pasek ga Zgłoś #1 Napisano 22 Maja 2009 Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z wolno opadajacymi obrotami podczas zmiany biegów. Gdy auto jest zimne to obroty normalnie opadaja, a gdy temp. wzrosnie powyzej 70 to przy zmianie biegow obroty podskakuja troche wyzej i powoli opadaja . Nie wiem co moze byc powodem, wymienilem swiece i przepustnice i problem nie zginal. pozatym nie wiem czy to cos ma z tym wspolnego ale temp silnika po rozgrzaniu zawsze utrzymuje sie na 85 a nie na 90 tak jak u innych. Prosze o podpowiedz jesli ktos mial taki problem. Z gory dziekuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #2 Napisano 22 Maja 2009 Zabrudzona przepustnica oraz termostat? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasek ga Zgłoś #3 Napisano 22 Maja 2009 przepustnice wczoraj zalozylem nowa i nie ma poprawy wiec nadal nie wiem co jest. Czy termostat ma cos wspolnego z obrotami przy zmianie biegow moze jakis czujnik??? ---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:14 ---------- Przepustnica zostala wymieniona wczoraj i nadal jest problem.Czy to moze byc wina termostatu??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #4 Napisano 22 Maja 2009 Jest czujnik, przy pedale sprzęgła. Silnik inaczej wchodzi/schodzi z obrotów na wciśniętym sprzęgle, inaczej na puszczonym. Ma to na celu uniknięcie "zrywania". Możesz się mu przyglądnąć. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasek ga Zgłoś #5 Napisano 22 Maja 2009 Przyjrze sie temu czujnikowi tylko czy on jest na wierzchu czy jakos pod wykladzina?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #6 Napisano 22 Maja 2009 Ciężko mi powiedzieć, nigdy przy nim nie grzebałem. Ja bym go sprawdził VAG'iem. U mnie w dieslu czuć zasadę działania - gazowanie na luzie bez wciśniętego sprzęgła, wolno opada i wchodzi na obroty - z wciśniętym - szybciej wpada i schodzi z obrotów. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiek24 Zgłoś #7 Napisano 6 Sierpnia 2009 WItam A czy ten czujnik po założeniu jakoś trzeba ustawić lub zaadoptować, bo jest tam taki patyczek co się wsuwa i wysuwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JerzyK Zgłoś #8 Napisano 22 Września 2009 Ten sam problem - co dziwne przy zimnym silniku jest "normalnie", przy nagrzanym tragedia - wyglada to tak jak bym nie zdejmował nogi z gazu podczas przełączania biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #9 Napisano 22 Września 2009 u mnie przy zmianie biegow obroty sie zwiekszaja i silnik lekko wyje czuje sie wtedy jak na nauce jazdy przy zmianie biegow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #10 Napisano 11 Listopada 2010 (edytowane) Witam, czy ktoś rozwiązał ten problem z niespadającymi obrotami po wciśnięciu sprzegła? Niestety mnie również to dopadło dzisiaj, a było tak: podpiąłem interfejs, żeby zobaczyć czy wywali mi akieś błedy. Pojawiło się: 1. bład czujnika temp cieczy chłodzącej zwarcie do plusa. 2. 1087 Nie przeprowadzono procedury nastaw podstawowych. Czujnik wyczyściłem, kostke potraktowałem isolem, błąd pojawia się dalej więc jutro kupie nowy. Natomiast ten drugi błąd po skasowaniu już się nie pojawił. Podejrzewam że chodzi tu o adaptacje przepustnicy, ale nie moge znaleść nigdzie opisu do 1.6 ahl. A teraz do sedna sprawy po skasowaniu tych błędów wsiadłem do auta się przejechać, a tu kicha, auto bardzo wolno spada z obrotów. Wygląda to tak: mam 4000obr wciskam sprzęgło i te obroty utrzymują się przez chwile, po czym spadają (nie falują ). Jade na 5biegu 2000obr wciskam sprzegło, obroty podnoszą sie potem wolno opadaja. I jeszcze jedno spostrzezenie jakie zauważyłem: jadąc na obojętnie jakim biegu puszczam gaz i dopiero po kilku sekundach wciskam sprzęgło, obroty spadają prawidłowo. Licze na pomoc niezawodnych forumowiczów, pozdrawiam. Edytowane 12 Listopada 2010 przez toto_20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #11 Napisano 12 Listopada 2010 Nikt nie miał takiego problemu...??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #12 Napisano 12 Listopada 2010 Wymieniłem ten czujnik temp cieczy chłodzącej, nie ma w tej chwili żadnych błędów na kompie, a auto jak nie spadało prawidłowo z obrotów tak nie spada dalej. Sam juz nie wiem o co tutaj chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #13 Napisano 12 Listopada 2010 Kolego sprawdź przepustnice czy ona się nie zabrudziła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JerzyK Zgłoś #14 Napisano 12 Listopada 2010 Miałem to samo, trzymające się obroty ok 2tys przy zmianie biegów, Z upływem dni i tygodni - spadek mocy. Podejrzewałem zawór DV. Mechanik jednak stwierdził, że przyczyną był przepływomierz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TEDEI Zgłoś #15 Napisano 12 Listopada 2010 mialem podabna sytuacje w roverze 416 i tam byl klopot z silniczkiem krokowym jak jest zabrudzony to i problem z obrotami sie zaczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #16 Napisano 13 Listopada 2010 przepustnica była czyszczona jakieś 2 tyg. temu przy okazji wymiany cewki zapłonowej. Ciekawe jest to że auto nie straciło mocy, a obroty nie falują. Może faktycznie wyciągne jeszcze raz przepustnice i wyczyszcze ten silnik krokowy. Jak odkręce ten plastikowy dekielek na krokowcu to tam mi nic chyba nie wyskoczy, jakaś sprężyna czy cuś??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TEDEI Zgłoś #17 Napisano 14 Listopada 2010 sprezynka wyskakuje po przekreceniu stacyjki. no chyba ze jest urypany to sie rozleci ale po za tym caly wychodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #18 Napisano 15 Listopada 2010 przepustnica była czyszczona jakieś 2 tyg. temu przy okazji wymiany cewki zapłonowej.Ciekawe jest to że auto nie straciło mocy, a obroty nie falują. Może faktycznie wyciągne jeszcze raz przepustnice i wyczyszcze ten silnik krokowy. Jak odkręce ten plastikowy dekielek na krokowcu to tam mi nic chyba nie wyskoczy, jakaś sprężyna czy cuś??? Powiem to tak . Ostatnio czyściłem przepustnice a pod ten tekielek czarny nic się nie powinno dostać bo jest szczelnie zaktęczony a gdy go odkręcisz to nic ci nie wyskoczy bo sam to ostatnio robiłem tylko spróbuj wytrzyścić przepustnice WD 40 ja tak zrobiłem i wszystko jest ok .Tylko zaznaczam samą przepustnice czyściłem a pod tym dekielkiem nic nie ruszałem a odkręciłem z własnej ciekawośći . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nefelin Zgłoś #19 Napisano 15 Listopada 2010 mam pytanie jestem nowy na forum, po wymianie akumulatora zmieniarka padła - cd error - chociaż przed wymianą słuchałem muzyki. Radio Gamma zmieniarka też orginalna - radio działa bez wprowadzenia kodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #20 Napisano 15 Listopada 2010 mam pytanie jestem nowy na forum, po wymianie akumulatora zmieniarka padła - cd error - chociaż przed wymianą słuchałem muzyki. Radio Gamma zmieniarka też orginalna - radio działa bez wprowadzenia kodu kolega watki pomylil, uzyj szukajki, i usun temat bo krecha bedzie ,wiem na swoim przykładzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach