pasaciczek Zgłoś #241 Napisano 22 Września 2010 nie wiem czy to cos da bo jak to mialem rozebrane i lałem woda po zewnętrznej stronie szyby to lecialo po calosci tej blachy niewiem jak to jest tam zrobione bo nie moglem tej blachy zdjac ale to tak powinno byc ze ta woda leci do srodka drzwi ? dziekuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #242 Napisano 22 Września 2010 nie wiem czy to cos da bo jak to mialem rozebrane i lałem woda po zewnętrznej stronie szyby to lecialo po calosci tej blachy niewiem jak to jest tam zrobione bo nie moglem tej blachy zdjac ale to tak powinno byc ze ta woda leci do srodka drzwi ? dziekuje Trochę wody zawsze się przedostanie.Sprawdź na początek czy listwa zgarniająca (z zewnętrznej strony drzwi) nie puszcza za dużo wody-tak nie powinno być.Ewentualnie nieco wody powinno wydostać się odpływami w dole drzwi.Zdarza się że niestety ta nieszczęsna uszczelka puszcza wodę i dostaje się ona do środka samochodu... Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasaciczek Zgłoś #243 Napisano 23 Września 2010 hmm wiesz kolego wlasnie mi puszcza ta zewnetrzna uszczelka ale jak sprawdzalem na drogich drzwiach to tez puszcza a woda jednak leci tymi odplywami na dole drzwi a ta stona do srodka auta kurde niewiem co jest grane ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #244 Napisano 23 Września 2010 hmm wiesz kolego wlasnie mi puszcza ta zewnetrzna uszczelka ale jak sprawdzalem na drogich drzwiach to tez puszcza a woda jednak leci tymi odplywami na dole drzwi a ta stona do srodka auta kurde niewiem co jest grane ??? No to właśnie Ci napisałem najbardziej prawdopodobną przyczynę.Uszczelka w środku drzwi poprostu się kruszy (jeżeli tak to można nazwać) po jakimś czasie i puszcza wodę do środka która poprostu przelewa się do wewnątrz.Sprawdź jeszcze,czy nie dostaje się przez głośnik... Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #245 Napisano 23 Września 2010 Miałem ten sam problem z cieknącymi drzwiami , po solidnym deszczu kaczki od strony pasażera mogły pływać , pozostałe drzwi mniej ale też ciekły. - zdjąłem boczki z wszystkich drzwi i okleiłem po wierzchu przykręcaną blache ,od dołu po długości i boki w góre do połowy i próba ,z węża :-leci po przewodach od lusterek i jeden głośnik , więc też zakleiłem szparki. -z pod filtra pod podszybiem tez troszke ciekło - poprawiłem wywalając uszczelke i klejąc -po tych zabiegach nawet kropelka się nie przedostaje do klejenia użyłem klej do szyb samochodowych -w chemicznym 23zł, bo silikon na krótki czas Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #246 Napisano 23 Września 2010 Jeszcze jedno-co do uszczelki: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=704929&postcount=184 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulinski Zgłoś #247 Napisano 24 Września 2010 Taka informacja: -użytkownicy samochodów przed face liftingiem mają uszczelki zgarniające szyb odprowadzające na zewnątrz drzwi -użytkownicy samochodów po face liftinu mają uszczelki zgarniające szyb (ze srebrnym paskiem) odprowadzające do wewnątrz drzwi (tylko na zamówienie były montowane listwy starego typu) ..autora tego pomysłu listew do 3BG należałoby nabić na hydrant i otworzyć zawór. Do naprawy uszczelnienia płata wewnętrznego drzwi można użyć: - uszczelek o profilu D (EPDM) do okien i drzwi ~1.5PLN/ mb - tzw sznura gumowego z mikroporami zamkniętymi (EPDM) fi 6mm ~ 2PLN/mb sznury gumowe z gumy pełnej olejoodpornej są wg mnie zbyt twarde Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #248 Napisano 28 Września 2010 Niestety i mnie nie ominął problem. Dzisiaj po dniu na deszczu można było wpuścić złotą rybkę z prawej strony. Wywaliłem fotel, kanapę z tyłu, schowek i podniosłem cały dywanik i Wszystko zalane - przód i tył: wiązki przewodów no i oczywiście moduł. Zostawiłem na noc z odgiętą wykładziną (niech ścieka sobie) a jutro biorę się poszukiwania przecieku, uszczelniania i osuszania. Obudowa filtra kabinowego sprawdzona - uszczelka spękana i zakleję całość klejem do szyb. Pod akumulatorem wyczyściłem wszystko. Zostaje jeszcze dla pewności wyciągnięcie kompa i jego obudowy (chociaż widziałem, że poprzedni właściciel chyba ją uszczelniał. Ale dla pewności zakituję całość jeszcze raz). Co do drzwi: Do naprawy uszczelnienia płata wewnętrznego drzwi można użyć: Czy chodzi o zdjęcie z drzwi tej srebrnej blachy i podklejenie jej uszczelką wokół po jej obrzeżu:?: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #249 Napisano 29 Września 2010 Czy chodzi o zdjęcie z drzwi tej srebrnej blachy i podklejenie jej uszczelką wokół po jej obrzeżu tak przy okazji jeszcze zobacz czy po kablach nie leciało przy bezpiecznikach jeśli była to wina uszczelki przy aku. jeśli tak proponuję od razu zaopatrzyć się w komplet bezpieczników. mogą padać po kolei sprawdź też czy blachy nie masz odkształconej w okolicach pedałów. jest to również częstą przyczyną zalewanie naszych paszczaków zwłaszcza tych co miały kiedyś stłuczkę. powodzonka niech się susi ps. szybszy niż Patryk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulinski Zgłoś #250 Napisano 29 Września 2010 (edytowane) informacje pomocne - miejsca prawdopodobnych przecieków: - przeciekające drzwi~zatkane otwory drenażowe u dołu drzwi - przeciekające drzwi~uszczelka płata wewnętrznego drzwi - cieknący drenaż otwieranego dachu ~rozłączone lub nieszczelne połączenia drenażu - komora akumulatora ~uszczelka obudowy komputera i obudowy filtra wentylacji - klapa bagażnika ~zepsuty zamek, niedomykająca się klapa - instalacja elektryczna haka holowniczego ~źle wprowadzona wiązka po której leje się do "komór za kołami" narzędzia pomocne i niekonwencjonalne środki zaradcze: - klucz płaski 8, 10 mm - klucz nasadowy 8, 10 mm - wkrętak + duży, mały - wkrętak - duży, mały - mały zestaw Torx T10, T20, T25 - końcówka Spline M8 do odkręcania śrub mocowania zamka - taśma izolacyjna lub montażowa - szczypce uniwersalne lub kombinerki - nóż z zaokrąglonym czubkiem, elastyczny do podważania przy demontażu - zagięty twardy drut -np. szprycha rowerowa - pobijak fi 5 mm - mały młotek z tworzywa sztucznego lub drewniany - kartka i ołówek - marker - nożyczki - rozpuszczalnik do zmycia kleju po starej uszczelce - szmata i woda do zmycia kurzu i błota na miejscu osadzenia uszczelki - preparat woskowy do zabezpieczenia antykorozyjnego - smar, oliwa, WD40 - odcinki cienkiej lecz sztywnej folii do sprawdzania przylegania uszczelek - gazety typu "Trybuna Ludu" do zwinięcia i wciśnięcia w zakamarek celem sprawdzenia obecności wody lub wilgoci (nie zostawiać) - kawałki "czegoś na klin " do odchylenia wykładziny, tapicerki wskazówki inne: - jeżeli istnieje przeciek to pewnie woda dostaje się do wnętrza już długi okres czasu i migrująca para wodna jest praktycznie wszędzie, co oznacza że suszenie będzie długie i pracochłonne, a niektóre elementy metalowe będą wymagać oczyszczenia z korozji i pomalowania ... np spód tylnej kanapy - nie zostawiać na noc w aucie piecyka elektrycznego - samochód jest łatwopalny (znane przypadki) - wodę z wnętrza wyciągnąć gąbką, szmatami - zalane auto należy wietrzyć aż do całkowitego odparowania wody, na noc można wkładać gazety lecz rano należy je usunąć - jeżeli woda w aucie jest od dawna zapewne jest i w nim pleśniak - umyć środkiem z podchlorynem sodu, wysuszyć ; tepich wyprać i wysuszyć lub wyrzucić Edytowane 29 Września 2010 przez Gulinski literówki i dopiski Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasaciczek Zgłoś #251 Napisano 29 Września 2010 oki dzieki koledzy sprobuje jeszcze a na razie podkladam sobie pasek foli na prog i jak zamkne dzwi to jest oki . musze poczekac na pogode bo nie mam garazu a z tym u mnie bedzie ciezko pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaflar Zgłoś #252 Napisano 3 Października 2010 Latem miałem wodę na dywaniku pasażera z przodu. Okazało się że rozszczelnił się przewód odprowadzenia wody z klimy ponieważ kompletnie się zatkał i trzeba było rozmontować połowę deski rozdzielczej bu móc to naprawić. na szczęście naprawione i jest ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grabik Zgłoś #253 Napisano 3 Października 2010 U mnie brakowało zaślepki w podłodze i tamtędy lała się woda. Było mokro na dywaniku kierowcy. Prawdopodobnie guma sparciał i stąd jej brak. Sprawa się wyjaśniła jak auto stało na kanale. Teraz jest sucho. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasaciczek Zgłoś #254 Napisano 4 Października 2010 witam ponownie juz jestem po na prawie tych drzwi rozebralem cale do blachy i poskladalem wszysko na silikonie nawet glosnik i nie ma ani kropli wody w aucie. Jedyny minus tego zabiegu to niemily zapach w aucie po tym silikonie ale mysle ze z czasem sie ulotni pozdrawiam . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #255 Napisano 4 Października 2010 witam ponownie juz jestem po na prawie tych drzwi rozebralem cale do blachy i poskladalem wszysko na silikonie nawet glosnik i nie ma ani kropli wody w aucie. Jedyny minus tego zabiegu to niemily zapach w aucie po tym silikonie ale mysle ze z czasem sie ulotni pozdrawiam . Ulotni się,ulotni...Mam nadzieję że odpływy w dole drzwi masz drożne żebyś drzwi nie zatopił w środku... Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #256 Napisano 30 Października 2010 Tak wyglądała u mnie ta uszczelka blachy drzwi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #257 Napisano 31 Października 2010 Tak wyglądała u mnie ta uszczelka blachy drzwi. Przy okazji naprawy microstyku w zamku, przy skrecaniu blachu dalem troche silikonu w miejsce starego uszczelnienia. Po deszczowych dniach juz nie zbiera mi sie woda na progu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #258 Napisano 31 Października 2010 ja ktoregos ranka znalazlem wode na dywanikach i obczilem ze to nie dochodzace drzwi i trzeba je wyregolowac;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brzoza Zgłoś #259 Napisano 19 Listopada 2010 Witam Po kilkudniowych ulewach zauważyłem dzisiaj pod dywanikiem za fotelem pasażera wodę jakby ktoś wylał kufel wody. nie wiem skąd możne ta woda się dostawać. Wykładzina mokra jest tylko na podłodze boki wykładziny są suche jak pieprz. Uszczelki kondycyjnie wyglądają na dobre. Czy może ktoś miał taki problem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #260 Napisano 19 Listopada 2010 Brzoza138, przeczytaj ten temat i posprawdzaj wszystko u siebie w samochodzie. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40108 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach