matej626 Zgłoś #1 Napisano 12 Czerwca 2009 (edytowane) po odłączeniu przepływki okazało sie ze auto nie kopci srednie spalanie mocno spadło:) wiec napewno przepływka była przyczyną kopcenia i mułowatości:mad: a więc zabieram sie do niej zeby sprawdzic numer i taka zamówić a okazuje sie ze mam wsadzony jakiś ,, no name,, o oznaczeniu PF 002 216..prosze o pomoc bo nie znalazłem tego w wyszukiwarce a szukam juz 2 dzień moze wiecie jakie powinny byc numery przepływki do 1.9 TDI 81kw 99r silnik AFN.. najlepiej numer boscha albo pierburga taki zamierzam kupić.. bardzo prosze o pomoc... wrazie jakich kolwiek pytań piszcie. pozdrawiam Edytowane 12 Czerwca 2009 przez matej626 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #2 Napisano 12 Czerwca 2009 (edytowane) kiepsko szukasz mi to zajeło 2 minuty http://www.allegro.pl/item650937536_vw_passat_b5_1_9_tdi_110km_przeplywomierz_96_00.html http://www.przeplywomierz.pl/sklep,2474,,,03,,pl-pln,525039,0.html wystarczy spisać numer i do sklepu Edytowane 12 Czerwca 2009 przez Ziewal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matej626 Zgłoś #3 Napisano 12 Czerwca 2009 no właśnie znalazłeś 2 przepływki o róznych numerach a ja znalazłem chyba dodatkowe 3 tez inne numery a po tym co jest na zamienniku nic nie pasuje dlatego pisze bo moze ktos zna numer który jest oryginalny do tego silnika?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 12 Czerwca 2009 no właśnie znalazłeś 2 przepływki o róznych numerach a ja znalazłem chyba dodatkowe 3 tez inne numery a po tym co jest na zamienniku nic nie pasuje dlatego pisze bo moze ktos zna numer który jest oryginalny do tego silnika?? A są 3, w zależności od numeru nadwozia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matej626 Zgłoś #5 Napisano 12 Czerwca 2009 no Gural i to juz konkretniejsza odpowiedz ta tabelka napewno wszystkim sie przyda...tylko numer nadwozia >>3B-ZYX06554* jak to dopasować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 12 Czerwca 2009 tylko numer nadwozia >>3B-ZYX06554* jak to dopasować ? WVWZZZ3BZWE118000. Te czerwone znaki maja wszyscy w numerze VIN (i nie maja znaczenia) a czarne trzeba podpasywać pod swój konkretny numer VIN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matej626 Zgłoś #7 Napisano 12 Czerwca 2009 WVWZZZ3BZWE118000.Te czerwone znaki maja wszyscy w numerze VIN (i nie maja znaczenia) a czarne trzeba podpasywać pod swój konkretny numer VIN. no to jest mój 3BYX065545 czy ten wykaz jest napewno do 110 km?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #8 Napisano 12 Czerwca 2009 Tak, jest tam wyszczególniony silnik AFN. A jak masz przed numerem znak >> to znaczy do podanego numeru nadwozia, a jak za numerem jest znak >> to znaczy od danego numeru nadwozia wzwyż. Czyli Ciebie interesują te dwa dolne numery. Dane pochodzą z katalogu ETKA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matej626 Zgłoś #9 Napisano 12 Czerwca 2009 no to jedna sprawa sie wyjaśniła... tylko ciekawi mnie jeszcze rzecz dlaczego podane sa 2 takie same numery czy one sie czymś rózna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #10 Napisano 12 Czerwca 2009 czy one sie czymś rózna? Przede wszystkim cena, pierwszy kosztuje 1150 PLN w ASO, a ten z końcówką X 557 PLN tez w ASO. A czym poza tym, to nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matej626 Zgłoś #11 Napisano 12 Czerwca 2009 no to faktycznie zasadnicza róznica... jaka jest twoja opinia czy kupić http://www.allegro.pl/item641035736_przeplywomierz_bosch_audi_vw_seat_2_5_1_9_tdi.html czy moze sam wkład pierburga http://www.allegro.pl/item658714451_przeplywomierz_wklad_tdi_audi_seat_vw_pierburg.html ??? własciwie jedno co zauważyłem to ten pierburga ma inna koncówke niz bosch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadzik Zgłoś #12 Napisano 13 Czerwca 2009 Kolego, kupuj tylko oryginał boscha; ja miesiąc temu kupiłem podróbę i na drugi dzień goniłem po oryginał bo na tamtym strasznie dymił, założyłem boscha i wszystko super od tamtej pory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #13 Napisano 13 Czerwca 2009 Kolego, kupuj tylko oryginał boscha; ja miesiąc temu kupiłem podróbę i na drugi dzień goniłem po oryginał bo na tamtym strasznie dymił, założyłem boscha i wszystko super od tamtej pory. bosch i pierburg to jedno i to samo oba przepływomierze to oryginały tak że nie ma znaczenia jaki kupisz inaczej jest z podróbkami takich nigdy sie nie kupuje jeżeli chodzi o przepływke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matej626 Zgłoś #14 Napisano 13 Czerwca 2009 dzięki wszystkim za wyjaśnienie i porade.. teraz do sklepu kupić, załozyć do autka i dalej cieszyc sie z jazdy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matej626 Zgłoś #15 Napisano 7 Grudnia 2009 dopiero teraz zamówiłem przepływke niedlugo powinna byc.. a dlatego tak pozno ze po drodze wyskoczyło mi pare innych rzeczy... teraz jak jechałem to nieraz brakowało mocy pod noga obroty rosły a nie bardzo chciał przyspieszać a dymił momentami strasznie.. pozdrawiam i jak załoze napissze co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #16 Napisano 7 Grudnia 2009 Roznica pomiedzy tymi dwoma jest nastepujaca --- na koncu literka X od "eXchange" czyli wymiana.oddajesz swoja stara to placisz mniej. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matej626 Zgłoś #17 Napisano 13 Grudnia 2009 przepływka zmieniona.....= odczuwalny wzrost mocy, brak dławienia sie no i brak kopcenia ( oczywiscie jezeli wcisniemy gaz do dechy to kazdy diesel wypluje normalka) srednie spalanie zmieniło sie nieznacznie.... pozostaje dalej cieszyc sie jazdą pozdrawiam i dzieki wszystkim za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin815 Zgłoś #18 Napisano 19 Grudnia 2009 Panowie, a do AVF-a jakieś numerki sie znajda?:)bo mam jakąś podróbkę włożoną i nie mam pojęcia jaki powinien być numer na oryginale...byłbym bardzo wdzięczny.z góry dzięki:)pozdrawiam a to moj numer VIN: WVWZZZ3BZ1E083016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #19 Napisano 19 Grudnia 2009 Panowie, a do AVF-a jakieś numerki sie znajda? Oczywiście że się znajdą. 071906461A lub 071906461AX różnią się tylko ceną, no i literką w numerze ten AX jest tańszy bo trzeba oddać swój na wymianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin815 Zgłoś #20 Napisano 19 Grudnia 2009 Kolego GURAL wielkie dzieki:D i jeszcze jedno pytanko mam:) czy wymienia się całą przepływkę w całości, czy idzie kupić sam wkład, czyli płytkę ze złączem? moja jest albo uwalona albo nie wiadomo z jakiego samochodu, bo bylem dzisiaj na diagnostyce i wyskoczył błąd chyba 16485? dokładnie nie pamiętam, ale na pewno miernik masy przepływu powietrza G70. gościu sprawdził parametry i na wolnych obrotach dawka powietrza wynosiła około 1200 mg/h.mechanik mówi, że to wartość bardzo zawyżona i powinno być około 800 mg/h. czy ktoś się orientuje w tych wartościach? jeśli znacie jakieś pewne sklepy z przyzwoitymi cenami przepływek boscha to prosiłbym o jakieś linki:)dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach