Markomar Zgłoś #61 Napisano 18 Kwietnia 2011 aaaa i chcialem dodac ze pare km po zatankowaniu auta na cpn w hipermarkecie auchan, wlasnie zaczal tak przerywac. Mozliwe jest ze jakies trefne paliwo ??? noo i sam sobie odpowiadasz , ja bym sprawdził na dzień dobry filtr paliwa , czy nie jest zasyfiony ,będziesz miał podgląd na sprawę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek118 Zgłoś #62 Napisano 19 Kwietnia 2011 oki, a z tym zamkiem to nie macie pomysłow?? Przypomne ze po dodaniu gazu "auto sie zamyka" tak samo jak bym nacisnal ten guzik do zamykania auta od srodka. :dolamam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #63 Napisano 19 Kwietnia 2011 Witam Panowie znalazłem u siebie przyczynę tego dziwnego syczenia jest to rura zaznaczona na zdjeciu i nie wiem jak się nazywa żeby dokupić ją na allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #64 Napisano 19 Kwietnia 2011 Witam Panowie znalazłem u siebie przyczynę tego dziwnego syczenia jest to rura zaznaczona na zdjeciu i nie wiem jak się nazywa żeby dokupić ją na allegro prawdopodobnie chodzi o tę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeyBee Zgłoś #65 Napisano 20 Kwietnia 2011 Mam tak samo w moim 1.9 TDI AFN że przy mocnym dodaniu gazu jest taki sykkkkkk i jest to na każdym biegu nie mogę sobie z tym poradzić w żaden sposób. ps. może ktoś wrzuci jakieś zdjęcia w którym miejscu wyeliminowali tą usterkę U mnie winowajcą było kolanko 90st. wchodzące do IC. Było pęknięcie na króćcu koło obejmy. Póki co skróciłem kolanko i jest ok ale zamierzam kupić przewód hydrauliczny z metra+nowe obejmy i zrobić to porządnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabia_T Zgłoś #66 Napisano 21 Kwietnia 2011 Panowie Passat 1.8 20V przewód oznaczony nr 35 na pierwszej stronie przetarł się. Odkryłem to przypadkowo a przecierac sie zaczął juz dawno temu. Niestety po wymianie na nowy auto gaśnie na wolnych obrotach. Na przetartym przewodzie - i to o dziwo trzeba zrobić taka dziure jaka była "kiedys" a wkładam tam ołówek z ikei - działa normalnie tylko że mi sie wydaje że to wcale nie jest tak normalnie bo ja sie przyzwyczaiłem żeby ruszać z gazem bo auto nie ruszy na pierwszym biegu jak mu sie nie da gazu do 2000 tysiecy obrotow.A już nie pamietam jak on ruszał rok temu. Wiec zakładam ze na prostej drodze musi ruszyc bez gazu. Podłączenie komputera nie wykazuje błedów żadnych ale skład mieszanki do bani. Czy jezeli ten przewód jest dziurawy to powinno pokazać błąd ??? Czy komputer mógł sie przyzwyczaic do dziurawego wężyka i teraz z nowym nie umie zadziałać dodam ze akumulator był odłanczany i ze chodził na wolnych przez 15 minut i nic . Dlaczego tak jest? większość kolegów pisze że po wymianie uszkodzonych przewodów wszystko wracało do normy a u mnie kiszka niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rutekpolska Zgłoś #67 Napisano 21 Kwietnia 2011 Witam mam podobny problem tylko ja nie słysze syczenia tylko skrzypienie w okolicy przepustnicy gdy samachod pracuje na wolnych obrotach gdy go troszke wkrece jest cisza przez chwile i ponownie cos słychac teraz w dodatku gdy przejade ok 40 km (samochod sie zagrezeje) traci moc nie wchodzi na obroty dlawi sie i strzela(kicha) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #68 Napisano 21 Kwietnia 2011 Panowie Passat 1.8 20V przewód oznaczony nr 35 na pierwszej stronie przetarł się. Odkryłem to przypadkowo a przecierac sie zaczął juz dawno temu. Niestety po wymianie na nowy auto gaśnie na wolnych obrotach. Na przetartym przewodzie - i to o dziwo trzeba zrobić taka dziure jaka była "kiedys" a wkładam tam ołówek z ikei - działa normalnie tylko że mi sie wydaje że to wcale nie jest tak normalnie bo ja sie przyzwyczaiłem żeby ruszać z gazem bo auto nie ruszy na pierwszym biegu jak mu sie nie da gazu do 2000 tysiecy obrotow.A już nie pamietam jak on ruszał rok temu. Wiec zakładam ze na prostej drodze musi ruszyc bez gazu. Podłączenie komputera nie wykazuje błedów żadnych ale skład mieszanki do bani. Czy jezeli ten przewód jest dziurawy to powinno pokazać błąd ??? Czy komputer mógł sie przyzwyczaic do dziurawego wężyka i teraz z nowym nie umie zadziałać dodam ze akumulator był odłanczany i ze chodził na wolnych przez 15 minut i nic . Dlaczego tak jest? większość kolegów pisze że po wymianie uszkodzonych przewodów wszystko wracało do normy a u mnie kiszka niestety. sprobuj rozlaczyc aku na 30 minut i potem auto odpal nie naciskaj gazu zostaw na wolnych az silnik sie zagrzeje do wlaczenia wentylatora zrobisz tak zwana adaptacje przepustnicy raczej watpie by pomoglo ale warto sprobowac i zobacz jak wyglada u ciebie filtr powietrza moze byc bardzo brudny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek118 Zgłoś #69 Napisano 22 Kwietnia 2011 Mielke, a co to masz za ciekawy programik /?? ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sierko2 Zgłoś #70 Napisano 20 Czerwca 2012 Jeszcze raz poruszę temat. W moim Pasku 1.9 TDi 130 KM rocznik 2002 było słyszalne syczenie po dodawaniu gazu. Okazało się, że do wymiany był interkuler. Po wymianie syczenie ustało ale niedawno znowu słychać ten syk. A czy u kogoś słychać charakterystyczny dźwięk sprężarki jak dodajecie gazu. Wcześniej miałem Audi A4 1.9 TDi i tam przy małym dodaniu gazu sprężarkę było słychać. Przy innych Paskach, które widuję na ulicy również jest słyszalna sprężarka nie wiem dlaczego u mnie tego nie ma, a auto raczej przyspiesza tak jak powinno. Co o tym myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornjed Zgłoś #71 Napisano 1 Października 2016 Odkopię temat. Po dodaniu gazu słychać wyraźny świst, jakby zasysania powietrza. Dźwięk dochodzi gdzieś spod kolektora ssącego, dopiero po tym wzrastają obroty - opóźniona reakcja na gaz. Co to może być? Problem dotyczy Passata B5 FL 2.0 ALT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach