Skocz do zawartości
organista18

Problem z obrotami B5 1,6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Pojechałem ostatnio do mechanika bo lekko mi obroty falowały (ale prawie nie wyczuwalnie) no i mi powiedział żebym wyczyścił przepustnice. Zrobiłem to, wszystko zmontowalem i teraz falują jak głupie, ciężko zapalić. Dwa razy sprawdzałem czy wszystko dobrze podłączyłem i twierdzę, że tak. Więc co to może być, jestem zły na siebie bo gdybym nic nie grzebał to autko by dalej śmigało:/

 

Z góry dziękuję za rady

Edytowane przez organista18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. po przeczyszczeniu przepustnicy należy wykonać adaptację. Ja tak robiłem u siebie i wszystko jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, tylko wyczytałem tu na forum, że w tym silniku nie trzeba robić adaptacji. A akumulator odłączyłem i dalej to samo:/ Jutro jestem umówiony na warsztat, ciekawe co powiedzą, mam nadzieję, że mnie na nic nie naciągnął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. po przeczyszczeniu przepustnicy należy wykonać adaptację. Ja tak robiłem u siebie i wszystko jest OK.

 

W AHL-u nie ma potrzeby robić adaptacji przepustnicy.

 

Pozdrawiam

 

EDIT

1. A jak tam z czujnikiem temperatury - masz dobre wskazania.

2. U mnie pomogło popsikanie jakimś specyfikiem do elektroniki kostek połączeniowych

Edytowane przez kosiad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do czujnika to nie wiem. Tylko, że przed moim grzebaniem było wszystko OK, może tylko minimalnie falowały na wolnych a teraz to masakra, ciągle gaśnie albo ma strasznie niskie obroty. Zaznaczę też, że przy wyciąganiu przepustnicy, odkręciłem też tą kostkę (co jest na dwa torsy przykręcona) no i przerwałem biały kabelek:/ Ale go polutowałem, sam, już nie wiem. Jeszcze się okaże, że przez własną głupotę będę musiał nową przepustnicę kupować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam inny problem

faluja mi obroty jak wcisne sprzeglo i puszcze gaz ale tylko jak b b wolno podjerzdzam

obroty spadna do 500 i podniasa do 900 i sie tak juz utrzymuja

znowu podjrzezdzam kawalek wolno sprzeglo puszczam gaz to samo

ale jak jade szybko wciskam luz puszczam gaz wszystko jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat do zamknięcia. Wymieniłem przepustnice i wszystko jest Ok.

 

pozdrawiam i dzięki za rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki był koszt nowe przepustnicy kolego gdyz mi tez faluja obroty i mam mały problem.Dzięki za odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem używaną za 250 zł:/ no i problem falowania całkiem nie ustał. Ale chociaż nie gaśnie

 

PS. Czy po wymianie przepustnicy muszę teraz odłączać akumulator??

 

PS2. Mógłby ktoś mi wytłumaczyć w którym miejscu jest u mnie przepływomierz:/

Edytowane przez organista18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość michal19565

witam mam problem taki sam tylko u mnie jest tak ze na kazdym biegu dusi sie przy 4tys obrotow i nie chca obroty sie zwiekszyc.jesli ktos moglby mi pomoc albo mial taka stycznosc to prosze o pomoc autko mam 4miesiace b5 1.6 benzyna 101KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź błędy vagiem, możliwe że któryś czujnik szlag trafił.. Możliwości jest jednak dużo więcej (cewka, przepływomierz, przewody itd). Zacznij jednak od podpiecia pod komputer, bo na ślepo szkoda wymieniać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak ADP, w którym masz problem, ale w AHLu takie zachowanie sugeruje problem z jednym z czujników położenia wału i wałka rozrzadu. Jako, że twój silnik ma kopułkę i palec, należało by się przyjrzeć aparatowi zapłonowemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm... moim zdaniem koledzy to bedzie czujnik temperatury koszt ok 40zl i napewno pomoże potem tylko skasować błedy i wsio chcialem jeszcze zauważyć ze miałem ten czujnik uszkodziony i vag nic nie wykazał. ale juz wszystko ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności