szuwarx Zgłoś #61 Napisano 26 Lutego 2011 Omówiony jestem w serwisie na sprawdzenie FIZYCZNE tzn... odpinamy poduchę (jeśli jest )sprawdzamy komputer czy pokaże błędy jeśli tak kasujemy błędy po podpięciu poduchy jeśli nic nie będzie na kompie to wiadomo ze jest rezystor i tak x 6szt plus napinacze koszt 200 zł w grupie VV. A w jednym z serwisów wyłącznie VV krzyknęli bagatela 1kk zł i do tego auto 2 dni w serwisie ) ubawiłem się się strasznie ciekawe jak całość akcji będzie trwać nie więcej niż 2 h. w tym pierwszym serwisie ktoś ma jeszcze jakieś podpowiedzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #62 Napisano 27 Lutego 2011 A w jednym z serwisów wyłącznie VV krzyknęli bagatela 1kk zł i do tego auto 2 dni w serwisie ) ubawiłem się się strasznie Śmieszy mnie twoja wypowiedź, chcesz solidnie sprawdzić zawartość układu bezpieczeństwa i kwota 1000 zł to dużo ??? Chcąc dobrze sprawdzić należy przekopać wnętrze auta, wymienić uszkodzone spinki lub zatrzaski, instalację i sterownik poduszek a na to wszystko potrzeba czasu. Zdziwisz się jak sprzedający wyprze się wszystkiego i powie że ty musiałeś mieć stłuczkę i teraz chcesz od niego wyciągnąć pieniądze lub druga wersja - kupiłeś auto od słupa sprowadzone a on nie widnieje na żadnym dokumencie !!! Na dobicie gwoździka - kolega przy zakupie używanej poduszki na giełdzie w Poznaniu otrzymał rabat bo zwrócił im swoją uszkodzoną ????? Co teraz sądzić, rozbierać poduszkę na czynniki pierwsze ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #63 Napisano 27 Lutego 2011 a ja myśle ze to jest nonsens pakować kase w samochód, który mial nie wiadomo jakiego dzwona i bylo to zatajone.za jakiś czas wyjdą inne kwiatki i będziesz kolejnym kierowcą passata, który mówi, że passat to złom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szuwarx Zgłoś #64 Napisano 27 Lutego 2011 (edytowane) Panowie od razu lincz? przestańcie ) Auto sprowadzone i prześwietlone przed naprawą i nie na żadnego słupa tylko na mnie a ja mam umowę sprowadzenia i fakturę za sprowadzenie A ze jestem dociekliwy i nie za bardzo ufam pośrednikowi dlatego wszystko sprawdzam,ERP , serwis, cała historia z systemu ,stan auta był sprawdzony robiony przed naprawą auto normalnie przyjechało ale nie lubię być robiony przez serwis w jajo skoro koszt wymiany jest o 50% niższy niż sprawdzenia to sam sobie odpowiedz. Rozumując tak jak ty to musiałbym wymienić komplet poduszek zaraz po zakupie używanego auta bądź najlepiej te które są odpalić żeby sprawdzić czy są sprawne a cały samochód rozebrać na części pierwsze i ponownie złożyć Niestety zakup używanego samochodu wiąże się z ryzykiem o czym każdy wie i niejeden przyprawił to zdrowiem i to już moje poczucie , że wiem ze mam auto sprowadzone po stłuczce i przy sprzedaży kolejnemu właścicielowi przedstawię całą dokumentację ze zdjęciami włącznie przecież jak ktoś ma choć trochę pojęcia to nawet bez czujnika lakieru stwierdzi ze samochód był malowany . Oczywiście 90% sprzedawanych aut to auta "bezwypadkowe "Igły wsumie sam nie wiem czy bym wolał nie-wiedzieć lepsze samopoczucie ) A co do tego ze VV to złom to każdy wie z reguły ci co nigdy nim nie jeździli Edytowane 27 Lutego 2011 przez szuwarx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #65 Napisano 27 Lutego 2011 Skoro masz przejrzystą sytuację to zawsze spróbować można !!! A co do tego ze VV to złom to każdy wie z reguły ci co nigdy nim nie jeździli Nasze wypociny są zbędne - chcąc kupić nowego Passata w obecnej chwili podejrzewam że kolejka na 2 -3 m-ce, w 2006r czas oczekiwania był 3-4 m-ce, wnioski wyciągnie każdy sam !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #66 Napisano 27 Lutego 2011 a mianowice sa stare na kabelkach wtyczki do maja 2006 a po maju 2006 są wtyczki zaraz przy napinaczu i musisz wtedy robic przejscie tylko z nowych musisz miec wtyczki to wtedy podejdą bo sam to robiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szuwarx Zgłoś #67 Napisano 7 Marca 2011 Auto sprawdzone pasy ok poduszki oryginalne komputer po wypięciu każdej wtyczki pokazuje błąd po podpięciu jest ok wiec duża szansa ze wszystko zadziała jak należy wrazie kraksy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roziok Zgłoś #68 Napisano 30 Marca 2011 (edytowane) Witam koledzy kolega konkretnie pytał czy da się je uruchomić po wystrzale wiec odpowiedz brzmi tak tylko nie będzie napinacza podczaz kolizji ,będą się zwijały i blokowały przy mocnym szarpnięciu.wiec musisz je rozebrać prawie w mak ,po wystrzale są zablokowane ,po stronie tam gdzie ten niklowany kapsel ,wiec rozbierasz wszystko i będziesz miał na tej ośce głównej ściśnięte 3 małe bolczyki takim oringiem metalowym ,to jest ta cala blokada ,odblokować to można tylko spychajc ten oring wzdłuż, obrócić nie ma szans ,jak już to zwalisz to możesz te elementy wywalić złożyć wszystko i gotowe Edytowane 31 Marca 2011 przez roziok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość urban156 Zgłoś #69 Napisano 5 Kwietnia 2013 W sterowniku masz zapisaną informację o zadziałaniu napinaczy pirotechnicznych . Są ludzie gdzie kasują info o "crash date " ale nikt nie daje gwarancji na poprawność działania całego modułu ( należy wymienić na nowy ) Decyzja Twoja ( zdrowie TEŻ ) jak ktoś nie ma pojęcia o czym pisze to nie powinien wogle zabierac głosu,moduł można dwa razy kasować po wystrzale pasów i to nawet nie jakiś magik w garazu to ci powie tylko normalnie serwis tak robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marioko Zgłoś #70 Napisano 27 Kwietnia 2013 Witam Rozgrzebuję temat ale nie mam pojęcia gdzie indziej mogę zapytać. Mam dokładnie taki sam problem z pasami są zablokowane po wystrzale,czytałem odpowiedź i zdaje się że rozebrałem nie od tej strony co trzeba bo nie mam ośki. Drugą stronę mam zanitowaną i zdaje się że to mam rozebrać? Odginając zanitowany kapsel zauważyłem że jest tam spora sprężyna,to muszę rozebrać? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ponury Zgłoś #71 Napisano 27 Kwietnia 2013 koledzy przecież pasy można oddać do regeneracji, wymieniają nabój także otrzymujemy w pełni sprawny pas, jak kiedyś się dowiadywałem to było chyba 180 zł za sztukę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delosk8 Zgłoś #72 Napisano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) Widzę, że konto passat47 założone po to żeby napisać jednego posta reklamującego firmę. Słabo. Słaby też jest kontakt z Januszami z tej strony, bo chyba maile ignorują jak przystało na "zawodowców" - tylko telefon. Czy ktos jeszcze korzystał z naprawy pasów bezpieczeństwa z tej strony poza wątpliwym wyimaginowanym użytkownikiem? Ludzie testujący na youtube regenerowane poduszki twierdzą, że to wszystko sciema. Zwiniete poduszki i rezystor. Pasy rozblokowane i tak samo wsadzony rezystor - to normalna praktyka. Mam prywatnego passata b7 po przygodzie z zablokowanymi przednimi pasami. Niestety jest to Angol i Etka pokazuje po VINie, że numery pasów to 3c1857705q i 3c1857706s, bo auto z 2014 roku. Tak samo sterownik airbag różni się ostatnia literka w numerze części i nigdzie od kilku tygodni nie moge tego wszystkiego dostać. Zastanawiałem się nad regeneracja pasów, ale nikt nie chce zrobić tego na miejscu przy mnie tzn. wymienić tego naboju na nowy, albo przy konkretnie zadanych pytaniach w mailu kontakt sie urywa. Koszt samych pasów w ASO VW to 758,57zl za sztuke. aktualizacja: kupiłem komplet pasów od "Europy" które mam nadzieje będą pasować. http://Zobacz ofertę: VW Passat B7 - przednie pasy czarne http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6748222677 Sterownik airbag jednak odeślę do "resetu" lub znajde kogoś na miejscu kto to zrobi. zaktualizuje posta jak bede wiedzial czy pasy pasuja i co udalo sie zrobic ze sterownkiem airbag. Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez delosk8 Aktualizacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernidok Zgłoś #73 Napisano 28 Listopada 2017 (edytowane) Witam Panowie tematy ożywiony Podzielę się moimi doświadczeniami z Passatem. Jestem szczęśliwym posiadaczem 8 rok mojego auta. Uwielbiam walkę z silniczkami do ręcznego. Po tym roku myślę ze będę mógł o nich już zapomnieć Mogę Wam sprzedać patent jak dostać Mercedesa, Jaguara (nowego) i będzie Was interesowało tylko paliwo. I jedyna wada tego auta. Trzeba je oddać za rok Jak coś piszcie na priv Pozdrawiam Edytowane 28 Listopada 2017 przez ernidok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexsat Zgłoś #74 Napisano 24 Marca 2019 Witam, Koledzy mam taki błąd u siebie 01212 - Belt Tensioner Igniter; Rear Passenger Side (N197) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 6 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Date: 2064.00.00 Time: 00:00:00 dodam,że na jednym pasie tylnym jest wlutowany opornik,kontrolka zapala się jak tylko wtedy jak zmienia się temperatura na dworze gdy zaczyna się robić ciepło i auto sie nagrzeje w środku mocno to wywala błąd,tak jakby zwiększała się opornośc w układzie ,wiadomo najlepiej wymienić pas, itak chyba zrobie ale może ma ktos pomysł czemu to się tak robi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach