Skocz do zawartości

JerzyK

  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O JerzyK

  • Urodziny 16.12.1954

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ciechanów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    2000
  1. To ja wiem, mniej paliwa- dłużej pompowała; więcej paliwa- krótko. Ale zapalanie silnika zawsze było jednakowe - natychmiast.
  2. Witam. Odświeżę temat. Otóż po wymianie wkładu pompy paliwa[z powodu głośnej pracy] po dłuższym postoju, po włączeniu zapłonu nie słyszę pompy . Wcześniej było słychać krótkie jakby doładowanie paliwa . Uruchomienie silnika następuje po kilku sekundach, na starej pompie następowało momentalnie. W czy jest problem ? Nie chcę jechać już do tej pożal się boże firmy. Zareklamowałem, to powiedziano mi że muszę zostawić samochód na kilka dni do przetestowania.
  3. JerzyK

    Przedni zderzak

    Jak w temacie. Czy można wymienić listwy boczne bez zdejmowania zderzaka. Jeśli można to jak ? Z góry dziękuję za poradę
  4. Przy temperaturze poniżej 3 stopni polecam jazdę cały czas na klimie. Kompresor wtedy nie kręci a powietrze mam osuszone
  5. A myślałem że będę "najgorszy" Passat B5 1.8T, pierwszy właściciel od nowości,polska ,salon,zielone blachy, 2000.,przebieg 110tys.
  6. Weź jakiś detal z samochodu, idź do sklepu i dobierz folię pod kolor i jednocześnie połysk. Wytnij szablon z papieru, dopasuj i na bazie tego szablonu zrób naklejkę z folii. Naklej i sprawa załatwiona. Mija się z celem oklejanie wszystkich bo po co ? A jak nie chcesz się bawić w wykonywanie szablonu, kup jakieś badziewiaste, najtańsze naklejki typu "drewnopodobne" i masz szablon. Naklejki włóż głęboko do szuflady -mogą się przydać w przyszłości.
  7. Pięć lat temu mi odpadła i dalej nie wiem do czego służyła-nie ma różnicy. Podejrzewam że była wspomagaczem jednej z regulacji fotela Zrób to samo co ja. Wrzuciłem ją do koła zapasowego i bardzo rzadko ją oglądam. A kawałka uchwytu [chyba duraluminium] nie znalazłeś. Zazwyczaj pęka uchwyt i cała sprężyna spada.
  8. Czy jest jakiś sposób na zaleczenie degradującej się powłoki koła kierownicy. Pojawiły się ubytki na "za dziesięć" -prawdopodobnie od potu. Czy tylko wymiana lub obszycie ?
  9. Przełącznik świateł awaryjnych do B5 ASO Skody -180 zł InterCars z wysyłką -93zł Rozbój w biały dzień
  10. Drżyjcie Narody 2000 rok - 94000. Kupiony w salonie, jedyny właściciel, nie do sprzedaży. Ma mnie przeżyć. A jak będę chciał sprzedać to dokręcę do przodu.
  11. JerzyK

    wycie na 5 biegu

    Przeżywałem to w "trochę lepszym sprzęcie" - Łada Samara. Wycie będzie się nasilało. Powodem wycia był mały stan oleju w skrzyni. Po prostu rzeźnik nie mechanik szukając stuków twierdził że to skrzynia. Po rozłożeniu i złożeniu skrzyni stuki nie ustąpiły, więc ruszyłem do serwisu oddalonego ok 120km. W połowie drogi wycie tylko i wyłącznie na 5 biegu. Dojechałem na czwórce, mechanicy stwierdzili [komisyjnie] 1litr oleju [norma była coś ok 2,5] i spalony 5 bieg. Zębatki fioletowe. Pozostały olej stał sobie spokojnie w bagażniku. Wspominałeś coś o wymianie oleju więc może to coś podobnego - czego nie życzę
  12. Wystarczy 40cm kabla lub wężyka w miarę twardego o średnicy 0,5cm. Zazwyczaj na jesieni raz w roku przepycham tym "narzędziem" otwór pod serwo. Ten pod aku zostawiam w spokoju a i tak mam sucho w całej komorze. 2 minuty i po krzyku.
  13. JerzyK

    Dwa akumulatory

    A czy ten w bagażniku to nie jest przypadkiem eksploatacyjny, który w żaden sposób nie nadaje się do rozruchu ?
  14. Miałem to samo, trzymające się obroty ok 2tys przy zmianie biegów, Z upływem dni i tygodni - spadek mocy. Podejrzewałem zawór DV. Mechanik jednak stwierdził, że przyczyną był przepływomierz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności