silvarus Zgłoś #1 Napisano 8 Maja 2009 (edytowane) Witam, Prosze o pomoc bo nie mam pojecia co to za element w lince przyspieszacza, czy to mozliwe ze cos sie tam poluzowalo i mi stuka? Bo slychac tak jak by zaraz za raczka od przyspieszacza, a jak ja powciskam to raz ciszej stuka raz glosniej, a dodam ze na zewnatrz tego stukania nie slychac. I se mysle ze moze ten element sie rozlecial i mi tlucze o rure nawiewu. Edytowane 13 Października 2017 przez radekrp90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #2 Napisano 8 Maja 2009 wiesz co, nie wiem jak ten element się nazywa, ale nie jest on zbyt skomplikowany- w środku porusza się tylko taki plastik (przesuwa się razem z całą rączką) czyli jak pociągniesz rączkę przyspieszacza to ciągniesz również taki plastik w srodku - to co widzisz na zdjęciu jest jakby "obudową" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 8 Maja 2009 Do rury nawiewu ma za daleko, spróbuj dokręcić nakrętkę (od strony wnętrza) ale raczej puka Ci jakaś kostka elektryczna, centralka alarmu etc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silvarus Zgłoś #4 Napisano 8 Maja 2009 jutro sie za to zabiore bo to stukanie mnie naprawde wkurza, najglosniej wali jak jest goraco na zewnatrz, bo jak jest zimno to cichutko. No i rytm stukania przyspiesza wraz z obrotami silnika co mnie dziwi, ale od strony silnika nic nie slychac tylko w srodku. 2 dni na warsztacie probowali dojsc co to i sie poddali ale ja mam juz tego stukania DOSC!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk311 Zgłoś #5 Napisano 8 Maja 2009 (edytowane) A spróbuj odłączyć tą linkę od pompy wtryskowej,(linka dochodzi do dźwigni przyśpieszenia kąta wtrysku między pompą wtryskową a głowicą) ja miałem to samo w B3, pomogło przypięcie linki przez gumę do głowicy tak żeby ją usztywnić, ta linka drży w czasie pracy silnika i te drgania przenoszą się jakoś do środka samochodu... Pozdrawiam. Edytowane 8 Maja 2009 przez luk311 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 8 Maja 2009 aaa... z obrotami mówisz... a nie przypadkiem z prędkością? jak tak to puka Ci linka chyżometra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silvarus Zgłoś #7 Napisano 8 Maja 2009 Ormowiec, mozesz mi wyjasnic o jaki chyżometr chodzi? LUK 311 Prosilbym tez o blizszy opis jak ta linke odlaczyc i przepiac przez gume, ten stukot naprawde jest denerwujacy, moze calkowicie ja odlaczyc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #8 Napisano 9 Maja 2009 chyżometr = prędkościomierz - pewnie o to chodziło, linkę od prędkościomierza możesz odłączyć przy liczniku lub ew. przy skrzyni )wystarczy odkręcić). Jeśli chodzi o linkę przyspieszacza, to żeby ją odłączyć (od pompy) musisz zajrzeć za pompę, ta linka schodzi w dól i jest przykręcona śrubką (odkręcasz płaskim śrubokrętem), potem w miejscu gdzie pancerz jest zaczepiony do silnika, zdejmujesz zabezpieczenie i wyjmujesz linkę z tamtego miejsca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silvarus Zgłoś #9 Napisano 11 Maja 2009 Panowie znalazlem przyczyne stukania, byla to koncowka linki od ssania, i teraz pytanie czy musze kupic nowa linke czy stara jakos inaczej przelozyc zeby nie miala bicia od przewodow wysokiego cisnienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #10 Napisano 11 Maja 2009 a spróbuj coś założyć na końcówkę tej linki - np koszulkę termokurczliwą albo kawałek gumy (rozumiem że linka wystaje trochę za śrubą i ta część linki powoduje nieprzyjemny dźwięk) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silvarus Zgłoś #11 Napisano 12 Maja 2009 (edytowane) dobre takiego rozwiazania nie przewidzialem, sproboje sie zajac ta koncowka linki, bo puki co nie mam ssania a by sie z rana przydalo. Koncowke od wewnatrz auta odkrecilem od raczki i wcisnolem w puszke bezpiecznikow, przynajmniej na razie puki sie tym nie zajme, ale ten pomysl jest wart sprawdzenia Pospinalem dzisiaj przewod linki opaskami zaciskowymi do czego sie dalo, w sumie to uzylem 3 opasek i musze przyznac ze juz nie stuka no chyba ze raczke od ssania docisne na max. Wiec musze ja lekko wyciagnac aby nie stukalo. Macie jeszcze jakies pomysly co zrobic aby linka nie miala takich bic od silnika i nie przenosila ich do wewnatrz auta? Opaski zastosowalem przy przewodzie pod zbiorniczkiem plynu hamolcowego, na przewodzie od ic i na zawiesiu silnika. Edytowane 12 Maja 2009 przez silvarus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silvarus Zgłoś #12 Napisano 10 Czerwca 2009 Problem rozwiazany Panowie. Po wymianie swiec zarowych mechanik powyciagal mi plastikowe spinki od przewodow wysokiego cisnienia od pompy wtryskowej. Ponowne zalozenie tych spinek rozwiazalo problem, przewody juz sie tak nie telepia i nie przenosza drgan na linke ssania. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach