Skocz do zawartości
dandi78

Jak rozbroić tylni napinacz pasów...?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Przymierzam się do wymiany amorków a tyłu i mam problem ze zdjęciem obudowy napinacza pasów. :637:

Rozebrałem prawie cały bagażnik z plastików, odkręciłem dwa wkręty w obudowie napinacza no i dalej nie chce zejść...

Próbowałem trochę siłowo ale to dziadostwo dalej nie chce wyskoczyć, a boję się mocniej pociągnąć aby czegoś nie połamać...

Może jest jakiś patent na zdjęcie tego...

 

Pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz silowo sciagnac ten plastik co przychodzi na obudowe napinacza, ten co ma szparke na pas. Wychodzi on po skosie do produ i gory. Jak to sciagniesz, to zejdzie ci obudowa ta co jest przykrecona 2 wkretami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja to zrobi9lem tak ze odkrecilem wszystkie plastiki w kolo i pasy odkrecilem normalnie ta sruba z tylu 19mm i ten plastik i oslona napinacza pasow zeszlo razem z pasami :) dostep do amorkow jest potem tylko przykrecic spowrotem cały napinacz i po klopocie :)

zeby dojsc tam kluczem musisz miec nasadke 19 lub 17 ale raczej 19 juz nie pamietam grzechotke i przedluzke do grzechotki :) plastik ten co oslania nadkole odgiac i odkrecic :) u mnie tak sie dało to u Ciebie tez sie da. lub na sile ta czarna oslone napinacza sciagnac ale srube mi bylo prosciej odkrecic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ta śruba, klucz 19 nasadowy/łamany

20061115_00087.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OKi dzięki koledzy za wypowiedzi :)

Będę walczył z tematem może nie zdemoluję za bardzo tego...

Dwa zaczepy tego plastiku co się montuje głośnik już urwane... :(

Wymiana amorków z tyłu w pasku to niezła demolka bagażnika :D

Konstruktorzy się nie popisali... ;)

Ale co tam, jest jeszcze forum :cool:

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wepchnąć np.płaskim śrubokrętem w szparke gdzie wchodzi pas i nacisnąc zatrzask jednocześnie odciagajac pokrywe ,przyda się lampka czołówka bo niebardzo tam widać,ale jak pierwszy zrobisz to z drugim pójdzie łatwiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

waldik jak przypadnie mi to jeszcze kiedys rozbierac to spróbuje Twojego patentu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TEż kombinowałem kiedyś śrubokrętami i podważać, ale to jak lanie lewą ręką. Wystarczy mocno pociągnąć ten plastik do siebie i wychodzi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale wymieniajac amory tylne nie trzeba napinacza przeciez zdejmowac kolego:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale wymieniajac amory tylne nie trzeba napinacza przeciez zdejmowac kolego

 

W kombi trzeba....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sedanie takoż

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności