jacekj64 Zgłoś #21 Napisano 14 Maja 2011 Witam , jestem kolejną "ofiarą" 1,4 TSI , jezeli można to proszę o wszelkie informacje odnośnie naprawy części koszty schemat (układu rozrzadu) i namiary na mechanika (nr telefonu) z góry dziekuję na adres : [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawulons Zgłoś #22 Napisano 23 Sierpnia 2011 i ja mam to samo - to już wygląda na epidemię proszę o to co wyżej [email protected] z góry dzięki!!! ---------- Post added at 19:45 ---------- Previous post was at 19:41 ---------- Jeszcze prośba czy ktoś z kolegów naprawiał już na gwarancji ten felerny nastawnik, jak do tego podchodzą serwisy bo właśnie mnie to czeka. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adip Zgłoś #23 Napisano 21 Listopada 2011 Witam wszystkich posiadaczy silników 1,4 TSI:( ja również mam problem z tą głośną pracą przy odpalaniu. Byłem w serwisie, zgłaszałem problem, oczywiście wiedzą, że z tym napinaczem tak jest, ale nic VW nie robi, żadnej akcji serwisowej, i nic, odprawiają mnie z odpowiedzią 'ten typ tak ma'. Mam jeszcze pół roku gwarancji i chciałbym to naprawić właśnie na niej, ale jak pisałem wyżej we Wrocku żadne ASO mi tego nie zrobi, póki np. nie ma komunikatu check engine, albo auto zupełnie się rozklekocze. Proszę o pomoc, jeśli ktoś wie, czy można to naprawić i gdzie? ps. wczoraj na TVN TURBO był program właśnie o tym i generalnie lipa... dzięki z góry! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawulons Zgłoś #24 Napisano 6 Lutego 2012 Czy wam też minęły problemy z głośnym odpalaniem w miarę jak zaczęło się na dworze ochładzać? Mój problem minął tak od około października. Prawie o nim zapomniałem. Czy to cudowna samonaprawa, czy jak zrobi się ciepło to problem wróci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawulons Zgłoś #25 Napisano 6 Lutego 2012 Może jak rodzime ASO się wypiera to może warto jechać za zachodnią granicę?Kiedyś widziałem program zresztą też na TVN Turbo i gość pojechał do jakiegoś niemieckiego ASO i tam bez szemrania z otwartymi ramionami mu naprawili usterkę z którą bujał się po naszych serwisach. To możliwe ale o ile pamiętam sprawa dotyczyła Renault Laguna! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jack3001 Zgłoś #26 Napisano 27 Czerwca 2012 i ja mam to samo - to już wygląda na epidemię proszę o to co wyżej [email protected] z góry dzięki!!! ---------- Post added at 19:45 ---------- Previous post was at 19:41 ---------- Jeszcze prośba czy ktoś z kolegów naprawiał już na gwarancji ten felerny nastawnik, jak do tego podchodzą serwisy bo właśnie mnie to czeka. Pozdrawiam! Witam, Mam dokladnie ten sam problem który Ty mialeś - głosna praca rozrządu po odpaleniu silnika ( 15 sekund ) po nocnym przestoju. Jeśli zaparkuję samochód w specyficzny sposób ( lewe przednie kolo do góry to lustro oleju przesuwa się w kierunku ssania pompy oleju i problemu nie ma Powiedz proszę na czym u Ciebie polegała naprawa Pozdrawiam Krawczyk Jacek +48694490607 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jack3001 Zgłoś #27 Napisano 14 Lipca 2014 Tak to typowe zjawisko wraz ze spadkiem temperatury wzrasta pompowalność oleju. Pompa oleju szybciej poda olej na hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu. - - - - - aktualizacja - - - - - Witam ,jestem kolejną "ofiarą" 1,4 TSI , jezeli można to proszę o wszelkie informacje odnośnie naprawy części koszty schemat (układu rozrzadu) i namiary na mechanika (nr telefonu) z góry dziekuję na adres : [email protected] Części kupione w serwisie VW Napinacz łańcucha - 175 PLN Łańcuch rozrządu - 285 PLN Robocizna we własnym zakresie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kathon Zgłoś #28 Napisano 19 Sierpnia 2014 Witam, U mnie od dłuższego czasu rano po odpaleniu silnika obroty skaczą od razu do ok 1200 przez dobrych kilkanaście sekund, ale silnik bardzo głośno nie pracuje (w sumie pracuje tak samo jak wejdę na te obroty później pedałem gazu). Czy to ten sam objaw problemu z napinaczem? Auto mam od niedawna po starym 1.9TDI i generalnie to ja tego nowego silnika w ogóle nie słyszę Czy może być jakaś inna przyczyna tych wysokich obrotów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerrybb1 Zgłoś #29 Napisano 20 Sierpnia 2014 witam Passat 1.4 tsi 122km 2009 r przy przebiegu 50 tys te same objawy co u was ,auto zostawione w serwisie w celu zdiagnozowania po diagnozie wymiana całego rozrządu łącznie z wariatorem (najdroższa część) koszt 2000zł lecz dali mi rabat ze wzgledu na niski przebieg i serwisowanie w ASO VW a kosztorys widziałem na ponad 4000zł,do tego gwarancja 2 lata na części i robociznę,teraz mam 63 tyś i super chodzi nic nie terkocze.ogólnie jestem zadowolony by nie to to nawet żarówka się nie przepaliła. pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kathon Zgłoś #30 Napisano 21 Sierpnia 2014 To ja już nie wiem. Przy problemie z rozrządem powinna być chyba głośna praca silnika na początku. Czy ktoś z was miał tylko wysokie obroty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marii38 Zgłoś #31 Napisano 12 Marca 2016 Witam, Mam ten sam problem.Czy możesz mi wysłać rysunki i namiar do Ciebie?Cena też nie jest wielka. Cena za ja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach