Skocz do zawartości
Gość diger

Błąd 01039 (G2 i G62) Czujnik temperatury płynu chłodzącego

Rekomendowane odpowiedzi

Gość diger

witam

wyskoczył mi błąd

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

 

wiem co to za bład ale za cholere nie moge znaleźć czujnika G2 - wszedzie czujnik temperatury oznaczany jet jako G62. Czy Vag sie pomylil - a moze faktycznie chodzi o zupełnie inny czujnik niz ja mysle. Prosze o wyjasnienie tematu gdyz zamiezam go wymienic a niechcialbym sobie zakupic pierdulka który potem bedzie mi kurz w szufladzie zbierał

 

 

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

VAG się nie pomylił. To jest czyjnik ECT-G2, który odpowiada za prawidłowe wskazania wskaźnika temperatury płynu chłodzacego ale w desce rozdzielczej.

 

To nie jest czujnik G62.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość diger

acha czyli blad tyczy sie nie tyle czujnika w silniku ( g62) a wskaznika na desce (g2) jesli dobrze rozumiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o czujnik G2 w zadnym wypadku G62 ... to są dwa rożne czujniki. Miałem go wymienianego ale nie wiem gdzie dokladnie się znajduje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

To jak to jest w końcu z tym G2 !?

W jednym poście (innym wątku) kolega hha pisze, że G2 i G62 są w jednym czujniku, a tutaj że to nie to samo co G62. Zgłupiałem już :mur: . Może mi to ktoś objaśnić :padam: ????

Wie ktoś gdzie znajduje się w takim razie ten G2 ?? Mam dokładnie taki sam błąd jak kolega digger.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że ja łapie się w kategorię 4-cylindrowe ?!

A ma ktoś jakąś fotke tej lokalizacji, żeby sobie to zwizualizować ?

 

[Marek] na 4-cylindrowe już się nie załapiesz :hyhy:

ale spokojnie łapiesz się na 1,9-litrowe :padam:

 

dzięki za info Marek sam by się nie domyślił :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam awarię czujnika G2, z tego co koledzy wcześniej pisali to ma on wpływ tylko na wyświetlanie temp. na zegarach, czyli nie ma wpływu na pracę silnika? pytam bo mam kilka błędów, a chce wyeliminować te mniej istotne i znaleźć powód dlaczego mi autko nie chodzi jak powinno...

proszę tylko o potwierdzenie (lub nie) moich rozważań...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat B5, 99r, 1.8T.

Wskazówka temp na blacie nie podnosi się w ogóle, na VAG jest błąd:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

 

Wymieniłem czujnik (zielony, 4pin) najpierw na jakiś zamiennik EPSa, nic nie dało. Teraz wsadziłem nowy oryginał - również nic nie dało.

Co jeszcze mogę z tym zrobić sam? Ew do jakiego znawcy się kierować? Chyba do elektronika bo skoro nie czujnik to gdzieś na stykach/przewodach jest problem?

 

Z góry dzięki, Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Marek ,ten link nie dziala ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie czy taki błąd 01039 [G2] ma znaczenie na zwiększone zużycia paliwa bo mam taki właśnie błąd.Dzięki pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc do wymiany czym prędzej, dzięki za info pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Passat B5, 99r, 1.8T.

Wskazówka temp na blacie nie podnosi się w ogóle, na VAG jest błąd:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

 

Wymieniłem czujnik (zielony, 4pin) najpierw na jakiś zamiennik EPSa, nic nie dało. Teraz wsadziłem nowy oryginał - również nic nie dało.

Co jeszcze mogę z tym zrobić sam? Ew do jakiego znawcy się kierować? Chyba do elektronika bo skoro nie czujnik to gdzieś na stykach/przewodach jest problem?

 

Z góry dzięki, Michał

 

U mnie przy braku wskazania na blacie temperatury był uwalony przewód przy samym wtyku. Na pierwszy rzut oka wszytko było ok trzeba dokładnie sprawdzać każdy przewód osobno. Przylutowałem go i jest ok. Podobny problem miałem z czujnikiem N75 też przewód pod gumową osłoną był oderwany przy samy wtyku. Pozdrawiam.

Edytowane przez Jaspin79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc , moglbys mi ktos powiedziec , gdzie sie znajduje czujnik temperatury ( ten od zegarow) bo nie moge znalezc , o ile to to - do 90 stopni zegar dziala , pozniej jeszcze chwile stoi , i spada na sam dol 50 stopni i nie rusza - silnik goracy , weze tez , chlodnica goraca, zbiornik wyrownawczy chlodny - i nie czekalem do wlaczenia sie wentylatora - bo sie dlugo nie wlaczal ( na postoju okolo 20 min)- boje sie ze moge go przegrzac -- i co robic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności