katazipen Zgłoś #1 Napisano 14 Czerwca 2009 Witam! Czy miał ktoś taką przypadłość że po rozkręceniu kolumny(przestawiłem koło kierownicy o kilka cm w lewo względem kół, zmieniłem to ponieważ po regeneracji kierownicy pseudo fachowcy ustawili żle kierownicę) i po obróceniu kilka krotnie w prawo kierownicą około 6 obrotów zaświeciła się kontrolka od Poduszek powietrznych i mam brak sygnału dzwiękowego! Po tych 6 obrotach tak jakby koło kierownicy zatrzymało się i dalej był opór więc cofnąłem o te 6 obrotów i włożyłem drążek do przekładni kierowniczej ! Miał ktoś kiedyś taką przypadłość? A tak wogóle to jak się rozkręca kierownicę i wyciąga poduszkę żeby zobaczyć czy coś się nie uszkodziło w środku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zagajnik Zgłoś #2 Napisano 14 Czerwca 2009 Sześć obrotów koła kierownicy w jedną stronę? To raczej niemożliwe, moim zdaniem powinno być max 3 i pół. A przed zdjęciem koła kierownicy odłącza się taśmę od poduszki(która jest pod kierownicą), ty tego nie zrobiłeś i pewnie ją urwałeś - to tłumaczyło by świecenie się kontrolki poduszek. Poza tym pewnie uszkodziłeś styki od klaksonu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #3 Napisano 14 Czerwca 2009 Powiedz mi jak się dostać do tej taśmy i do tych styków ! Może zlutuję i będzie ok! Ale jak poczułem opór przy przekręcaniu to nie naciskałem mocn więc jest szansa że tylko styki popsułem! Ale jest możliwe 6 mówię Ci Odkręciłem drążek od przekładni i napewno było z 5 obrotów! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek19854 Zgłoś #4 Napisano 14 Czerwca 2009 z tylu kierownicy sa dwie dziurki i na tym trzyma sie airbag tylko nie powiem ci jaki klucz jest przykrecone bo niewiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #5 Napisano 14 Czerwca 2009 Ale jest możliwe 6 mówię Ci Odkręciłem drążek od przekładni i napewno było z 5 obrotów! Dobra, tylko napisz jeszcze raz powolutku co i jak. 6 obrotów kola kierownicy czy 6 obrotów końcówki drążka? A kierownicy mniemam ze nie ściągałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #6 Napisano 14 Czerwca 2009 Przekręcasz kierownicę o 90 stopni władasz śrubokręt w otwór znajdujący się z tyłu i w tym momencie musisz trochę pokombinować a by wypiąć poduchę z zatrzasku, jak już się z nim uporasz to przekręcasz kierownice o 180 stopni i powtarzasz operację. Jak już masz odłączoną poduszkę to musisz odkręcić kierownicę, która jest przykręcona śrubą na klucz SPLINE M12. Po zdjęciu kierownicy masz taśmę o której była mowa w powyższych postów, a dokładnie to jest ten czarny okrągły plastik który siedzi pod kierownicą. Wątpię aby udało się tam coś lutownicą zdziałać. ---------- Post added at 23:28 ---------- Previous post was at 23:17 ---------- Dobra, tylko napisz jeszcze raz powolutku co i jak. 6 obrotów kola kierownicy czy 6 obrotów końcówki drążka?A kierownicy mniemam ze nie ściągałeś? Ja to zrozumiałem że kolega miał wyciąganą maglownicę i właśnie aby ją dało się wyciągnąć to trzeba rozłączyć drążek ten nad pedałami i tu pewnie "pseudo fachowcy" przestawili kierownicę względem kół. katazipen pewnie chciał ustawić kierownicę równo i rozłączył ten drążek i przy okazji zrobił te 6 obrotów kierownicą ---------- Post added at 23:28 ---------- Previous post was at 23:28 ---------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #7 Napisano 15 Czerwca 2009 (edytowane) Dokładnie to zrobiłem i o to mi chodziło! Dzięki ! A może ktoś takiego ma do sprzedania?Tj tą taśmę? Podpowiedzcie mi jakie tam są śrubki do odkręcenia za cholerę nie mogę nic tam dopasować próbowałem torx 10 , 15 , 20 , 25 krzyżak płaski imbusy i nic mi tam nie pasuje jakie tam są wkręty ? Odkręcał ktoś może kiedyś kierownicę? Edytowane 15 Czerwca 2009 przez katazipen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #8 Napisano 18 Czerwca 2009 Już naprawione zlutowałem taśmę zamontowałem i działa wszystko! Dla wiadomości nie ma z tyłu śrub od poduszki są zatrzaski trzeba podważyć srubokrętem i sama wychodzi! Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bamss Zgłoś #9 Napisano 18 Czerwca 2009 w zadnym vw o ile pamietam nie ma srubek do poduszki tylko sa zaczepy czeba sie czasami pomeczyc ale wkoncu sie trafi i poduszka sama odskakuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomlib Zgłoś #10 Napisano 19 Czerwca 2009 Golf 3, Passat B4 maja odkrecana poduszke na tzw. imbus (szesciokatny srubokret ) To tak do wiadomości Bamss... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach