organista18 Zgłoś #1 Napisano 13 Maja 2009 (edytowane) Witam. Pojechałem ostatnio do mechanika bo lekko mi obroty falowały (ale prawie nie wyczuwalnie) no i mi powiedział żebym wyczyścił przepustnice. Zrobiłem to, wszystko zmontowalem i teraz falują jak głupie, ciężko zapalić. Dwa razy sprawdzałem czy wszystko dobrze podłączyłem i twierdzę, że tak. Więc co to może być, jestem zły na siebie bo gdybym nic nie grzebał to autko by dalej śmigało:/ Z góry dziękuję za rady Edytowane 13 Maja 2009 przez organista18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekgolis Zgłoś #2 Napisano 13 Maja 2009 Witam. po przeczyszczeniu przepustnicy należy wykonać adaptację. Ja tak robiłem u siebie i wszystko jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
organista18 Zgłoś #3 Napisano 13 Maja 2009 No tak, tylko wyczytałem tu na forum, że w tym silniku nie trzeba robić adaptacji. A akumulator odłączyłem i dalej to samo:/ Jutro jestem umówiony na warsztat, ciekawe co powiedzą, mam nadzieję, że mnie na nic nie naciągnął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #4 Napisano 13 Maja 2009 (edytowane) Witam. po przeczyszczeniu przepustnicy należy wykonać adaptację. Ja tak robiłem u siebie i wszystko jest OK. W AHL-u nie ma potrzeby robić adaptacji przepustnicy. Pozdrawiam EDIT 1. A jak tam z czujnikiem temperatury - masz dobre wskazania. 2. U mnie pomogło popsikanie jakimś specyfikiem do elektroniki kostek połączeniowych Edytowane 13 Maja 2009 przez kosiad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
organista18 Zgłoś #5 Napisano 13 Maja 2009 Co do czujnika to nie wiem. Tylko, że przed moim grzebaniem było wszystko OK, może tylko minimalnie falowały na wolnych a teraz to masakra, ciągle gaśnie albo ma strasznie niskie obroty. Zaznaczę też, że przy wyciąganiu przepustnicy, odkręciłem też tą kostkę (co jest na dwa torsy przykręcona) no i przerwałem biały kabelek:/ Ale go polutowałem, sam, już nie wiem. Jeszcze się okaże, że przez własną głupotę będę musiał nową przepustnicę kupować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberts Zgłoś #6 Napisano 13 Maja 2009 a ja mam inny problem faluja mi obroty jak wcisne sprzeglo i puszcze gaz ale tylko jak b b wolno podjerzdzam obroty spadna do 500 i podniasa do 900 i sie tak juz utrzymuja znowu podjrzezdzam kawalek wolno sprzeglo puszczam gaz to samo ale jak jade szybko wciskam luz puszczam gaz wszystko jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
organista18 Zgłoś #7 Napisano 13 Maja 2009 Temat do zamknięcia. Wymieniłem przepustnice i wszystko jest Ok. pozdrawiam i dzięki za rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grubcio1836 Zgłoś #8 Napisano 13 Maja 2009 A jaki był koszt nowe przepustnicy kolego gdyz mi tez faluja obroty i mam mały problem.Dzięki za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
organista18 Zgłoś #9 Napisano 13 Maja 2009 (edytowane) Ja kupiłem używaną za 250 zł no i problem falowania całkiem nie ustał. Ale chociaż nie gaśnie PS. Czy po wymianie przepustnicy muszę teraz odłączać akumulator?? PS2. Mógłby ktoś mi wytłumaczyć w którym miejscu jest u mnie przepływomierz:/ Edytowane 14 Maja 2009 przez organista18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal19565 Zgłoś #10 Napisano 25 Marca 2012 witam mam problem taki sam tylko u mnie jest tak ze na kazdym biegu dusi sie przy 4tys obrotow i nie chca obroty sie zwiekszyc.jesli ktos moglby mi pomoc albo mial taka stycznosc to prosze o pomoc autko mam 4miesiace b5 1.6 benzyna 101KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #11 Napisano 26 Marca 2012 sprawdź błędy vagiem, możliwe że któryś czujnik szlag trafił.. Możliwości jest jednak dużo więcej (cewka, przepływomierz, przewody itd). Zacznij jednak od podpiecia pod komputer, bo na ślepo szkoda wymieniać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #12 Napisano 26 Marca 2012 nie wiem jak ADP, w którym masz problem, ale w AHLu takie zachowanie sugeruje problem z jednym z czujników położenia wału i wałka rozrzadu. Jako, że twój silnik ma kopułkę i palec, należało by się przyjrzeć aparatowi zapłonowemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lumbag Zgłoś #13 Napisano 26 Marca 2012 hmm... moim zdaniem koledzy to bedzie czujnik temperatury koszt ok 40zl i napewno pomoże potem tylko skasować błedy i wsio chcialem jeszcze zauważyć ze miałem ten czujnik uszkodziony i vag nic nie wykazał. ale juz wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach