vipereeek Zgłoś #1821 Napisano 23 Stycznia 2013 (edytowane) No i to chyba tyle. Ano nie. Latem przy wysokich temperaturach możesz całkiem wyłączyć FIS, że nie wspomnę o możliwości prezentacji prowadzenia przez navi (pisaliście tylko o info z radia na górnej części wyświetlacza, a to spora różnica). No i jeszcze mały detal (a cieszy) czyli napis WELCOME. Pozdro. Edytowane 23 Stycznia 2013 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1822 Napisano 23 Stycznia 2013 Latem przy wysokich temperaturach możesz całkiem wyłączyć FIS Owszem,ale tylko w licznikach od końcówki 7,we wcześniejszych nie ma menu MFA. Do tego gdy zaświeci się rezerwa lub inne ostrzeżenie, to zaraz znika z fisa i nie denerwuje. j.w. we wcześniejszych świeci cały czas,przynajmniej tak mam w 3B0920846. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidjoju Zgłoś #1823 Napisano 24 Stycznia 2013 witam. nikt nie poradzi?? zmienilem zegary na duzy fis klucze dopisane (moj passat zielne podswietlanie nowy licznik 2001r trzeba bylo zmienic transondery) ale nie wiem dlaczego nie pokazuje np zaciagnietego recznego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #1824 Napisano 24 Stycznia 2013 we wcześniejszych świeci cały czas,przynajmniej tak mam w 3B0920846. To logiczne, bo nie masz Menu a co za tym idzie Car Status (tam ,,wpada,, info o np. rezerwie paliwa). Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #1825 Napisano 24 Stycznia 2013 witam.nikt nie poradzi?? kolego jak zamontowałeś licznik z 2001 roku z CAN zamiast bez szyny CAN???? a w ogóle jakieś wartości Ci pokazuje na fisie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidjoju Zgłoś #1826 Napisano 24 Stycznia 2013 liczniki jest bez can na 10000% wszystko pozostale dziala wszyskie pozostale kontrolki oraz komunikaty na fisie tj spalanie temp rezerwa itp itd tylko nie pokazuje zaciagnietego recznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #1827 Napisano 24 Stycznia 2013 (edytowane) kolego a masz numer tego licznika???? ja przepatrzę pinout licznika luknij tutaj http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1996-2005-pinout-licznika/ Edytowane 24 Stycznia 2013 przez motylek8522 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #1828 Napisano 24 Stycznia 2013 Witam Panowie moj pacjent to passat 1,8benzyna i licznikiem 3B1 919 930 angol a chcialbym zamontowac licznik od lifta o numerze 3BO 920 825. Zakodowalem kluczyki i wszystko oki ale nie dziala obrotomierz (sprawdzony licznik w innym aucie i dziala, a stary licznik dziala na tym pacjencie). Czy trzeba przerobic eeprom czy to raczej nic nie da. Prosze bardzo o pomoc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #1829 Napisano 24 Stycznia 2013 kolego trzeba piny zamienić we wtyczkach, dałem pinout wyżej to przestudiuj konkretnie. Michal i spalanie ci pokazuje dobrze??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #1830 Napisano 24 Stycznia 2013 (edytowane) Przyznam sie szczeze ze nie zwrocilem uwagi bo zajolem sie obrotomierzem. Jak wszystko zloze to dam ci znac Znalazlem ale pin 11 w liczniku jest zielono-niebieski i 6 w eku Mam wglad w instalacje licznika po lift i tam nie ma pina 11 ani kabla zielono-niebieskiego Edytowane 24 Stycznia 2013 przez michal-g1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #1831 Napisano 25 Stycznia 2013 z tego co wyczytałem kiedyś to w licznikach xxx920xxx sygnał obrotomierza idzie po CAN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidjoju Zgłoś #1832 Napisano 25 Stycznia 2013 (edytowane) ale patrzac na te rozpiske pinow to kontrolka recznego jest w kazdej opcji pod 13-ym pinem zielonej wtyczki. Po powrocie do domu podam nr licznika. a co do obrotomierza z polifta to tez czytalem ze idzie po can-ie. Edytowane 25 Stycznia 2013 przez dawidjoju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1833 Napisano 25 Stycznia 2013 Przyznam sie szczeze ze nie zwrocilem uwagi bo zajolem sie obrotomierzem.Jak wszystko zloze to dam ci znac Znalazlem ale pin 11 w liczniku jest zielono-niebieski i 6 w eku Mam wglad w instalacje licznika po lift i tam nie ma pina 11 ani kabla zielono-niebieskiego Po raz kolejny,tu masz wszystko na ten temat http://forum.vw-passat.pl/threads/75803-Zmiana-zegarow-919-na-920-CAN-Dziala!?highlight=wymiana+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidjoju Zgłoś #1834 Napisano 25 Stycznia 2013 (edytowane) nr licznika to: 3B0 919 890 J a czy ma znaczenie to ze na wyswietlaczu kilometrow po zaplonie wyswietla .def ?? ?? i od razu jak to mozna usunac bo teraz zaczyna mnie to irytowac powoli (poczatkowo nie zwracalem uwagi bo bylem zajety wygladem full fis ) Edytowane 25 Stycznia 2013 przez dawidjoju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #1835 Napisano 26 Stycznia 2013 czyli kolego licznik masz bez CAN, i nie jest on z 2001r jak napisałeś kilka postów wyżej. Teraz mi się zgadza że Ci współpracuje licznik z ecu, Napis def na tym wyświetlaczu mówi że coś jest nie tak z wsadem, coś jest zmienione i koliduje ze sobą. Pamiętaj aby zgrać i zapisać sobie w razie czego swój obecny eprom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidjoju Zgłoś #1836 Napisano 26 Stycznia 2013 co do rocznika 2001 to wprowadzila mnie w blad naklejka z data z tylnej obudowy. Zwyklym kabelkiem vag kkl pewnie nie da rady zgrac epromu z licznika? Czyli po wgraniu nowego powinien zginac napis .def?? ale czy spowoduje to dzialanie kontrolki recznego ?? czy cos jeszcze jest moze byc nie tak?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #1837 Napisano 26 Stycznia 2013 hmm najlepiej jest mieć vag-tacho. zainwestuj i miej koszt ok 50zł. może tak być że coś w epromie jest zmienione i nie współgra. p.s jeszcze mi wpadło na myśl jedna rzecz, weź drugą osobę do pomocy i niech obserwuje czy zaświeci się kontrolka gdy zdejmiesz wtyczkę od zbiorniczka płynu hamulcowego i złącz te dwa kabelki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidjoju Zgłoś #1838 Napisano 28 Stycznia 2013 po zwarciu pinow we wtyczce na fisie od razu pojawia sie komunikat: STOP ! check brake fluid no i jezeli chodzi o dzialanie licznika i fisa poza ta nieszczesna kontrolka recznego to wszystko jest oki bo kiedys spadl mi waz z chlodnicy i tez od razu komunikat wyskoczyl ze sprawdzic plyn chlodniczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #1839 Napisano 28 Stycznia 2013 hmmm a na starym liczniku Ci działała tak???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1840 Napisano 28 Stycznia 2013 po zwarciu pinow we wtyczce na fisie od razu pojawia sie komunikat: STOP ! check brake fluid no i jezeli chodzi o dzialanie licznika i fisa poza ta nieszczesna kontrolka recznego to wszystko jest oki bo kiedys spadl mi waz z chlodnicy i tez od razu komunikat wyskoczyl ze sprawdzic plyn chlodniczy. Włóż na chwilę stary licznik i sprawdź czy działa.Myślę,że to raczej gdzieś przerwa w obwodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach