Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuje epromu do licznika: 3B0 920 949A - anglik

Jakby ktos mial to by bylo super!

Jakby co mam wsad z numerem PIN do immo. ;)

Nie pamiętam dobrze jaki przebieg, ale coś w granicach 100~120 tyś. mil.

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakby co mam wsad z numerem PIN do immo.

Nie pamiętam dobrze jaki przebieg, ale coś w granicach 100~120 tyś. mil.

Jakby co mogę zmienić przebieg, zapisać eprom i wysłać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stary eeprom 1999.rar (521 Bajtów, 0 wyświetleń)

nowy licz.rar (322 Bajtów, 0 wyświetleń)

 

Czy ten licznik bedzie dzialal zamiast mojego starego licznika 3BO 920 822 A .

Edytowane przez michal-g1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ten licznik bedzie dzialal zamiast mojego starego licznika 3BO 920 822 A .

Będzie jest to licznik europejski z 1/2 Fis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podeslesz mi ten wsad?

Przebieg sie ustawi taki jak ma byc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podeslesz mi ten wsad?

Przebieg sie ustawi taki jak ma byc.

Kto i który wsad ma ci podesłać?Jakbyś zacytował było by szybciej i jaśniej.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisał robert1508

Poszukuje epromu do licznika: 3B0 920 949A - anglik

Jakby ktos mial to by bylo super!

 

Napisał gural

Jakby co mam wsad z numerem PIN do immo.

Nie pamiętam dobrze jaki przebieg, ale coś w granicach 100~120 tyś. mil.

 

O to chodzilo.

Edytowane przez robert1508

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spróbuj z tym

Załączone Pliki3B0920822 V18.rar (800 Bajtów, 0 wyświetleń)

 

Ten wsad mam wgrac do licznika z 1/2fiz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to interpretowac?

wgralem do licznika 3B0 920 949A soft jaki znalazlem na forum, na wyswietlaczu kilometrow (mil) jest napis DEF. i nie podswietla sie gorna czesc wyswietlacza FIS (ta wezsza).

 

Wrzuce eprom od starego licznika (3B0 920 926A)

 

i od nowego (3B0 920 949A)

 

I poprosze o pomoc w zrobieniu wsadu tak zeby gralo.

z gory dzieki za pomoc.

eprom_licznik_0.5_FIS.rar

3b0920949a_full_FIS.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za tak szybka odpowiedz.

Dzis juz pozno ale jutro rano sprobuje, dam znac czy poszlo.

Jeszcze raz dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki za tak szybka odpowiedz.

Dzis juz pozno ale jutro rano sprobuje, dam znac czy poszlo.

Jeszcze raz dzieki.

 

Jak nie walnąłem nigdzie byka, to po wgraniu zrób reset sterownika i powinieneś mieć swój stary przebieg, jak i powinieneś odpalić autko bez żadnych problemów.

 

---------- Post added at 03:14 ---------- Previous post was at 03:13 ----------

 

BTW górna część wyświetlacza będzie nie podświetlona jak nie połączyłeś licznika z radiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak

Dzieki ide walczyc i dam znac co z tym wyjdzie.

Jeszcza raz dzieki wszystkim za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadam jeszcze jedno glupie pytanie: jak sie robi reset sterownika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zadam jeszcze jedno glupie pytanie: jak sie robi reset sterownika?

 

Powinieneś widzieć opcje do kliknięcia "reset ECU" albo coś bardzo podobnego.

Jak nie widzisz, wyciągnij i włóż bezpiecznik nr 15 (o ile dobrze pamiętam) albo odepnij klemę akumulatora na chwilkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha, spoko.

to nie wiem czy dobrze robilem wczesniej, bo po kazdym wgraniu epromu odpinalem kleme na jakies 30 sek.

A mowisz reset ECU jest bezpieczny?

Bo moj kolega zrobil reset ECU w Vectrze i samochod zmarl. Nie chce powielac jego bledow.

:-)

 

BTW Gural skad ty bierzesz czesci do swojego paska masz tam jakies zlomy?

Edytowane przez robert1508

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to nie wiem czy dobrze robilem wczesniej, bo po kazdym wgraniu epromu odpinalem kleme na jakies 30 sek.

:hmm

albo odepnij klemę akumulatora na chwilkę.

Czyli :ok:

A mowisz reset ECU jest bezpieczny?

Bo moj kolega zrobil reset ECU w Vectrze i samochod zmarl. Nie chce powielac jego bledow.

Robiłem tak wiele razy i jeszcze autka żyją. ;)

Jedynym wyjątkiem gdzie nie zadziałał reset jest Audi A6 gdzie trzeba było odpinać klemę bo nic innego nie działało.

BTW Gural skad ty bierzesz czesci do swojego paska masz tam jakies zlomy?

Jest jeden taki szrocik, specjalizacja autka VAG. A po za tym ASO albo Euro car parts.

 

---------- Post added at 12:04 ---------- Previous post was at 11:24 ----------

 

I jak z tym wsadem? Działa licznik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności