Gość janikcmg Zgłoś #21 Napisano 28 Sierpnia 2010 panowie chciałbym obniżyć swojego paska i mam dylemat czy -40 czy -60 pomóżcie najpierw chciałbym porównać na zdjęciach jaka jest różnica po miedzy seria,-40 a -60 jak ktoś moze to podeśle na PW najlepiej jak by jeszcze stal pasek na 17" alu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Utek Zgłoś #22 Napisano 31 Sierpnia 2010 to zależy czy chcesz wkładać swoje stare amortyzatory na sprężyny, czy już kupujesz komplet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martipless Zgłoś #23 Napisano 4 Września 2010 roznica jest duza, nie ma takiego przeswitu pomiedzy nadkolem a kolem, przy duzej feldze, ladnie to wyglada, tylko ten komfort na naszych drogach... ale mozna sie dowszystkiego przyzwyczaic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #24 Napisano 4 Września 2010 tani sposób hmm ja bym na Twoim miejscu szukał kit springi i amorki, ale czasami można za stosunkowo nie duże pieniądze trafić fajny gwint kity http://motoallegro.pl/zawieszenie-sportowe-lowtec-passat-b5-i1208831638.html z nowych taniej się chyba nie da http://motoallegro.pl/zawieszenie-sportowe-lowtec-passat-b5-i1208831638.html http://motoallegro.pl/passat-b5-audi-a6-a4-sportowe-zawieszenie-i1209226415.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach