krzysiek12036 Zgłoś #21 Napisano 20 Lutego 2010 (edytowane) sorki że sie wtrace ...Kupiłem Passata 1.8 rok 89 Pb na jednopunkcie ile kosztowało by mnie włorzenie gazu ,,z gory dzieki Edytowane 20 Lutego 2010 przez krzysiek12036 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #22 Napisano 20 Lutego 2010 1200 zł.Jeżeli silnik ABS to śmiga na gazie aż miło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek12036 Zgłoś #23 Napisano 20 Lutego 2010 (edytowane) ABS to chodzi o chamowanie to nie posiada .a jeżeli chciałbym zeby miec gaz taki zeby po przekroczeniu 2 500 tys obr sam sie przełaczał .bo słyszałemze są takie ze samemu trzeba ..Jak w polonezach na gażniku....Dzieki kolego Edytowane 20 Lutego 2010 przez krzysiek12036 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #24 Napisano 21 Lutego 2010 ABS to chodzi o chamowanie to nie posiada . :D Chodzi o oznaczenie silnika:D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek12036 Zgłoś #25 Napisano 21 Lutego 2010 (edytowane) to znaczy jest oznaczenie numeryczne VW AUDI I 3ME znalazłem blisko 3 swiecy . Edytowane 21 Lutego 2010 przez krzysiek12036 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestat Zgłoś #26 Napisano 22 Lutego 2010 A przytocz nam tu pierwsze 3 litery vin z dowodu rejestracyjnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #27 Napisano 22 Lutego 2010 Jeśli rok '89 i pasek B3 (a nie B2 jak w podpisie) to na 90% silnik RP 90KM. Da się założyć instalację II gen. (automatycznie przełączającą się po określonych obrotach). Krzysiek, sprawdź we wlepce w bagażniku (obok wnęki na koło, pod wykładziną) jaki masz silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek12036 Zgłoś #28 Napisano 22 Lutego 2010 jutro sprawdze bo dzis póżno wróciłem a nie miałem dostepu do netu ....dzieki bardzo a dodam że auto było sprowadzone z Austrii... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek12036 Zgłoś #29 Napisano 24 Lutego 2010 Poczatek numeru RP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #30 Napisano 25 Lutego 2010 Da się założyć instalację II gen. (automatycznie przełączającą się po określonych obrotach). A pierwsza generacja to niby się automatycznie nie przełącza? Wszystko zależy od centralki (przełącznika benzyna/gaz). II generacja jak dla mnie ma więcej elektroniki czyli jest więcej rzeczy do psucia:) Dobrze wyregulowana I generacja też zdaje egzamin no chodzi głównie o wolne obroty na zimnym i ciepłym silniku. Duża jest różnica w cenach między I a IIgen? Nie chce tutaj robić jakiejś wielkiej dyskusji na temat która generacja jest lepsza między I a II aż takiej różnicy nie ma co innego sekwencja czy blos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1971 Zgłoś #31 Napisano 12 Marca 2010 cena w mojej okolicy waha się od 1700 do 4000 złotych w zależności za co i do czego. Za Staga 300 płaciłem 4 lata temu 2200 złotych (do escorta zeteca ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #32 Napisano 12 Marca 2010 Ja wczoraj pytałem się w Łomży (bo tam mam najbliżej) Za STAG4 Premium śpiewają 2200 PLN :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach