Skocz do zawartości
Gość adamo99

Bardzo głośna praca silnika 1.4 TSI 122 po odpaleniu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

jestem kolejną "ofiarą" 1,4 TSI , jezeli można to proszę o wszelkie informacje odnośnie naprawy części koszty schemat (układu rozrzadu) i namiary na mechanika (nr telefonu)

z góry dziekuję

na adres :

[email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i ja mam to samo - to już wygląda na epidemię

proszę o to co wyżej

[email protected]

z góry dzięki!!!

 

---------- Post added at 19:45 ---------- Previous post was at 19:41 ----------

 

Jeszcze prośba czy ktoś z kolegów naprawiał już na gwarancji ten felerny nastawnik, jak do tego podchodzą serwisy bo właśnie mnie to czeka. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adip

Witam wszystkich posiadaczy silników 1,4 TSI:(

 

ja również mam problem z tą głośną pracą przy odpalaniu.

 

Byłem w serwisie, zgłaszałem problem, oczywiście wiedzą, że z tym napinaczem tak jest, ale nic VW nie robi, żadnej akcji serwisowej, i nic, odprawiają mnie z odpowiedzią 'ten typ tak ma'.

 

Mam jeszcze pół roku gwarancji i chciałbym to naprawić właśnie na niej, ale jak pisałem wyżej we Wrocku żadne ASO mi tego nie zrobi, póki np. nie ma komunikatu check engine, albo auto zupełnie się rozklekocze.

 

Proszę o pomoc, jeśli ktoś wie, czy można to naprawić i gdzie?

 

ps. wczoraj na TVN TURBO był program właśnie o tym i generalnie lipa...

 

dzięki z góry!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wam też minęły problemy z głośnym odpalaniem w miarę jak zaczęło się na dworze ochładzać? Mój problem minął tak od około października. Prawie o nim zapomniałem. Czy to cudowna samonaprawa, czy jak zrobi się ciepło to problem wróci?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może jak rodzime ASO się wypiera to może warto jechać za zachodnią granicę?

Kiedyś widziałem program zresztą też na TVN Turbo i gość pojechał do jakiegoś niemieckiego ASO i tam bez szemrania z otwartymi ramionami mu naprawili usterkę z którą bujał się po naszych serwisach.

 

To możliwe ale o ile pamiętam sprawa dotyczyła Renault Laguna!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i ja mam to samo - to już wygląda na epidemię

proszę o to co wyżej

[email protected]

z góry dzięki!!!

 

---------- Post added at 19:45 ---------- Previous post was at 19:41 ----------

 

Jeszcze prośba czy ktoś z kolegów naprawiał już na gwarancji ten felerny nastawnik, jak do tego podchodzą serwisy bo właśnie mnie to czeka. Pozdrawiam!

 

Witam,

 

Mam dokladnie ten sam problem który Ty mialeś - głosna praca rozrządu po odpaleniu silnika ( 15 sekund ) po nocnym przestoju.

 

Jeśli zaparkuję samochód w specyficzny sposób ( lewe przednie kolo do góry to lustro oleju przesuwa się w kierunku ssania pompy oleju i problemu nie ma

Powiedz proszę na czym u Ciebie polegała naprawa

 

Pozdrawiam

Krawczyk Jacek

+48694490607

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to typowe zjawisko wraz ze spadkiem temperatury wzrasta pompowalność oleju.

Pompa oleju szybciej poda olej na hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Witam ,

jestem kolejną "ofiarą" 1,4 TSI , jezeli można to proszę o wszelkie informacje odnośnie naprawy części koszty schemat (układu rozrzadu) i namiary na mechanika (nr telefonu)

z góry dziekuję

na adres :

[email protected]

 

Części kupione w serwisie VW

 

Napinacz łańcucha - 175 PLN

Łańcuch rozrządu - 285 PLN

 

Robocizna we własnym zakresie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

U mnie od dłuższego czasu rano po odpaleniu silnika obroty skaczą od razu do ok 1200 przez dobrych kilkanaście sekund, ale silnik bardzo głośno nie pracuje (w sumie pracuje tak samo jak wejdę na te obroty później pedałem gazu).

 

Czy to ten sam objaw problemu z napinaczem? Auto mam od niedawna po starym 1.9TDI i generalnie to ja tego nowego silnika w ogóle nie słyszę ;) Czy może być jakaś inna przyczyna tych wysokich obrotów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Passat 1.4 tsi 122km 2009 r przy przebiegu 50 tys te same objawy co u was ,auto zostawione w serwisie w celu zdiagnozowania po diagnozie wymiana całego rozrządu łącznie z wariatorem (najdroższa część) koszt 2000zł lecz dali mi rabat ze wzgledu na niski przebieg i serwisowanie w ASO VW a kosztorys widziałem na ponad 4000zł,do tego gwarancja 2 lata na części i robociznę,teraz mam 63 tyś i super chodzi nic nie terkocze.ogólnie jestem zadowolony by nie to to nawet żarówka się nie przepaliła.

pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja już nie wiem. Przy problemie z rozrządem powinna być chyba głośna praca silnika na początku. Czy ktoś z was miał tylko wysokie obroty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam ten sam problem.Czy możesz mi wysłać rysunki i namiar do Ciebie?Cena też nie jest wielka.

Cena za ja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności