Skocz do zawartości
silvarus

Linka Ssania - do czego służy ten element?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Prosze o pomoc bo nie mam pojecia co to za element w lince przyspieszacza, czy to mozliwe ze cos sie tam poluzowalo i mi stuka? Bo slychac tak jak by zaraz za raczka od przyspieszacza, a jak ja powciskam to raz ciszej stuka raz glosniej, a dodam ze na zewnatrz tego stukania nie slychac. I se mysle ze moze ten element sie rozlecial i mi tlucze o rure nawiewu.

 

linka.JPG

Edytowane przez radekrp90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz co, nie wiem jak ten element się nazywa, ale nie jest on zbyt skomplikowany- w środku porusza się tylko taki plastik (przesuwa się razem z całą rączką) czyli jak pociągniesz rączkę przyspieszacza to ciągniesz również taki plastik w srodku - to co widzisz na zdjęciu jest jakby "obudową"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do rury nawiewu ma za daleko, spróbuj dokręcić nakrętkę (od strony wnętrza) ale raczej puka Ci jakaś kostka elektryczna, centralka alarmu etc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro sie za to zabiore bo to stukanie mnie naprawde wkurza, najglosniej wali jak jest goraco na zewnatrz, bo jak jest zimno to cichutko. No i rytm stukania przyspiesza wraz z obrotami silnika co mnie dziwi, ale od strony silnika nic nie slychac tylko w srodku. 2 dni na warsztacie probowali dojsc co to i sie poddali ale ja mam juz tego stukania DOSC!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A spróbuj odłączyć tą linkę od pompy wtryskowej,(linka dochodzi do dźwigni przyśpieszenia kąta wtrysku między pompą wtryskową a głowicą) ja miałem to samo w B3, pomogło przypięcie linki przez gumę do głowicy tak żeby ją usztywnić, ta linka drży w czasie pracy silnika i te drgania przenoszą się jakoś do środka samochodu...

Pozdrawiam.

Edytowane przez luk311

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaa... z obrotami mówisz... a nie przypadkiem z prędkością? jak tak to puka Ci linka chyżometra :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ormowiec, mozesz mi wyjasnic o jaki chyżometr chodzi?

LUK 311 Prosilbym tez o blizszy opis jak ta linke odlaczyc i przepiac przez gume, ten stukot naprawde jest denerwujacy, moze calkowicie ja odlaczyc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyżometr = prędkościomierz - pewnie o to chodziło, linkę od prędkościomierza możesz odłączyć przy liczniku lub ew. przy skrzyni )wystarczy odkręcić). Jeśli chodzi o linkę przyspieszacza, to żeby ją odłączyć (od pompy) musisz zajrzeć za pompę, ta linka schodzi w dól i jest przykręcona śrubką (odkręcasz płaskim śrubokrętem), potem w miejscu gdzie pancerz jest zaczepiony do silnika, zdejmujesz zabezpieczenie i wyjmujesz linkę z tamtego miejsca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie znalazlem przyczyne stukania, byla to koncowka linki od ssania, i teraz pytanie czy musze kupic nowa linke czy stara jakos inaczej przelozyc zeby nie miala bicia od przewodow wysokiego cisnienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a spróbuj coś założyć na końcówkę tej linki - np koszulkę termokurczliwą albo kawałek gumy (rozumiem że linka wystaje trochę za śrubą i ta część linki powoduje nieprzyjemny dźwięk)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobre takiego rozwiazania nie przewidzialem, sproboje sie zajac ta koncowka linki, bo puki co nie mam ssania a by sie z rana przydalo. Koncowke od wewnatrz auta odkrecilem od raczki i wcisnolem w puszke bezpiecznikow, przynajmniej na razie puki sie tym nie zajme, ale ten pomysl jest wart sprawdzenia

 

Pospinalem dzisiaj przewod linki opaskami zaciskowymi do czego sie dalo, w sumie to uzylem 3 opasek i musze przyznac ze juz nie stuka no chyba ze raczke od ssania docisne na max. Wiec musze ja lekko wyciagnac aby nie stukalo. Macie jeszcze jakies pomysly co zrobic aby linka nie miala takich bic od silnika i nie przenosila ich do wewnatrz auta? Opaski zastosowalem przy przewodzie pod zbiorniczkiem plynu hamolcowego, na przewodzie od ic i na zawiesiu silnika.

Edytowane przez silvarus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiazany Panowie. Po wymianie swiec zarowych mechanik powyciagal mi plastikowe spinki od przewodow wysokiego cisnienia od pompy wtryskowej. Ponowne zalozenie tych spinek rozwiazalo problem, przewody juz sie tak nie telepia i nie przenosza drgan na linke ssania.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności