JerzyK
-
Liczba zawartości
50 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O JerzyK
- Urodziny 16.12.1954
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ciechanów
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
-
Rok produkcji
2000
-
B5 1.8T AWT Po nocnym postoju odpala po 10sec.
JerzyK odpowiedział skun871 → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Przyzwyczaiłem się. -
B5 1.8T AWT Po nocnym postoju odpala po 10sec.
JerzyK odpowiedział skun871 → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
To ja wiem, mniej paliwa- dłużej pompowała; więcej paliwa- krótko. Ale zapalanie silnika zawsze było jednakowe - natychmiast. -
JerzyK obserwuje zawartość → Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG), B5 1.8T AWT Po nocnym postoju odpala po 10sec., zamarźnięte szyby od wewnątrz...? i oraz 6 innych
-
B5 1.8T AWT Po nocnym postoju odpala po 10sec.
JerzyK odpowiedział skun871 → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Witam. Odświeżę temat. Otóż po wymianie wkładu pompy paliwa[z powodu głośnej pracy] po dłuższym postoju, po włączeniu zapłonu nie słyszę pompy . Wcześniej było słychać krótkie jakby doładowanie paliwa . Uruchomienie silnika następuje po kilku sekundach, na starej pompie następowało momentalnie. W czy jest problem ? Nie chcę jechać już do tej pożal się boże firmy. Zareklamowałem, to powiedziano mi że muszę zostawić samochód na kilka dni do przetestowania. -
Jak w temacie. Czy można wymienić listwy boczne bez zdejmowania zderzaka. Jeśli można to jak ? Z góry dziękuję za poradę
-
zamarźnięte szyby od wewnątrz...?
JerzyK odpowiedział BlackPearl → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Przy temperaturze poniżej 3 stopni polecam jazdę cały czas na klimie. Kompresor wtedy nie kręci a powietrze mam osuszone -
Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG)
JerzyK odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
A myślałem że będę "najgorszy" Passat B5 1.8T, pierwszy właściciel od nowości,polska ,salon,zielone blachy, 2000.,przebieg 110tys. -
Weź jakiś detal z samochodu, idź do sklepu i dobierz folię pod kolor i jednocześnie połysk. Wytnij szablon z papieru, dopasuj i na bazie tego szablonu zrób naklejkę z folii. Naklej i sprawa załatwiona. Mija się z celem oklejanie wszystkich bo po co ? A jak nie chcesz się bawić w wykonywanie szablonu, kup jakieś badziewiaste, najtańsze naklejki typu "drewnopodobne" i masz szablon. Naklejki włóż głęboko do szuflady -mogą się przydać w przyszłości.
-
Pięć lat temu mi odpadła i dalej nie wiem do czego służyła-nie ma różnicy. Podejrzewam że była wspomagaczem jednej z regulacji fotela Zrób to samo co ja. Wrzuciłem ją do koła zapasowego i bardzo rzadko ją oglądam. A kawałka uchwytu [chyba duraluminium] nie znalazłeś. Zazwyczaj pęka uchwyt i cała sprężyna spada.
-
Czy jest jakiś sposób na zaleczenie degradującej się powłoki koła kierownicy. Pojawiły się ubytki na "za dziesięć" -prawdopodobnie od potu. Czy tylko wymiana lub obszycie ?
-
Przełącznik świateł awaryjnych do B5 ASO Skody -180 zł InterCars z wysyłką -93zł Rozbój w biały dzień
-
Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG)
JerzyK odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Drżyjcie Narody 2000 rok - 94000. Kupiony w salonie, jedyny właściciel, nie do sprzedaży. Ma mnie przeżyć. A jak będę chciał sprzedać to dokręcę do przodu. -
Przeżywałem to w "trochę lepszym sprzęcie" - Łada Samara. Wycie będzie się nasilało. Powodem wycia był mały stan oleju w skrzyni. Po prostu rzeźnik nie mechanik szukając stuków twierdził że to skrzynia. Po rozłożeniu i złożeniu skrzyni stuki nie ustąpiły, więc ruszyłem do serwisu oddalonego ok 120km. W połowie drogi wycie tylko i wyłącznie na 5 biegu. Dojechałem na czwórce, mechanicy stwierdzili [komisyjnie] 1litr oleju [norma była coś ok 2,5] i spalony 5 bieg. Zębatki fioletowe. Pozostały olej stał sobie spokojnie w bagażniku. Wspominałeś coś o wymianie oleju więc może to coś podobnego - czego nie życzę
-
Wystarczy 40cm kabla lub wężyka w miarę twardego o średnicy 0,5cm. Zazwyczaj na jesieni raz w roku przepycham tym "narzędziem" otwór pod serwo. Ten pod aku zostawiam w spokoju a i tak mam sucho w całej komorze. 2 minuty i po krzyku.
-
A czy ten w bagażniku to nie jest przypadkiem eksploatacyjny, który w żaden sposób nie nadaje się do rozruchu ?
-
Miałem to samo, trzymające się obroty ok 2tys przy zmianie biegów, Z upływem dni i tygodni - spadek mocy. Podejrzewałem zawór DV. Mechanik jednak stwierdził, że przyczyną był przepływomierz.