 Lipca 2009 ja wymienialem lozyska i juz powyzej 50 slyszysz taki szum. wiec jak mowisz ze ci drzy kierownica to napewno nie lozyska. ja mialem takk przy hamowaniu ale to mi kierowniaca latala i tez powyzej 100. i to byly drazki ale nie koniecznie musi to byc u ciebie. ale mozesz sprawdzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
type_r7 Zgłoś #6 Napisano 3 Lipca 2009 No właśnie tak się zastanawiałem co to może byc... bo łożyska to huczą, wydają dzwięk.. a u mnie drży kierownica... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #7 Napisano 3 Lipca 2009 moze krzywa tarcza hamulcowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
type_r7 Zgłoś #8 Napisano 4 Lipca 2009 Klocki i tarcze nowe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
struna38 Zgłoś #9 Napisano 4 Lipca 2009 jakie masz felgi orginalne vw??, bo jak, nie to pierścienie centrujące w feldze, może ich po prostu nie masz? sprawdź czy koło po założeniu, ale bez dokręcania ma luzy na piaście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
type_r7 Zgłoś #10 Napisano 4 Lipca 2009 Alu są oryginalne... to samo się kolego dzieje, jak jeźdze na zimówce, czyli stalowej feldze i na letnie czyli na oryginalnych felgach VW... jest to delikatne drżenie kierownicy... z moich obserwacji wynika, że to ustępuje, kiedy jade po nierównej drodze...poprostu zawieszenie zaczyna pracowac i wytłumia te drgawki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 4 Lipca 2009 a hamulce ci nie blokuja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
type_r7 Zgłoś #12 Napisano 4 Lipca 2009 nie.... działają prawidłowo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 4 Lipca 2009 to moze masz amorki albo srpezyny słabe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
type_r7 Zgłoś #14 Napisano 4 Lipca 2009 Sprawne... sprawdzałem na badaniu technicznych... i były całkiem całkiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #15 Napisano 4 Lipca 2009 Sprawne... sprawdzałem na badaniu technicznych... i były całkiem całkiem... To sprawdź jeszcze brechą recznie bo trzepaki nie wszystko wyłapują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bicuomega Zgłoś #16 Napisano 4 Lipca 2009 a sprawdzales koncowki drazkow?? to moze od tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #17 Napisano 5 Lipca 2009 a może kolego półoś krzywa albo przegub umiera??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
type_r7 Zgłoś #18 Napisano 5 Lipca 2009 właśnie zastanawiam się czy przypadkiem może pół oś gdzieś lekko dostała i jest lekko skrzywiona... Przeguby całe ... były nie dawno wymieniane, bo przy skręconych kołach było słuchac, ze pracują... i słychac stuki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maro2225 Zgłoś #19 Napisano 5 Lipca 2009 Panowie . U mnie też były bicia przy 80-ciu i więcej , nikt nie wiedział od czego , wszystko posprawdzane i nic . Już się nawet trochę przyzwyczaiłem ,przejeżdziłem z tym ok. 50tys. km.. Dopiero podczas wymiany łożyska koła przedniego prawego ( FAG ) mechanik odkrył przyczynę , i to zupełnie niechcący .Zapytał kto mi wymieniał manżetę na przegubie zewn. Zgodnie z prawdą odpowiedziałem , że jesli już była wymieniana , to zrobił to poprzedni własciciel . Okazało się że zamiast założyć specjalną opaskę do przegubów - zaciskową , założono cybant śrubowy skręcany , gdzie śruba stała się ciężarkiem powodującym owe bicia kiery i nieprzyjemny odgłos przy wiekszych predkosciach . Jedno jest pewne : wiele osób szukało i nie znalazlo , a gość ,który robił łożysko już na wstępie odkrył ''feler '' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
type_r7 Zgłoś #20 Napisano 6 Lipca 2009 Muszą to dokladnie sprawdzic... Podobno jeszcze mozna sprawdzic dynamiczne wyważenie kół... tylko nie wiem kto to robi w Wawie.. kolega mechanik powiedział mi, że można wyważyc kola na samochodzie i wtedy nazywa się to dynamiczne wyważenie kół... Odnośnie manżety są nowe, bo wymieniałem ostatnio przeguby..bo sie skonczyly... ---------- Post added at 14:40 ---------- Previous post was at 14:39 ---------- Muszą to dokladnie sprawdzic... Podobno jeszcze mozna sprawdzic dynamiczne wyważenie kół... tylko nie wiem kto to robi w Wawie.. kolega mechanik powiedział mi, że można wyważyc kola na samochodzie i wtedy nazywa się to dynamiczne wyważenie kół... Odnośnie manżety są nowe, bo wymieniałem ostatnio przeguby..bo sie skonczyly... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach