Gość mak34 Zgłoś #1 Napisano 14 Czerwca 2009 Witam..mam pytanie ...posiadam 1.8T 150km i nie mam w nim sekwencji.Osiągi są jakie są,na benzynce jest znacznie lepiej.Ale czy można jeździć na takiej instalacji i czy silnik nie dostaje po d...ie? no i drugie pytanie..czy normą jest ze po 5tyś po wymianie oleju zaczyna palić go i to w niemałych ilościach.... Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #2 Napisano 14 Czerwca 2009 Masz gaz czy nie?Bo wnioskuję że alb nie masz albo masz tylko nie seq. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mak34 Zgłoś #3 Napisano 14 Czerwca 2009 mam gaz ale nie sekwencje.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 14 Czerwca 2009 Witam..mam pytanie ...posiadam 1.8T 150km i nie mam w nim sekwencji.Osiągi są jakie są,na benzynce jest znacznie lepiej.Ale czy można jeździć na takiej instalacji i czy silnik nie dostaje po d...ie? no i drugie pytanie..czy normą jest ze po 5tyś po wymianie oleju zaczyna palić go i to w niemałych ilościach.... Pozdrawiam. brak sekwencji = spadek mocy o jakies 40-50% bierze olej = remont silnika pierscienie tłoki cylindry gumki zaworów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mak34 Zgłoś #5 Napisano 14 Czerwca 2009 dzięki bardzo....jestem w pełni poinformowany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #6 Napisano 22 Czerwca 2009 Witam.Ja miałem kiedyś w swoim Pasku 1,8 20v instalacje gazową "nie sekwencje" i były z nią tylko problemy.Odradzam montaż takich wynalazków,Miało być taniej a wyszło kilkatrotnie drożej.Pomimo aluminiowego kolektora z powodu długiego kanału dolotowego od przepustnicy do kolektora instalacja to nie sprawdzała się .Auto często "strzelało" szczególnie przy dużej wilgotności powietrza.Powiem tylko ,że przyczyną takich wystrzałów niejednokrotnie było wypięcie kolektora ssącego na połączeniach gumowych,uszkodzenie przepływomierza (pomimo zabezpieczeń przed i za nim),rozwalenie jakiegoś elementu plastikowego przy kolektorze, który dostał się i wtopił w gniazdach zaworów i nie obeszło się szlifowaniem głowicy.Generalnie odradzam -to samobójstwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gutzio Zgłoś #7 Napisano 20 Lipca 2009 kolego "mgboczna" zastanow sie dlaczego Ci strzelala przy duzej wilgotnosci... i nie gadaj glupot, reszty nie bede komentowal.. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #8 Napisano 20 Lipca 2009 Jeżeli nie chcesz wkładać większej kasy na modernizację (sam przód ok 1200 części) to proponuję montaż Blosa - koszt ok 300 , a efekt będzie bardzo dobry w stosunku do nakladów, a i ze strzelaniem nie ma problemu ,a jak już strzeli to raczej spadnie guma z dolotu niż co innego się stanie. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach